Όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, η J.D. Power and Associates ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας ποιότητας που διενεργεί, με την Kia για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά να βρίσκεται στη κορυφή της λίστας, με τη Genesis να ακολουθεί στη δεύτερη θέση και την Porsche στη τρίτη. Από την άλλη, στις τελευταίες θέσεις βρέθηκαν η Volvo, η Jaguar και η Fiat.


Στην έρευνα Initial Quality Study η J.D Power ρώτα τους Αμερικάνους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αν αντιμετώπισαν το οποιοδήποτε πρόβλημα με το νέο τους αυτοκίνητο κατά τις πρώτες 90 ημέρες από την αγορά του. H μελέτη επικεντρώνεται σε 233 σημεία του αυτοκινήτου (μηχανικά μέρη, εσωτερικό αλλά και εξωτερικό), ενώ συνολικά φέτος ρωτήθηκαν 80.000 άνθρωποι.

Κατά μέσο όρο, εμφανίστηκαν 97 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, 8 λιγότερα από τον μέσο όρο του 2016 (105). Νικήτρια εταιρία με τα λιγότερα προβλήματα ήταν η Kia με 72 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Ακολουθεί η Genesis με 77, η Porsche με 78, η Ford και η Ram με 86 και η BMW με 88. Στη τελευταία θέση βρίσκεται η Fiat με 163 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, στη προτελευταία η Jaguar με 148 και η Volvo τρίτη από το τέλος με 134 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα.

Τα περισσότερα προβλήματα αφορούσαν τις φωνητικές εντολές των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, του Bluetooth και των αεροδυναμικών θορύβων. Κατά εθνικότητα, η Κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία (Hyundai και Kia) παρουσιάζει τα λιγότερα προβλήματα κατά μέσο όρο (81 ανά 100 οχήματα), με τις Αμερικάνικες, Ιαπωνικές και Ευρωπαϊκές να ακολουθούν με 93, 101 και 102 προβλήματα αντιστοίχως, ανά 100 οχήματα ετησίως.

Η μη-premium μάρκες έχουν λιγότερα προβλήματα (96) από τις premium (103). Την μεγαλύτερη βελτίωση φέτος την είχε η MINI μιας και κατάφερε και μείωσε τον αριθμό των προβλημάτων της κατά 33, σε σχέση με πέρυσι. Η RAM είχε βελτίωση κατά 28 προβλήματα, η Acura κατά 19, η Volvo κατά 18 και η Ford κατά 16. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο PDF της έρευνας.

  • giannisb
  • δεν θα αναφερθω σε τιποτα αλλο…παρα μονο στ γεγονος οτι η FCA για αλλη μια φορα ειναι τελευταια………
    μηπως γιαυτο οι αμερικανοι γυρναν την πλατη τους στην ιουλια ???? οταν εχει τετοια ”βρωμα” στην πιατσα…….δυσκολα της ακουμπας τα ζεστασου δολαρια !!!!

    • stemi

      Dodge από 208 το 2016, 106 το 2017 (-49%). Jeep από 181 σε 107 (-41%). Ram από 129 σε 86 (-33%). Chrysler από 165 σε 102 (-38%). Fiat από 171 σε 163 (-5%). Αγορά από 152 σε 97 (-36%). Γενικά το γκρούπο πάει καλήτερα από την αγορά (συνυπολόγισε ότι η Fiat πουλά πολύ λίγα αυτοκίνητα εκεί).
      Όσο για τη Giulia στις ΗΠΑ … περίμενε λίγο, πολύ νωρίς για συμπεράσματα. ΣΗμειωτέον χθες παρείχθει η Giulia νούμερο 50.000 και η Stelvio νούμερο 20.000.

    • δεν διαφωνω…..αλλα και παλι δεν ειναι πολλα ?? παντως οπως το λες βλεπουμε βελτιωση…..

