Μετά την διαρροή της Παρασκευής, η BMW παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά της X3 η οποία μεγάλωσε ελαφρώς σε διαστάσεις, προσφέροντας μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 5,5 εκατοστά, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερο χώρο στο εσωτερικό. Το μήκος της φτάνει τα 4.708 mm, το πλάτος τα 1.897 mm, το ύψος τα 1.676 mm και το μεταξόνιο τα 2.864 mm, με τον σχεδιασμό να κρίνεται εξελικτικός με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, έχοντας ενεργά LED φωτιστικά σώματα και πιο μυώδες καπό.

Κατασκευασμένη πάνω στην CLAR πλατφόρμα, η νέα X3 ζυγίζει 55 κιλά λιγότερο από τη προηγούμενη γενιά, έχοντας ιδανική κατανομή βάρους 50:50 και εξοπλίζεται με τη νέα γενιά του συστήματος ελέγχου ευστάθειας που μπορεί να ρυθμίζει αυτόματα την ροπή σε κάθε τροχό, προκειμένου να προσφέρει τη καλύτερη δυνατή πρόσφυση, ακόμη και σε ολισθερές επιφάνειες.

Στο εσωτερικό συναντάμε άριστη ποιότητα υλικών, τριζωνικό κλιματισμό, κλιματιζόμενα καθίσματα, μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, έγχρωμο head-up display που είναι 75% μεγαλύτερο από αυτό που υπήρχε στη προηγούμενη γενιά, το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,2″, κρυφό φωτισμό, με τα πίσω καθίσματα να πέφτουν σε ποσοστό 40:20:40, προσφέροντας χώρο αποσκευών από 550 έως 1.600 λίτρα.

Συναντάμε τρία πακέτα εξοπλισμού (xLine, Luxury Line και M Sport), με την X3 να έχει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,29. Υπάρχουν διαθέσιμες ζάντες με διαστάσεις από 18″ έως 21″. Εξοπλίζεται με μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας όπως τα Active Cruise Control, Driving Assistant Plus, Steering lane control assistant, Lane Change Assistant και Lane keeping assistant με side collision protection.

Αρχικά θα προσφέρεται με δύο κινητήρες πετρελαίου και τρεις κινητήρες βενζίνης. Η X3 xDrive20d φορά τον τετρακύλινδρο 2,0-λιτρο κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 190 ίππων με 400 Nm ροπής, ενώ η X3 xDrive30d τον 3,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 265 ίππων με 620 Nm ροπής. Κάτω από το καπό της X3 M40i βρίσκεται ο εξακύλινδρος 3,0-λίτρων κινητήρας βενζίνης απόδοσης 360 ίππων με 500 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,8 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα.

Η X3 xDrive30i εξοπλίζεται με έναν 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 252 ίππων με 350 Nm ροπής, με τις X3 xDrive20i και BMW X3 sDrive20i να φορούν τον 2,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 184 ίππων με 290 Nm ροπής. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Οκ, είναι μια μεγαλύτερη “ξεχειλωμένη” Χ1 με λίγο αλλαγμένο εμπρός μέρος πιο δυναμικό, αλλά σαν εξέλιξη της υπάρχουσας με αποτέλεσμα να κρίνεται απλά καλούτσικη για πρώτη εντύπωση. Το εσωτερικό είναι τυπικά όμορφο και BMW.

  • DimitrisBXL

    Ένας σχεδιαστικός αχταρμάς από όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Θα πουλήσει όπως έκαναν και οι προκατοχοιτου, αλλά είναι βαρετό ρε γαμωτο.

  • Giannisk

    Επιβλητική απέξω και ωραία. Από μέσα όμως μου δίνει την αίσθηση ότι δεν ήξεραν που να βάλουν τι. Την οθόνη γιατί δεν την ενωματώνουν στο υπόλοιπο ταμπλό? Δείχνει σαν να μην χωρούσε και απλά να την πεταξαν εκεί πάνω (το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους Γερμανούς). Δείτε λίγο τις υλοποίησεις των Γάλλων, των Σουηδών πόοο πιο αρμονικές δείχνουν. Επίσης ενώ έχεις μία οθονάρα σαν λαπτοπ, γιατί οι ενδείξεις του clima είναι ακόμα εκεί σαν μοντέλο 15ετίας?

