Έχει χαθεί λίγο η μπάλα με τα drag videos. Τόσο γιατί έχει “βρωμίσει” το ίντερνετ από δαύτα, όσο κυρίως γιατί δεν υπάρχει μέτρο. Όλοι παίζουν με όλους, δίχως να λαμβάνονται υπόψη ιπποδυνάμεις και συνδυασμοί μετάδοσης. Κάπου-κάπου, ωστόσο, θα βρεθεί κάποιο να κεντρίσει το ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, όταν ένα sport sedan “πελατώνει” δίχως αύριο ένα supercar.

Το Audi RS7 είναι από τα πιο γρήγορα οικογενειακά που μπορείς να αγοράσεις, ειδικά με το πακέτο Performance. Οι 560 ίπποι του 4,0-λιτρου V8 γίνονται 605, ο κόφτης των 250 χλμ/ώρα μετατίθεται στα 305 (βασικά, αφαιρείται τελείως αν θες) και το 0-100 πέφτει στα 3,7 από τα 4″. Με λίγα λόγια, δεν θα αγχωθεί ιδιαίτερα ο οδηγός του σε φανάρι.

Η Ferrari 458 Italia από την άλλη, είναι η τελευταία πρέσβειρα των ατμοσφαιρικών V8 από το Μαρανέλο. O μεθυστικός κινητήρας των 4,5-λίτρων και 9.000 rpm παράγει 570 υπερήφανα, ιταλικά άτια που καλπάζουν στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 3,1″ και συνεχίζουν απτόητα μέχρι τα 330 χλμ/ώρα της τελικής.

Τεχνικά, η Ferrari έχει το πλεονέκτημα λόγω καλύτερης αναλογίας κιλών/ίππο, αλλά η κεντρομήχανη και πισωκίνητη φύση της απαιτεί καλό ζευγάρι χέρια στα γκέμια. Στον αντίποδα, η τετρακίνηση του Audi μετατρέπει σε τυπικότητα τις εκκινήσεις και κάνει “μάγκα” τον οποιοδήποτε πίσω από το τιμόνι του.

Όπως είδες, το RS7 ούτε που ίδρωσε απέναντι στη Ferrari παίρνοντας μια μεγάλη νίκη για τους απανταχού μετρημένους οικογενειάρχες, απέναντι στην επιδειξιομανία της κοινότητας των υπεραυτοκινήτων. Με δυο αστερίσκους, όμως: ο οδηγός της 458, εκτός από γούστο (όπως φανερώνουν τα λαμπάκια safety car wannabe) στερείται και ικανοτήτων. “Κόβει τούφες” στην εκκίνηση και μέχρι να πάρει είδηση, το Audi έχει φύγει 1μιση καρότσα. Στο δεύτερο πέρασμα κάπως μειώνει, αλλά και πάλι η σφαλιάρα που τρώει ακούγεται μέχρι τη Μόντενα. Γεγονός το οποίο μας οδηγεί στον δεύτερο αστερίσκο.

Το συγκεκριμένο RS7 είναι 2ου σταδίου και βρίσκεται κοντά στα 750 άλογα. Με σχεδόν 200 ίππους παραπάνω, το λες και “παράγκα” εις βάρος της 458. Για να μοιράσουμε και τα κουκούτσια, πάμε να δούμε πως τα καταφέρνει απέναντι σε ένα εργοστασιακό δείγμα Performance.

Δύσκολοι καιροί για πριγκίπισσες…

  • παντως στο πρωτο βιντεο δεν ηταν τυχαιο το ασθενοφορο καθε φορα που ανοιγε η 458………σου λεει ολο και καποιο εμφραγμα θα το παθει ο οδηγος της απο το ζορι και την πικρα !!!! :-P

    παντως 458 με κλειστα ματια !!!

  • giorgos

    ειδικα το δευτερο video με το μαμα rs7 πιο fake δεν μπορουσε να γινει , ο τυπος παιζει να ειχε κανα start stop ενεργοποιημενο , απο το ρελαντι ξεκινησε :p ασχετα με το οτι το s7 ξεκινησε και κανα δευτερο νωριτερα

  • Bon Viveur

    Εγώ λυπάμαι τον ιδιοκτήτη του άουντι που με τα λεφτά που έδωσε για να το αγοράσει και να το αναβαθμίσει θα μπορούσε να πάρει μία μεταχειρισμένη 458 και να είναι άρχοντας..

    • και που θα βαζει τα παιδια και τα μπαγαζια ομως ?????

      υ.γ μην με πεις στον κ@λο του !!! :-P

    • Bon Viveur

      και ήμουν έτοιμος να το πω….. :P :P :P

  • Mika

    Τι καραγκιοζιλικια ηταν αυτα τα μπλε φωτακια στην 458? Το επαιζε policia????