Σύμφωνα με αναφορές η BMW έχει ακυρώσει την ανάπτυξη του i5, μιας και η γερμανική εταιρία θέλει να επικεντρωθεί στις ηλεκτρικές εκδόσεις των X3 και 4-Series GT, όπως και στο iNext. O CEO της BMW, Harald Kruger, δήλωσε πρόσφατα πως το ηλεκτρικό μοντέλο της Mini και η ηλεκτρική X3 θα σηματοδοτήσει την έναρξη του δεύτερου κύματος ηλεκτροδότησης για το BMW Group.


Η BMW θα αναπτύξει μια νέα αρθρωτή πλατφόρμα που θα μπορεί να φιλοξενεί τόσο υβριδικά όσο και ηλεκτρικά μοντέλα. Η BMW έχει καταφέρει να πουλήσει 100.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα και με στελέχη της να δηλώνουν τους φόβους τους, η γερμανική εταιρία θέλει μέσα στο 2017 να πουλήσει επιπλέον 60.000 ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα. Βλέπεις η εταιρία προτίθεται να αυξήσει σταδιακά τον αριθμό των υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων που υπάρχουν στη γκάμα της, έτσι ώστε αυτά έως το 2025 να αποτελούν το 15 με 25% των συνολικών της πωλήσεων.

  • manowar

    Ενα κακο εχει η μπεμβε ακολουθει την πιο ηλιθια αντιπετροχεντ μοδα τυπου τεσλα κτλ κτλ ..σε λιγο θα εχει περισσοτερα διαφορετικα μοντελα και απο την τουοτα,,, αν δεν εχει ηδη πολλα μοντελα πολυ επίδειξη οικονομικών ικανοτητων αν ειμουν εγω ceo της μπορει να την κατεστρεφα οικονομικα αλλα με ψηλα το κεφαλι?θα ειχα καταργησει ολα τα μοντελα εκτος ις σειρες απο το 3 μεχρι το 7 την Ζ4 το Χ5 και το i8 τιποτα αλλο?