Η Jaguar-Land Rover είναι έτοιμη για την αυτόνομη εποχή και θα το επιδείξει στην πίστα δοκιμών της, στο Nuneaton της Αγγλίας. Σε ένα σημαδιακό event για την βρετανική φίρμα, ένα πρωτότυπο Range Rover Sport με δυνατότητα αυτόνομης κίνησης επιπέδου 4 (το αντίστοιχο Ι2 του στρατού) θα δείξει τι μπορεί να κάνει, με παράλληλη παρουσίαση τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης και δια-οχηματικής συνδεσιμότητας από τις Ford και Tata.
To Level 4 θεωρείται ένα βήμα πριν την ολοκληρωτικά αυτόνομη οδήγηση, καθώς μπορεί να αντιληφθεί διασταυρώσεις και πλατείες με παράλληλη ανάγνωση και συμμόρφωση στους φωτεινούς σηματοδότες και τη σήμανση. Η μόνη παρένθεση αφορά στην ανθρώπινη παρουσία πίσω από το τιμόνι, σε εποπτικό ρόλο. Το τελευταίο επίπεδο (Level 5) αποτελεί τον ορισμό της αυτόνομης οδήγησης, με το αυτοκίνητο να έχει 100% τον έλεγχο και την ευθύνη για τη διαχείριση των οδικών συνθηκών.
Πιστή στην μακρόχρονη παράδοση, η Land Rover εξελίσσει αυτόνομο σύστημα για εκτός δρόμου οδήγηση. Χρησιμοποιώντας εξειδικευμένους αισθητήρες και κάμερες, το αυτοκίνητο θα μπορεί να αντιληφθεί μεταβολές στο ύψος του εδάφους μέχρι και 5 μέτρα, ενώ θα μπορεί να ανιχνεύσει διαφορετικούς συντελεστές πρόσφυσης ώστε να ρυθμίζει αναλόγως το Terrain Response. Σκοπός των Βρετανών είναι η δημιουργία αυτόνομων οχημάτων που θα οδηγούν προσομοιώνοντας ανθρώπινα ερεθίσματα. Για τον λόγο αυτό, εργαζόμενοι της γραμμής παραγωγής στο Greenwich κυκλοφορούν με ειδικά διαμορφωμένα Jaguar και Land Rover, τα οποία καταγράφουν σε πραγματικό χρόνο τις αντιδράσεις των οδηγών. Αναλύοντας τα συγκεντρωτικά δεδομένα, οι προγραμματιστές εταιρίας είναι πεπεισμένοι πως μπορούν να σχεδιάσουν αλγορίθμους που θα προσομοιώνουν την -σωστή- ανθρώπινη συμπεριφορά σε επικίνδυνες καταστάσεις.