“Το μέλλον ανήκει σε όλους” είναι το νέο δόγμα της Opel και αποτυπώνει τις προσδοκίες της εταιρείας. Η Opel εκδημοκρατίζει τις μελλοντικές τεχνολογίες και τις κάνει προσιτές σε όλους. Αυτή η φιλοσοφία είναι βαθιά ριζωμένη στην ιστορία της μάρκας και τεκμηριώνεται από ορόσημα όπως η καθιέρωση του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα (1989), η τοποθέτηση αερόσακων κανονικού μεγέθους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα (1995), το ντεμπούτο του συστήματος προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar (2015) και το λανσάρισμα του επαναστατικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου Opel Ampera-e με αυτονομία 520 km (σύμφωνα με τον κύκλο NEDC). Η cross-media καμπάνια για τη νέα ναυαρχίδα Insignia είναι η πρώτη που περιλαμβάνει το νέο δόγμα τα μάρκας και το ανανεωμένο λογότυπο Opel με το σήμα του κεραυνού. Ο Jurgen Klopp είναι ο ιδανικός πρεσβευτής του νέου δόγματος της μάρκας.

Η βιομηχανία αυτοκινήτου αλλάζει ταχύτερα και πιο δραστικά από ποτέ. Το όχημα δεν βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Μετατοπίζεται πλέον στην ανθρώπινη μετακίνηση. Μία εκ βάθρων αλλαγή φιλοσοφίας! Το ‘μηχανικό’ γίνεται ‘ψηφιακό’, το ‘καύσιμο’ αντικαθίσταται από τον ‘ηλεκτρισμό’, και η ιδιοκτησία αυτοκινήτων δίνει τη θέση της σε λύσεις μετακίνησης προσαρμοσμένες στις εκάστοτε ανάγκες. Η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Opel, Tina Muller δήλωσε:

Το νέο δόγμα ‘Το μέλλον ανήκει σε όλους’ πηγάζει από την ψυχή της Opel. Είναι δέσμευση, ‘θέση’ και υποχρέωση – κάτι πολύ περισσότερο από μία απλή προϊοντική υπόσχεση. Η μάρκα είναι πρωτοπόρος στον εκδημοκρατισμό καινοτομιών. Ανέκαθεν κάναμε τις premium τεχνολογίες προσιτές στο ευρύ κοινό. Το νέο δόγμα γεφυρώνει την ιστορία της Opel με το μελλοντικό πρόγραμμα της μάρκας. Αυτό μας οδηγεί και ταυτόχρονα αποτελεί σύμβολο της μάρκας.

Το νέο δόγμα υπογραμμίζει τις δύο πλευρές της ‘τοποθέτησης’ (positioning) της μάρκας Opel: “Το μέλλον…” δείχνει ότι οι προηγμένες λύσεις μετακίνησης είναι εφικτές μόνο με συνεχείς καινοτομίες, κάτι για το οποίο η Opel αγωνίζεται καθημερινά. Το “… ανήκει σε όλους“ τονίζει ότι αυτές οι λύσεις και οι μελλοντικές τεχνολογίες δεν είναι αποκλειστικές μόνο για ολίγους και εκλεκτούς αλλά προορίζονται για όλους. Η Muller συμπλήρωσε:

Το μέλλον δεν είναι μία ελιτίστικη πολυτέλεια αλλά ποιότητα ζωής για όλους. Οι καινοτομίες που θέλουμε να προσφέρουμε δεν εξελίσσονται από μηχανικούς για μηχανικούς, αλλά από μηχανικούς για τον άνθρωπο.

Γι’ αυτό, η Opel επιθυμεί να συμβάλλει θετικά σε ένα πιο ανθρώπινο κόσμο μετακίνησης. Έναν μελλοντικό κόσμο με αυτόνομα, ηλεκτρικά οχήματα, με τα οποία οι άνθρωποι θα μπορούν να κινούνται συνεχώς και να είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους – σύμφωνα με το δόγμα “Το μέλλον ανήκει σε όλους”.

Αυτό το δόγμα της μάρκας είναι μία εξωστρεφής προσέγγιση και μία εσωτερική αποστολή: Επίσης στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα στους εργαζομένους μας, οι οποίοι δίνουν καρδιά και ψυχή δουλεύοντας για το μέλλον σε καθημερινή βάση,

πρόσθεσε η Tina Müller. Το νέο σλόγκαν δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Scholz & Friends. Η εταιρεία είχε αναλάβει την καμπάνια ‘Umparken im Kopf’ το 2014, μία από τις πιο επιτυχημένες αυτοκινητιστικές καμπάνιες στη Γερμανία που συνετέλεσε στην ανάκαμψη της Opel.

Το ξεκίνημα μιας νέας εποχής υποδηλώνει και το νέο λογότυπο της Opel. Η έμφαση δίνεται στην ουσία. Γι’ αυτό και οι οδηγίες για τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου της Opel ήταν η σαφήνεια και η απλότητα. Επομένως, όλα τα κανάλια επικοινωνίας θα χρησιμοποιούν από σήμερα ένα λογότυπο Opel με ‘καθαρή’ 2D εμφάνιση. Προφανώς, τα βασικά συστατικά στοιχεία του λογοτύπου της Opel παραμένουν – με τον κύκλο ως σύμβολο του τροχού και την αστραπή ως δείγμα καθαρής ενέργειας. Αναγνωρίσιμο με μια ματιά: απλό – σαφές – ξεκάθαρο.

