Στις 7 Μαΐου του 2016, ο Joshua Brown έχασε τη ζωή του, όταν το Tesla Model S του έπεσε με ταχύτητα στο πίσω μέρος ενός φορτηγού, ενώ ταξίδευε με ενεργοποιημένο το σύστημα Autopilot. Πολλά γράφτηκαν για το συγκεκριμένο δυστύχημα και σήμερα ήρθε στη δημοσιότητα το πόρισμα των αρχών. Αυτό έχει έκταση 500 σελίδων και αναφέρει πως ο οδηγός είχε δεχτεί πολλές προειδοποιήσεις από το αυτοκίνητο, τόσο ηχητικές όσο και οπτικές, προκειμένου να αναλάβει την οδήγηση του, αλλά δεν το έκανε.

Σύμφωνα με το πόρισμα, ο Brown είχε τα χέρια του στο τιμόνι για μόλις 25 δευτερόλεπτα, σε μια περίοδο 37 λεπτών. Το σύστημα Autopilot προειδοποίησε 7 φορές με οπτικές ενδείξεις τον οδηγό να βάλει τα χέρια του στο τιμόνι, ενώ υπήρχαν ακόμη 6 ηχητικές προειδοποιήσεις. Οι αρχές δεν βρήκαν κανένα ελάττωμα στο σύστημα Autopilot, με το πόρισμα να τονίζει την ανάγκη των οδηγών να συνεχίζουν να δίνουν προσοχή στον δρόμο, ακόμη και όταν το σύστημα Autopilot είναι ενεργοποιημένο. Τέλος το πόρισμα αναφέρει πως ο Brown δεν παρακολουθούσε καμία ταινία μέσω DVD όπως αρχικά είχε γραφτεί.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Oποιος βαριεται την οδηγηση και θελει το αμαξι να πηγαινει μονο του, να παρει ταξι! Σορρυ κιολας!

    • η μπορει απλα να ακουλουθει τις οδηγιες του κατασκευαστη για το αναλογο συστημα που εχει πληρωσει…….