Audi RS7 “κοκκινίζει τον σβέρκο” μιας Ferrari 458 Italia

Σχετικά άρθρα

Έχει χαθεί λίγο η μπάλα με τα drag videos. Τόσο γιατί έχει “βρωμίσει” το ίντερνετ από δαύτα, όσο κυρίως γιατί δεν υπάρχει μέτρο. Όλοι παίζουν με όλους, δίχως να λαμβάνονται υπόψη ιπποδυνάμεις και συνδυασμοί μετάδοσης. Κάπου-κάπου, ωστόσο, θα βρεθεί κάποιο να κεντρίσει το ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, όταν ένα sport sedan “πελατώνει” δίχως αύριο ένα supercar.

Το Audi RS7 είναι από τα πιο γρήγορα οικογενειακά που μπορείς να αγοράσεις, ειδικά με το πακέτο Performance. Οι 560 ίπποι του 4,0-λιτρου V8 γίνονται 605, ο κόφτης των 250 χλμ/ώρα μετατίθεται στα 305 (βασικά, αφαιρείται τελείως αν θες) και το 0-100 πέφτει στα 3,7 από τα 4″. Με λίγα λόγια, δεν θα αγχωθεί ιδιαίτερα ο οδηγός του σε φανάρι.

Η Ferrari 458 Italia από την άλλη, είναι η τελευταία πρέσβειρα των ατμοσφαιρικών V8 από το Μαρανέλο. O μεθυστικός κινητήρας των 4,5-λίτρων και 9.000 rpm παράγει 570 υπερήφανα, ιταλικά άτια που καλπάζουν στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 3,1″ και συνεχίζουν απτόητα μέχρι τα 330 χλμ/ώρα της τελικής.

Τεχνικά, η Ferrari έχει το πλεονέκτημα λόγω καλύτερης αναλογίας κιλών/ίππο, αλλά η κεντρομήχανη και πισωκίνητη φύση της απαιτεί καλό ζευγάρι χέρια στα γκέμια. Στον αντίποδα, η τετρακίνηση του Audi μετατρέπει σε τυπικότητα τις εκκινήσεις και κάνει “μάγκα” τον οποιοδήποτε πίσω από το τιμόνι του.

Όπως είδες, το RS7 ούτε που ίδρωσε απέναντι στη Ferrari παίρνοντας μια μεγάλη νίκη για τους απανταχού μετρημένους οικογενειάρχες, απέναντι στην επιδειξιομανία της κοινότητας των υπεραυτοκινήτων. Με δυο αστερίσκους, όμως: ο οδηγός της 458, εκτός από γούστο (όπως φανερώνουν τα λαμπάκια safety car wannabe) στερείται και ικανοτήτων. “Κόβει τούφες” στην εκκίνηση και μέχρι να πάρει είδηση, το Audi έχει φύγει 1μιση καρότσα. Στο δεύτερο πέρασμα κάπως μειώνει, αλλά και πάλι η σφαλιάρα που τρώει ακούγεται μέχρι τη Μόντενα. Γεγονός το οποίο μας οδηγεί στον δεύτερο αστερίσκο.

Το συγκεκριμένο RS7 είναι 2ου σταδίου και βρίσκεται κοντά στα 750 άλογα. Με σχεδόν 200 ίππους παραπάνω, το λες και “παράγκα” εις βάρος της 458. Για να μοιράσουμε και τα κουκούτσια, πάμε να δούμε πως τα καταφέρνει απέναντι σε ένα εργοστασιακό δείγμα Performance.

Δύσκολοι καιροί για πριγκίπισσες…

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...
Autoblog.gr