  • SAMURAI-66

    Μια και μονο επισημανση για το περιεργο αστειο και εκτος λογικης αποτελεσμα που βλεπουμε……
    Βγαζουν την volvo τριτη απο το τελος δηλαδη στο περιπου για τα μπαζα σαν ονομα και ας προκειται για ενα αποδεδειγμενα κορυφαιο κατασκευαστη με υψηλα στανταρ σε καθε σημειο του που τον αποδεχεται και ο τελευταιος ανθρωπος στον πλανητη και την εμπιστευται γιατι πραγματικα το αξιζει.
    Και την ιδια στιγμη την vw 20 θεσεις πιο ψηλα…πανω και απο την audi μαλιστα που θεωρειται premium και με προσοχη στην κατασκευη…οταν γνωριζει και ο πλεον αδαης οτι το ονομα της ειναι συνωνυμο του προβληματος εδω και χρονια!
    Μονο αυτο το παραδειγμα αξιζει χωρις τιποτα αλλο να χρειαζεται να προσθεσεις.
    Και δινει τροφη για σκεψη σχετικα με το πως εγιναν οι μετρησεις!

    • εστω και οτι ισχυει αυτο που λες…..λαδι αρχιζουν να καινε μετα απο 3 χρονια..που εχει τελειωσει η εγγυηση λενε οι haters……
      η ερευνα μιλαει για τις πρωτες 90 μερες………. ΄-)

    • antonis

      Εγω πάντως καταλαβαίνω οτι η έρευνα εχει να κάνει με γενικα μικροπροβλήματα κ Οχι αξιοπιστίας. Κ τα περισσότερα έχουν να κάνουνε με την συνδεσιμότητα κ με νέες τεχνολογίες, κυρίως ψυχαγωγίας. Που ειναι λογικό έτσι, με αυτα ταμπιχλιμπίδια που βάζουν συνεχώς.

    • Renesis1

      Όντως, από το 6 έως το 1 είναι προβλήματα, όλα σχετικά με Bluetooth, voice recognition κλπ..

    • Mika

      Αφου δεν διαβαζουμε παντα το αρθρο λεμε, τι δεν καταλαβαινεις????
      :p

    • panos

      οταν ομως στην πρωτη θεση ειναι αγαπημενες μας μαρκες πανηγυριζουμε
      χωρις κανενα ενδοιασμο για το πως εγιναν οι μετρησεις..
      https://www.autoblog.gr/2016/02/25/h-lexus-ksana-sth-koryfh-sthn-ereynas-aksiopistias-ths-j-d-power/

    • apostolos32

      Φίλος μου αγόρασε πρόσφατα τοvolvo xc70. Ήδη ο υπολογιστής ταξιδίου δουλεύει τρελά και λάθος εννοείται. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι επιχειρηματίας και είχε πολλά αυτοκίνητα στην εταιρεία του. Το συγκεκριμένο είναι από τα χειρότερα λόγω και πολλών λειτουργικών λαθών στην κατασκευή του.

    • SAMURAI-66

      Δεν διαφωνω οτι υπαρχουν και οι εξαιρεσεις αλλα εδω η κατασταση φαινεται δραματικη μεταξυ των δυο αυτων εταιρειων και η αποσταση που της χωριζει αβυσσος και το λιγοτερο αστεια.
      Αδυνατο να πιστεψω πως υπερβαινουν το ονομα των σουηδων οι γερμανοι οσο και να προσπαθουν οταν μαλιστα γνωριζουν ολοι τι σημαινει vw οπου τα συνεργεια την θεωρουν την καλυτερη πελατισσα τους σε καθε ειδους προβλημα.

    • apostolos32

      Συμφωνούμε, αλλά όπως είπε και ο babinos 1983,αυτό γίνεται σε βάθος χρόνου. Εξάλλου η έρευνα είναι λίγο κουκουρουκου.

    • mother1russia

      Εχει κλααααααμα αποψε που η BMW και η Porsche σας πηγαινουν τρενακι , κατι μας ελεγες για ιαπωνικη αξιοπιστια. Βλεπεις στα ελεγα οτι η Toyota θα εχει κατακορυφη πτωση στην αξιοπιστια της οσο θα προσπαθει να ανεβασει επιδοσεις , και που εισαι ακομα ….

    • Mrdesperado32

      διαβασες το αρθρο η μπα?

