DTM 2017 Hungaroring, 2ος Αγώνας: Θρίαμβος για τον Rene Rast και “1-2” για την Audi!

Σχετικά άρθρα

Φανταστικό το Σαββατοκύριακο για τον Rene Rast! O rookie της Audi πανηγύρισε την πρώτη του νίκη της καριέρας του στο DTM η οποία ήρθε μετά από μια εντυπωσιακή μάχη προς το τέλος με τον δεύτερο Mattias Ekström και στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Maxime Martin με BMW M4 DTM.

Στα δοκιμαστικά του μεσημεριού, ο Rene Rast επανέλαβε την χθεσινή, εντυπωσιακή επίδοσή του και σημείωσε το 2/2 στις pole positions στην ουγγρική πίστα με χρόνο 1.34:740 και δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης θα είχε τον πρωταθλητή Marco Wittmann.Ο Γερμανός οδηγός της BMW ήταν μόνο 0,063” πιο αργός από τον συμπατριώτη του και οι τέσσερις οδηγοί της Audi, οι Mattias Ekström, Nico Müller, Mike Rockenfeller και Jamie Green συμπλήρωσαν τις θέσεις “3-6”. Οι κατατακτήριες δοκιμές των 20 λεπτών ήταν ιδιαίτερα συναρπαστικές, καθώς 17 στους 18 οδηγούς σημείωσαν χρόνους εντός του ενός δευτερολέπτου από τον κάτοχο της pole.

Ωστόσο, ο Jamie Green μετά από ένσταση της Mercedes, μηδενίστηκε στον χθεσινό αγώνα. Μετά τον τεχνικό έλεγχο, βρέθηκε ότι ένα άνοιγμα στον μπροστινό διαχύτη του RS 5 DTM του Βρετανού είχε παράτυπα καλυφθεί. Αυτό είναι ενάντια στο άρθρο 2.10.1 των τεχνικών κανονισμών και η ομάδα του (Team Rosberg), όπως ανακοίνωση, θα ασκήσει έφεση εναντίον της απόφασης μέχρι την ερχόμενη Τετάρτη.

Ιδανικές οι καιρικές συνθήκες πάνω από την ουγγρική πίστα και ο Rast ξεκίνησε εκπληκτικά διατηρώντας την πρωτοπορία και ο Nico Müller κέρδισε ήδη δύο θέσεις, προσπερνώντας Wittmann και Εkström. Mε τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου, οι δύο πρώτοι που μπήκαν για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών ήταν οι Martin και Rockenfeller και δύο γύρους μετά ήταν οι σειρά των Ekström, Duval και Mortara να εισέλθουν στα pits.

Μπροστά, ο Rast “έχτιζε” διαφορές πάνω από 1” από τον Müller που δεν είχε την ταχύτητα να πλησιάσει και να μπει στο “παραθυράκι¨ του DRS. Ο τέταρτος Green πλησίαζε τον Wittmann και στην πρώτη στροφή, κατάφερε προσωρινά στα φρένα (μπλοκάροντάς τα όμως) να προσπεράσει τον πρωταθλητή από την εξωτερική, αλλά ο Wittmann είχε τοποθετήσει καλύτερα την M4 DTM στην έξοδο της στροφής, επανακτώντας την τρίτη θέση. Το καταστροφικό Σαββατοκύριακο του πρωτοπόρου της βαθμολογίας Lucas Auer συνεχίστηκε, και στην προσπάθειά του να σταματήσει σωστά την C 63 DTM στα pits, παραλίγο να χτυπήσει έναν από τους μηχανικούς του, παρουσιάστηκε επίσης πρόβλημα στον πίσω αριστερό τροχό, με αποτέλεσμα το pit stop να καθυστερήσει και να διαρκέσει σχεδόν 20”. Στον ενδέκατο γύρο, ο Rast επέλεξε να μπει στα pits και στον 12ο γύρο, σχετικά νωρίς εν συγκρίσει με τους προηγούμενους πέντε αγώνες, όλοι οι οδηγοί είχαν εκπληρώσει το pit stop τους. Κλασικά εκτός από τον Maro Engel, τον οδηγό της Mercedes, που αρέσκεται να είναι πάντα ο τελευταίος που θα μπει στα pits. Με την ολοκλήρωσή του, έπεσε στην τελευταία θέση, πίσω από τον τρίτο χθες στον αγώνα Bruno Spengler.

Όμως, ο Rast θα χάσει την πρώτη θέση στα pits και ο Ekström πέρασε άνετα μπροστά από τον Γερμανό στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού και οι τρεις πρώτοι ήταν οι Ekström, Rast, Martin. O Bέλγος αισθανόταν δικαιωμένος που πραγματοποίησε το pit stop του τόσο νωρίς στον αγώνα. Ο Rast παρέμενε σε απόσταση βολής από τον Σουηδό πρωταθλητή του 2004 και 2007, η διαφορά κυμαινόταν από 0,8”έως 1,2” και περίμενε την κατάλληλη ευκαιρία για προσπέρασμα σε μια πίστα που δίνει ελάχιστες τέτοιες ευκαιρίες.

