Audi RS7 “κοκκινίζει τον σβέρκο” μιας Ferrari 458 Italia

Σχετικά άρθρα

Έχει χαθεί λίγο η μπάλα με τα drag videos. Τόσο γιατί έχει “βρωμίσει” το ίντερνετ από δαύτα, όσο κυρίως γιατί δεν υπάρχει μέτρο. Όλοι παίζουν με όλους, δίχως να λαμβάνονται υπόψη ιπποδυνάμεις και συνδυασμοί μετάδοσης. Κάπου-κάπου, ωστόσο, θα βρεθεί κάποιο να κεντρίσει το ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, όταν ένα sport sedan “πελατώνει” δίχως αύριο ένα supercar.

Το Audi RS7 είναι από τα πιο γρήγορα οικογενειακά που μπορείς να αγοράσεις, ειδικά με το πακέτο Performance. Οι 560 ίπποι του 4,0-λιτρου V8 γίνονται 605, ο κόφτης των 250 χλμ/ώρα μετατίθεται στα 305 (βασικά, αφαιρείται τελείως αν θες) και το 0-100 πέφτει στα 3,7 από τα 4″. Με λίγα λόγια, δεν θα αγχωθεί ιδιαίτερα ο οδηγός του σε φανάρι.

Η Ferrari 458 Italia από την άλλη, είναι η τελευταία πρέσβειρα των ατμοσφαιρικών V8 από το Μαρανέλο. O μεθυστικός κινητήρας των 4,5-λίτρων και 9.000 rpm παράγει 570 υπερήφανα, ιταλικά άτια που καλπάζουν στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 3,1″ και συνεχίζουν απτόητα μέχρι τα 330 χλμ/ώρα της τελικής.

Τεχνικά, η Ferrari έχει το πλεονέκτημα λόγω καλύτερης αναλογίας κιλών/ίππο, αλλά η κεντρομήχανη και πισωκίνητη φύση της απαιτεί καλό ζευγάρι χέρια στα γκέμια. Στον αντίποδα, η τετρακίνηση του Audi μετατρέπει σε τυπικότητα τις εκκινήσεις και κάνει “μάγκα” τον οποιοδήποτε πίσω από το τιμόνι του.

Όπως είδες, το RS7 ούτε που ίδρωσε απέναντι στη Ferrari παίρνοντας μια μεγάλη νίκη για τους απανταχού μετρημένους οικογενειάρχες, απέναντι στην επιδειξιομανία της κοινότητας των υπεραυτοκινήτων. Με δυο αστερίσκους, όμως: ο οδηγός της 458, εκτός από γούστο (όπως φανερώνουν τα λαμπάκια safety car wannabe) στερείται και ικανοτήτων. “Κόβει τούφες” στην εκκίνηση και μέχρι να πάρει είδηση, το Audi έχει φύγει 1μιση καρότσα. Στο δεύτερο πέρασμα κάπως μειώνει, αλλά και πάλι η σφαλιάρα που τρώει ακούγεται μέχρι τη Μόντενα. Γεγονός το οποίο μας οδηγεί στον δεύτερο αστερίσκο.

Το συγκεκριμένο RS7 είναι 2ου σταδίου και βρίσκεται κοντά στα 750 άλογα. Με σχεδόν 200 ίππους παραπάνω, το λες και “παράγκα” εις βάρος της 458. Για να μοιράσουμε και τα κουκούτσια, πάμε να δούμε πως τα καταφέρνει απέναντι σε ένα εργοστασιακό δείγμα Performance.

Δύσκολοι καιροί για πριγκίπισσες…

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...
Autoblog.gr