Το 2004 η VW είχε παρουσιάσει στη διεθνή έκθεση Βόρειας Αμερικής στο Detroit το concept car που βλέπεις, με κωδική ονομασία Concept T. Ο σχεδιασμός του μπορεί να μην χαρακτηρίζεται ακριβώς ως όμορφος (αν και η ομορφιά είναι πάντα υποκειμενική), σίγουρα όμως ήταν κάτι εντελώς φρέσκο και αντισυμβατικό.Το ασυνήθιστο εξωτερικό του συνδύαζε χαρακτηριστικά κουπέ, buggy, cabrio ή ακόμα και crossover, με αποτέλεσμα να είναι πρακτικά αδύνατον το κατατάξουμε σε κάποια “διακριτή” κατηγορία.

Με διθέσιο αμάξωμα, πόρτες που άνοιγαν προς τα πάνω (αλα Lamborghini και όχι αλα Gullwing), αποσπώμενη οροφή και μεγάλη απόσταση από το έδαφος σίγουρα τράβηξε πολλά βλέμματα πάνω του όταν παρουσιάστηκε. Οι απόντες θόλοι των τροχών άφηναν την ανάρτηση σε κοινή θέα ενώ στο πίσω μέρος, κάτω από ένα επίσης αποσπώμενο κάλυμμα, υπήρχε ο πέμπτος τροχός αντί χώρου αποσκευών. Χαρακτηριστικοί ήταν και οι εξωτερικοί καθρέφτες, οι οποίοι βρίσκονταν “σταθεροί” πάνω στο pillar A του αμαξώματος και όχι πάνω στις πόρτες.

Η κίνηση από τον V6 βενζινοκινητήρα απόδοσης 241 ίππων περνούσε σε όλους τους τροχούς μέσω ενός Tiptronic κιβωτίου, με τις επιδόσεις του να είναι παραπάνω από αξιοπρεπείς: τα πρώτα 100 χιλιόμετρα έρχονταν σε 6,9 δευτερόλεπτα και το κοντέρ να σταματούσε στα 230 χιλιόμετρα/ώρα.

  • SAMURAI-66

    Αισθητικα καλαισθητο δεν μπορεις με τιποτα να το χαρακτηρισεις μα τουλαχιστον ειναι καλυτερο οπτικα και εχει αποψη σε οτι προβαλλει σαν εικονα σε σχεση με τα ομοιομορφα φωτοτυπημενα κουτια που βγαζουν συνεχεια οι πατεραδες του!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Εντυπωσιακό μέχρι και σήμερα το θυμάμαι! Μακάρι να το βγάζανε…

  • Γιώργος Βαρδου

    Σαν από την προηγούμενης γενιάς Jaguar XF είναι τα μπροστινά φώτα. Επίσης λεγόταν πέμπτος τροχός να φανταστώ την ρεζέρβα, και όχι το λεγόμενο πέταλο (fifth wheel στα αγγλικά) εκεί δηλαδή που συνδέεται το επικαθημενο ρυμουλκούμενο στον τρακτορα