“Το μέλλον ανήκει σε όλους” είναι το νέο δόγμα της Opel και αποτυπώνει τις προσδοκίες της εταιρείας. Η Opel εκδημοκρατίζει τις μελλοντικές τεχνολογίες και τις κάνει προσιτές σε όλους. Αυτή η φιλοσοφία είναι βαθιά ριζωμένη στην ιστορία της μάρκας και τεκμηριώνεται από ορόσημα όπως η καθιέρωση του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα (1989), η τοποθέτηση αερόσακων κανονικού μεγέθους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα (1995), το ντεμπούτο του συστήματος προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar (2015) και το λανσάρισμα του επαναστατικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου Opel Ampera-e με αυτονομία 520 km (σύμφωνα με τον κύκλο NEDC). Η cross-media καμπάνια για τη νέα ναυαρχίδα Insignia είναι η πρώτη που περιλαμβάνει το νέο δόγμα τα μάρκας και το ανανεωμένο λογότυπο Opel με το σήμα του κεραυνού. Ο Jurgen Klopp είναι ο ιδανικός πρεσβευτής του νέου δόγματος της μάρκας.

Η βιομηχανία αυτοκινήτου αλλάζει ταχύτερα και πιο δραστικά από ποτέ. Το όχημα δεν βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Μετατοπίζεται πλέον στην ανθρώπινη μετακίνηση. Μία εκ βάθρων αλλαγή φιλοσοφίας! Το ‘μηχανικό’ γίνεται ‘ψηφιακό’, το ‘καύσιμο’ αντικαθίσταται από τον ‘ηλεκτρισμό’, και η ιδιοκτησία αυτοκινήτων δίνει τη θέση της σε λύσεις μετακίνησης προσαρμοσμένες στις εκάστοτε ανάγκες. Η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Opel, Tina Muller δήλωσε:

Το νέο δόγμα ‘Το μέλλον ανήκει σε όλους’ πηγάζει από την ψυχή της Opel. Είναι δέσμευση, ‘θέση’ και υποχρέωση – κάτι πολύ περισσότερο από μία απλή προϊοντική υπόσχεση. Η μάρκα είναι πρωτοπόρος στον εκδημοκρατισμό καινοτομιών. Ανέκαθεν κάναμε τις premium τεχνολογίες προσιτές στο ευρύ κοινό. Το νέο δόγμα γεφυρώνει την ιστορία της Opel με το μελλοντικό πρόγραμμα της μάρκας. Αυτό μας οδηγεί και ταυτόχρονα αποτελεί σύμβολο της μάρκας.

Το νέο δόγμα υπογραμμίζει τις δύο πλευρές της ‘τοποθέτησης’ (positioning) της μάρκας Opel: “Το μέλλον…” δείχνει ότι οι προηγμένες λύσεις μετακίνησης είναι εφικτές μόνο με συνεχείς καινοτομίες, κάτι για το οποίο η Opel αγωνίζεται καθημερινά. Το “… ανήκει σε όλους“ τονίζει ότι αυτές οι λύσεις και οι μελλοντικές τεχνολογίες δεν είναι αποκλειστικές μόνο για ολίγους και εκλεκτούς αλλά προορίζονται για όλους. Η Muller συμπλήρωσε:

Το μέλλον δεν είναι μία ελιτίστικη πολυτέλεια αλλά ποιότητα ζωής για όλους. Οι καινοτομίες που θέλουμε να προσφέρουμε δεν εξελίσσονται από μηχανικούς για μηχανικούς, αλλά από μηχανικούς για τον άνθρωπο.

Γι’ αυτό, η Opel επιθυμεί να συμβάλλει θετικά σε ένα πιο ανθρώπινο κόσμο μετακίνησης. Έναν μελλοντικό κόσμο με αυτόνομα, ηλεκτρικά οχήματα, με τα οποία οι άνθρωποι θα μπορούν να κινούνται συνεχώς και να είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους – σύμφωνα με το δόγμα “Το μέλλον ανήκει σε όλους”.

Αυτό το δόγμα της μάρκας είναι μία εξωστρεφής προσέγγιση και μία εσωτερική αποστολή: Επίσης στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα στους εργαζομένους μας, οι οποίοι δίνουν καρδιά και ψυχή δουλεύοντας για το μέλλον σε καθημερινή βάση,

πρόσθεσε η Tina Müller. Το νέο σλόγκαν δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Scholz & Friends. Η εταιρεία είχε αναλάβει την καμπάνια ‘Umparken im Kopf’ το 2014, μία από τις πιο επιτυχημένες αυτοκινητιστικές καμπάνιες στη Γερμανία που συνετέλεσε στην ανάκαμψη της Opel.

Το ξεκίνημα μιας νέας εποχής υποδηλώνει και το νέο λογότυπο της Opel. Η έμφαση δίνεται στην ουσία. Γι’ αυτό και οι οδηγίες για τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου της Opel ήταν η σαφήνεια και η απλότητα. Επομένως, όλα τα κανάλια επικοινωνίας θα χρησιμοποιούν από σήμερα ένα λογότυπο Opel με ‘καθαρή’ 2D εμφάνιση. Προφανώς, τα βασικά συστατικά στοιχεία του λογοτύπου της Opel παραμένουν – με τον κύκλο ως σύμβολο του τροχού και την αστραπή ως δείγμα καθαρής ενέργειας. Αναγνωρίσιμο με μια ματιά: απλό – σαφές – ξεκάθαρο.