    • manowar

      Μας τ πριζεις σε κάθε αρθρο με αρλουμπολιστες της πλάκας και οπότε δεν σε συμφέρει κνεις πως δεν πιστεύεις..πλέον δεν ντρέπεσαι να γίνεις ρόμπα με το όνομα σαμουράι γιατί έχει ταυτιστεί με τη λέξη το χεις συνηθίσει ν σε κράζουν και λες τι έχω να χάσω..αυτά τα παιδιαρισματα που κανείς δεν έχουν άλλη εξήγηση..πάρτε λεπουλε τώρα με την ιαπωνική αξιοπιστία κι σε άλλη ππαραλεια τα κουβαδάκι α σας

  • Νικόλαος Γιαλλούσης

    Στο άρθρο, κατα την γνώμη μου, δεν αποσαφηνίζεται επαρκώς, ότι δεν πρόκειται για προβλήματα αξιοπιστίας ή μηχανικά, αλλά για οιοδήποτε “προβλήμα” και η πλειοψηφία από αυτά, αφορά την χρήση νέων τεχνολογιών. Με συγχωρείτε, αλλα αν δεν ξέρω να λειτουργήσω την φωνητικη εντολή του καινούργιου μου αυτοκινήτου ή την συδεση του με το κινητό μου και πάω στο σημείο πώλησης για να με βοηθήσουν, σημαινει ότι το αυτοκινήτο μου παρουσίασε προβλήμα ή δεν είναι αξιόπιστο;;;; Μηπώς η ερευνα είναι λίγο παραπλανητική;;; Και πόσα από αυτά τα “προβλήματα”, ήταν τελικά πράγματι προβλήματα, ελαττώματα και δεν αφορούσαν την λάθος χρήση αυτών των συστημάτων νέας τεχνολογίας;

    • antonis

      Στο μυαλό μ εισαι!!!

  • Gmph fast

    Απ’ ότι κατάλαβα τέτοιες έρευνες δεν κρίνουν την αξιοπιστία ή βλάβες που θα σου κοστίσουν, αλλά περισσότερο κοιτάνε πόσο ευχαριστημένος είναι ο ιδιοκτήτης, γι’ αυτό και βλέπουμε τα πιο φτηνά αυτοκίνητα σε ψηλές θέσης.
    πχ. ο νέος πίνακας οργάνων του group. Λιγότερα περιμένει ο κάτοχος vw που έδωσε <30Κ και περισσότερα ο κάτοχος του q7 που έδωσε 80Κ

  • cosacher

    Εχω Fiat punto του 2001 και πιστεψτε με δεν μπορω να καταλαβω γιατι θεωρουνται προβληματικα τα Fiat… Δεν μπορω να πω κατι αλλο , αυτη ειναι η πρωσοπικη μου εμπειρια. Ισως ολοι οι αλλοι να ειχανε προβληματα εκτος απο μενα και να ημουν η περιπτωση…

    • Odysseas Kiourtzis

      Γενικότερα η FIAT τα τελευταία χρόνια έχει κάνει άλματα προόδου στο τεχνολογικό κομμάτι αλλά και στα θέματα αξιοπιστίας. Αλλά προφανώς πληρώνει ακόμα το κακό της όνομα από εποχής Tempra ή Tipo πχ που ομολογουμένως η αξιοπιστία της ήταν σε χαμηλά επίπεδα.

    • Giorgos Papaspyros

      Η αμερικάνικη αγορά δε γνωρίζει από Tipo και Tempra.
      Είναι και φετινή η έρευνα.

    • Odysseas Kiourtzis

      Προφανώς. Έχεις δίκιο. Στον φίλο από πάνω απαντούσα που έγινε πιο συγκεκριμένος από την προσωπική του εμπειρία, αλλά και ορμώμενος από το άρθρο. Η γενικότερη τοποθέτησή μου ήταν ότι το Grouppo FIAT έχει κάνει μεγάλη πρόοδο από εκείνη την εποχή που είχε χαλάσει το όνομά της.

    • jim_1

      Και εγώ ως πρώην κάτοχος FIAT g.punto έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος για άλλους λόγους δεν επέλεξα ξανά FIAT…

  • Pandal

    Η επόμενη έρευνα για τα προβλήματα που βγάζουν στις εκθέσεις αυτοκινήτων. ?

  • Gerasimos Spanodimitris

    “Τα περισσότερα προβλήματα αφορούσαν τις φωνητικές εντολές των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, του Bluetooth και των αεροδυναμικών θορύβων.”