  • Bon Viveur

    τρόμαξα να το αναγνωρίσω το σήμα με τόσο μεγάλη αλλαγή….

  • mixalhs7

    Το μέλλον είναι στη φωτοτυπια,με λιγα λογια!
    Απλα κάποιοι άλλοι σε γερμανια ιαπωνια το προέβλεψαν πιο πριν ;)))

  • sergio360

    Fail…Και τα δυο

  • SAMURAI-66

    Ο γαλλος εργοδοτης πιανει δουλεια και θελει να δωσει νεα πνοη στο αποκτημα του,μακαρι το μελλον του πολυπαθους παιδιου του να ειναι τοσο ευχαριστο οσο αφηνει να εννοηθει το μουσικο κομματι στην επενδυση απο το πρωτο βιντεο What a woderful worl του αξεπεραστου Louis armstrong!

  • Giannisk

    Ελπίζω μία από τις αγαπημένες μου εταιρίες να βρει τον δρόμο της.

  • Gmph fast

    jeder trottel fährt mit opel που λενε και οι γερμανοι

    • evoluzione

      Επισης αναφερονται ως turkmobil να μην ξεχναμε την ιστορια!

    • Gmph fast

      turkmobil δεν το ήξερα. Ήταν τόσο πιο φτηνα από τα υπόλοιπα και τα αγοραζαν οι τουρκοι;

    • evoluzione

      Με το μεταναστευτικο κυμα της εποχης τοτε του ειχε βγει η ρετσινια οτι οποιος δεν ειχε λεφτα για μερτσα η μπεμπα επαιρνε οπελ και συνηθως καθοταν ενας τουρκος μεταναστης μεσα εξισου και το ονομα

    • evoluzione

      Επισης το ρητο της γιαγιας το εχεις ακουσει;Πηρε ο γιος μου ενα Opel σαν Mercedes Τα λεει ολα!
      Δεν ειμαστε haters αλλα non-believers
      Ειδικα οταν τα βλεπω και τα πλενουν και στο χερι κατι παθαινω

    • panos

      Τωρα τελος τα evo. Μονο κλιματιστικα και αυτα κινεζιες με το μονο ιαπωνεζικο που εχουν να ειναι το σηματακι, και μουφα evo σε εκδοση suv απο την μισουσβησαρα.

    • evoluzione

      OPEL = Ohne Power Ewig Letzter

    • evoluzione

      Παιζει και αυτο βεβαια VW = VÖLLIG WERTLOS

  • stemi

    Αυτή ήταν η δήλωση του Marchionne το 2009 για την Opel:
    “Opel now as it is set up does not stand very well, it has a structural weakness that is worrying and I do not know what will remain for the fall if it does not set itself at a precise reorganisation. It’s a company that has always been linked to the American system and now has its own problems.
    The availability of fiat to enter an industrial, intelligent and logical speech with opel is always the same. We are convinced that of all the proposals they have received, ours is the only one that had those elements. If the German government is willing to listen to the speech, I’m willing to reopen it, but the shot is there. We are making cars and we need to find a way to solve the problem of industrial overcapacity, to lower production costs, to do what is necessary to keep this industry standing. If the German government is interested in being part of this process, I am more than willing “.

    • evoluzione

      Το μονο που θα μπορουσα να προσθεσω ειναι οτι η παγκοσμιοποιηση της αυτοκινητοβιομηχανιας στην περιπτωση της Popel συγνωμη opel μονο καλο μπορει να της κανει.Ας φοβουνται οι ατοφιοι Γερμανοι που ηδη φτιαχνουν Μ με γαλλικα και κινεζικα παπουτσακια!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Γιατι πριν πως ηταν? Εγω το ιδιο βλεπω οπως παλια!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πριν με το Wir leben Autos και το γυαλιστερό λογότυπο μου άρεσε πιο πολύ. Τώρα είναι σαν να επιστρέφει στη δεκαετία 90-2000 εμφανισιακά δηλαδή έτσι κι έτσι… https://www.youtube.com/watch?v=k-ESWnKgmgU

  • xtra

    Δεν ξέρω αν η opel αντικατοπτρίζει σαν ιδεολογία το μέλλον (μαλλον πιο πολύ το απόλυτο παρόν, διαχρονικά) , αλλα ότι η Opel ανήκει σε όλους, ειδικά εδώ στην Ελλάδα ισχύει και με το παραπάνω !(τόσα καντετ, άστρα και κορσα μαζεμενα δε θα βρεις πουθενά )

    Μια συμπαθής, τίμια , λιγο βαρετη αλλα και πολυ δημοφιλής εταιρία. Ενα εργαλείο.
    Προσωπικά θέλω να προκοψει όντας προσιτή, η εξαγορά απο τους Γάλλους και το γαλλογερμανικο πάντρεμα ειναι ενδιαφέρον!