Έχουν περάσει έξι μήνες από την στιγμή που η Ford αποκάλυψε την έβδομη γενιά του Fiesta, και την προηγούμενη εβδομάδα ξεκίνησε η παραγωγή του νέου supermini μοντέλου της Μπλε Οβάλ, στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Κολωνία της Γερμανίας. Σε αυτή έχουν επενδυθεί €293 εκατ. για τη νέα γραμμή παραγωγής του Fiesta, με την εταιρία να αναφέρει ότι από αυτήν θα βγαίνει ένα νέο Fiesta κάθε 68 δευτερόλεπτα.

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην Ελλάδα στις αρχές Ιουλίου, για να μπει στις εκθέσεις των αντιπροσωπειών από τα τέλη καλοκαιριού με αρχές φθινοπώρου. Το νέο Fiesta είναι μακρύτερο και πλατύτερο από αυτό που αντικαθιστά, έχοντας μήκος 4.040 χλστ., πλάτος 1.734 χλστ., ύψος 1.483 χλστ. και μεταξόνιο 2.493 χλστ.

Θα προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις, την Titanium, την Vignale, την ST-Line, και την Active, με ελαφριά crossover χαρακτηριστικά. Με αυτό το τρόπο η Ford σου προσφέρει περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης, καθώς και ενισχύει τα οδηγικά χαρίσματα κάθε έκδοση ειδικά για κάθε στιλ οδήγησης.

Τέλος, αργότερα θα προστεθεί και το νέο Fiesta ST με τον ολοκαίνουργιο 1.500αρη τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα απόδοσης 200 ίππων με 290 Nm ροπής που του χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα.

  • Γιώργος Βαρδου

    Με την Ελλάδα να είναι η πρώτη χώρα (στην Ευρώπη) στην οποία θα παρουσιάστει επίσημα, συμφωνα με έγκυρες πηγές.

  • Mika

    Kαλη αρχη!!!
    Σιγουρα θα παω να το δω απο κοντα…

  • manowar

    Αν δεν ηξερα οτι η φορντ εχει πολυεθνικο χαρακτηρα πλεον θα ελεγα πως τα φιεστα και τα φοκους ειναι καθαρα εγγλεζικα αυτοκινητα.δεν ξερω μου βγαζουν βρετανια το στυλακι τους

  • ΝΙΚ

    το φιεστα μαμαει και παιζει καθαρα και γερα στο τοπ 3 της κατηγοριας αξιοπιστια τιμη ομορφια ποιοτητα ειναι στα +(εχω φοκους του 2004 και 13 χρονια δεν εχει κανει κιχ)