    Γέμισαν τα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικά σκουπίδια. Εμείς φταίμε για αυτό ως καταναλωτές βέβαια. Το αυτοκίνητο πάνω από όλα παραμένει μέσο μεταφοράς, οπότε ο οδηγός τουλάχιστον θα πρέπει να είναι συγκεντρωμένος στην οδήγηση και όχι να ασχολείται με φωνητικές εντολές, touch screen, streaming από το κινητό και οτιδήποτε άλλο μπορεί να του αποσπάσει την προσοχή

  • Gerasimos Spanodimitris

    “Τα περισσότερα προβλήματα αφορούσαν τις φωνητικές εντολές των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, του Bluetooth και των αεροδυναμικών θορύβων.”

    Γέμισαν τα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικά σκουπίδια. Εμείς φταίμε για αυτό ως καταναλωτές βέβαια. Το αυτοκίνητο πάνω από όλα παραμένει μέσο μεταφοράς, οπότε ο οδηγός τουλάχιστον θα πρέπει να είναι συγκεντρωμένος στην οδήγηση και όχι να ασχολείται με φωνητικές εντολές, touch screen, streaming από το κινητό και οτιδήποτε άλλο μπορεί να του αποσπάσει την προσοχή

  • xxx

    Τα περισσότερα προβλήματα λέει ήταν στο σύστημα αναγνώρισης φωνής.

    Δηλαδή αν το Kia έχει καλύτερο σύστημα αναγνώρισης φωνής από το Volvo είναι πιο αξιόπιστο από το Volvo.

    Για ακόμα μια φορά f#cking American logic.

  • cptbill

    not surpsised. το 2008 ημουν απο τους πρωτους κατοχους του 500 1.2 (9 μηνες αναμονη παρακαλω για παραδοση). Το αυτοματο κιβωτιο παρεδωσε πνευμα στα 11χλμ. Εμεινα αλλες 3-4 φορες απο κιβωτιο μεχρι που τελικα βρηκαν τι φταιει. Τουλαχιστον τοτε, παρολη τη τρελη ταλαιπωρια, η αντιπροσωπεια σταθηκε στο υψος της και με αποζημιωσε με επεκταση εγγυησης.
    Παμε στο σημερα. Κατοχος ενος 595 turismo mta. Εναμιση χρονο μετα την αγορα του, εμεινα απο αυτοματο κιβωτιο. Το χειροτερο ηταν οτι ημουν 1 μηνα χωρις αμαξι αφου τους πηρες ακριβως 1 μηνα για να το φτιαξουν. Η τωρινη αντιπροσωπεια ειναι για γέλια. Θυμα της οικονομικης κρισης υποθετω.
    Παρολα αυτα ακομα κ τωρα προσπαθω να πεισω τον εαυτο μου οτι ημουν ατυχος. Το 500αρακι ως αμαξι ειναι μεγαλη αγαπη και με τρελη δυσκολια θα το αποχωριζομουν. Αλλα αφφυ δεν το εχουν με τα αυτοματα κιβωτια, ας τα καταργησουν τα ριμαδια.

  • Giannisk

    Λοιπόν…..VW και AUDI έχουν σχεδόν τα πάντα κοινά, Πλατφόρμες, κινητήρες, ηλεκτρονικά κλπ και παρόλα αυτά έχουν χαόδη διαφορά. Το ίδιο ισχύει και για nissan infinity. Βλέπουμε στις πρώτες θέσεις πολλά Κορεάτικα. Ο εξοπλισμός των Κορεατών είναι σαφώς λιγότερος από αυτόν των Ευρωπαίων και των Αμερικάνών, ήτοι λιγότερα πράγματα που μπορούν να χαλάσουν (αναφέρομαι σε βασικές εκδόσεις). Επίσης δεν αναφέρει η έρευνα αν πρόκειται για βλάβες που αναφέρθηκαν από τους ιδιοκτήτες ή ανακαλύφθηκαν κατά την συντήρηση. Δεν μας λέει πόσες ήταν όντως βλάβες ή αφορούσε κακό χειρισμό του εξοπλισμού και διορθώθηκε με κατάλληλες οδηγίες. Το volvo S60 βραβεύθηκε ως το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο από την Dekra, το xc 60 έχει τα ίδια μέρη με το sedan αλλά εδώ την βλέπουμε στον πάτο. Γενικά σε αυτές τις έρευνες δεν ξέρεις τι να πιστέψεις.