Στον 23ο γύρο, οι τίτλοι τέλους για τον αγώνα του Auer έπεσαν και ο Αυστριακός εισήλθε στο garage της Mercedes με μηχανικό πρόβλημα στην C 63 DTM του. O νεαρός Αυστριακός έφυγε με άδεια χέρια από το Hungaroring και ήταν πολύ πιθανό να χάσει και τη διαφορά από τους διώκτες του στο πρωτάθλημα. Εν τω μεταξύ, ο Green είχε ανέβει στην έκτη θέση έχοντας προηγουμένως προσπεράσει τον χθεσινό νικητή Paul di Resta και στον 29ο γύρο, επαναλήφθηκε η μάχη μεταξύ αυτού και του Wittmann. Τελικά, ο Βρετανός οδηγός της Audi βγήκε νικητής και βρέθηκε στην πέμπτη θέση.

Στην πρωτοπορία, ήταν θέμα χρόνου να βρει το κατάλληλο σημείο ο Rast να περάσει τον Ekström και το πραγματοποίησε επιτυχώς στον 31ο γύρο, μπαίνοντας στη ζωήν του DRS της ευθείας. Στη μάχη για τον έναν βαθμό της δέκατης θέσης, οι Rockenfeller και Paffett είχαν τη δική τους στιγμή με επαφές εκατέρωθεν και τον Βρετανό να διαμαρτύρεται στην ενδοεπικοινωνία. Ο Green προσπαθούσε να μειώσει τις βαθμολογικές απώλειες δεδομένης της εγκατάλειψης του Auer και του μηδενισμού του που αναφέραμε στην αρχή και έβαζε “πλώρη” για την τέταρτη θέση που βρισκόταν o Müller.

O Rast τελικά θα κρατήσει την πρώτη θέση, ο Ekström έδειχνε συμβιβασμένος με το δεύτερο σκαλί του βάθρου και στην τρίτη θέση τερμάτισε ο πολύ σταθερός σήμερα Martin. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Müller, Green, di Resta, Glock, Wickens, Paffett και Rockenfeller. Άτυχος στάθηκε ο Wittmann που εγκατέλειψε δύο γύρους πριν το τέλος.

Στη βαθμολογία των οδηγών, προηγείται με βραχεία κεφαλή ο Rast με 70 βαθμούς και στο Hungaroring κατέκτησε τους 39 από αυτούς (8 βαθμοί χθες της έκτης θέσης, 25 της πρώτης σήμερα, και από 3 βαθμοί για την κάθε pole position), στη δεύτερη θέση είναι ο Auer με 69 και τρίτος ο Green με 65. Πλησιάζει κι ο Ekström από την τέταρτη με 62 βαθμούς. Στους κατασκευαστές, πρώτη είναι η Audi με 284 βαθμούς, δεύτερη η Mercedes με 234 και τρίτη και καταϊδρωμένη η BMW με 124.

Ο επόμενος γύρος του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στους δημόσιους δρόμους της Νυρεμβέργης, στο αγαπημένο και γρήγορο Norisring, το Σαββατοκύριακο 1-2 Ιουλίου. Ακολουθεί το βίντεο του αγώνα και τα αποτελέσματα.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Γύροι Βαθμοί
1 Rene Rast Audi RS5 DTM 58:01.592   35 25
2 Μattias Ekström Audi RS5 DTM 58:02.633 +1.041 35 18
3 Maxime Martin BMW M4 DTM 58:03.098 +1.506 35 15
4 Nico Müller Audi RS5 DTM 58:03.453 +1.861 35 12
5 Jamie Green Audi RS5 DTM 58:07.364 + 5.772 35 10
6 Paul di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 58:09.476 +7.884 35 8
7 Timo Glock BMW M4 DTM 58:10.286 +8.694 35 6
8 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 58:13.591 + 11.999 35 4
9 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 58:14.245 +12.653 35 2
10 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 58:14.751 +13.159 35 1
11 Edoardo Mortara Mercedes-AMG C 63 DTM 58:15.222 +13.630 35  
12 Augusto Farfus BMW M4 DTM 58:16.679 +15.087 35  
13 Tom Blomqvist BMW M4 DTM 58:17.881 +16.289 35  
14 Bruno Spengler BMW M4 DTM 58:19.175 +17.583 35  
15 Maro Engel Mercedes-AMG C 63 DTM 58:21.420 +19.828 35  
16 Loic Duval Audi RS5 DTM 58:40.127 +38.535 35  
17 Marco Wittmann BMW M4 DTM DNF      
18 Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM DNF      

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...