Πριν τρεις μέρες, η Volkswagen παρουσίασε την έκτη γενιά του supermini μοντέλου της στο Βερολίνο. Σε συνέντευξη του, ο επικεφαλής παγκόσμιων πωλήσεων της μάρκας, Juergen Stackmann, δήλωσε ότι η γερμανική εταιρία δεν έχει σκοπό να προσθέσει το Polo στην γκάμα των αυτοκινήτων που πωλούνται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, λέγοντας:

Το επίπεδο τιμών της συγκεκριμένης κατηγορίας στην Αμερική είναι γελοία χαμηλό. Δεν είναι πολύ λογικό να φέρουμε ένα αυτοκίνητο σαν αυτό, το οποίο σαν υπόσταση ανήκει σε μια κατηγορία μεγαλύτερη, σε μια κατηγορία που χαρακτηρίζεται από χαμηλές τιμές στην Αμερική.

Η τιμή του Polo στην Γερμανία θα ξεκινάει από τα €12.975, τον Οκτώβριο που θα ξεκινήσει η διάθεση του, κάτι που σημαίνει χωρίς καθόλου επιπλέον φόρους και δασμούς, στην Αμερική θα είχε τιμή 14.500 δολάρια, αρκετά πιο πολλά από το μέσο όρο της κατηγορίας.

Ο Stackmann τόνισε, επίσης, ότι η VW είναι χαρούμενη που έχει ως entry-level μοντέλο της στις Η.Π.Α το Golf, καθώς τα μισά που πωλούνται είναι στην GTI έκδοση. Ακόμα η VW επικεντρώνεται στην Αμερική σε δύο συγκεκριμένες κατηγορίες, αυτή των SUV, με τα Atlas και Tiguan και άλλα δύο που έρχονται, καθώς και στα sedan. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουν παρουσία σε κατηγορίες που έχουν μεγάλο όγκο πωλήσεων και νόημα να ασχοληθούν.

Ένα από τα επερχόμενα SUV θα είναι το T-Roc, το οποίο θα βασίζεται στο Golf, που θα τεθεί απέναντι στα Honda HR-V, Mazda CX-3 και Buick Encore. Ωστόσο, ακόμα δεν έχει πάρει το πράσινο φως για την Αμερική, κάτι που αν γίνει δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει νωρίτερα από το 2019.

Όπως και να έχει, η VW σκοπεύει να έχει παγκοσμίως στις τάξεις της 19 SUV μέχρι το 2020, μοντέλα που θα αντιστοιχούν στο 40% της συνολικής της γκάμας.