Για να μπορέσει το υδρογόνο να έχει την διείσδυση στην αγορά, πρέπει πρώτα να υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές. Και πάνω σ’αυτό εργάζονται 11 διαφορετικές ιαπωνικές εταιρίες (Toyota, Nissan, Honda, Tokyo Gas, Toho Has, τράπεζα Ανάπτυξης της Ιαπωνίας, JXTG Nippion Oil &Energy κλπ.), οι οποίες συνεργάζονται για να βελτιώσουν το εθνικό τους δίκτυο. Οι συγκεκριμένες εταιρίες υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για την κατασκευή σταθμών υδρογόνου σε ολόκληρη την Ιαπωνία.

Η κυβέρνηση της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου έχει ως στόχο την αύξηση των σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου από τους 90 που είναι σήμερα, στους 160 μέχρι το 2020, και κατ’επέκταση να έχει 40.000 οχήματα με κυψέλες καυσίμου. Το 2016, η Honda έχει πουλήσει στην Ιαπωνία μόλις 245 Clarity και η Toyota 1.034 Mirai.

  • NikosP

    Ακούγεται καλό. Αναρωτιέμαι μόνο να είναι ασφαλές.