    • gv

      ρε παιδια κανετε μερικοι για την οθονη πανω απο το ταμπλο σαν να ειναι κανενα εργονομικο λαθος..
      κανετε πχ λες και εβαλαν το κουμπι για τα ηλεκτρικα παραθυρα διπλα στο κουμπι του κλιματισμου ξερω γω!
      δεν ηρθε και το τελος του κοσμου..
      μπορει να μην ειναι και το καλυτερο αλλα δεν την ”πεταξαν” κιολας εκει που λες εσυ ειπαμε..
      μπορει να μην ηθελαν να χαλασουν τη συμπαγη εικονα της κεντρικης κονσολας,να μην εχει δηλαδη ενα κενο αναμεσα στα κουμπια και τους αεραγωγους..
      η μπορει να την εβαλαν εκει για εφε,για να μπαινοβγαινει μεσα εξω και να δινει μια νοτα hi-tech στο εσωτερικο..

    • Giannisk

      Δεκτή η άποψή σου αλλά έχω την δική μου. Αν μου επιτρέπεις να σου απαντήσω. Η συμπαγής εικόνα διασπάτε διότι το ταμπλό χωρίζεται σε δύο κομμάτια τα οποια διαχωρίζονται από τους αεραγωγούς. στην ουσία αλλού πατάς και αλλού κοιτάς (μικρή διαφορά βέβαια, αλλά έτσι είναι). Επίσης διαφωνώ με την μη ενσωμάτωση είτε του ηχοσυστήματος ή του clima στην οθόνη (θα προτιμούσα και των δύο). Πολλά κουμπία για έτος 2017, ειδικά σε όχημα τέτοιου κόστους. Αν μπαινοβγαίνει δεν το γνωρίζω αλλά ίσως να μην γίνεται γιατι την βλέπω τοποθετημένη ακριβώς πάνω από τους αεραγωγούς. Εκτιμώ τις παραδόσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες, εξάλλου έτσι δίνουν προσωπικότητα στα αυτοκίνητα αλλά η τεχνολογία προχωράει.

    • gv

      βρε καλα κανεις και τη λες εγω δε κρινω το γουστο σας και εγω να σου πω την αληθεια δε ξερω ακριβως που θα ηθελα να ειναι η οθονη απλα δε με απασχολει και τοσο πολυ..
      εγω μενω μονο στο φανατισμο..
      αλλο να λεει καποιος δε μου αρεσει εκει και αλλο να λεει την ”πεταξαν” εκει πανω και να φαινεται σαν να το λεει με νευρα δηλαδη χαχα :P
      μου φαινεται πολυ ακραιο..

    • Giannisk

      Καταρχήν γουστάρω bmw όσο δεν πάει, άσχετα που δεν έχω αγοράσει καμία (ακόμη). Απλά θέλω οι εταιρείες στα νέα μοντέλα τους να κάνουν ένα βήμα παραπάνω και εδώ δεν το έκαναν σε ότι αφορά το εσωτερικό design. Αλλά οι Γερμανοί είναι γνωστό ότι δεν κάνουν κραυγαλέες αλλαγές.

    • enigma

      Τα κουμπιά είναι κλάσεις ανώτερα από τα soft keys. Σε επίπεδο λειτουργικότητας η ενσωμάτωση των κουμπιών τις οθόνες υποβαθμίζει την λειτουργικότητα.

      Από την άλλη οι οθόνες να είναι ξεκάρφωτες επίσης δεν μου αρέσουν και αν και είμαι λάτρης της mercedes θεωρώ πως έχει την πιο άσχημη υλοποίηση σε αυτό το κομμάτι.

    • DimiE92

      Καλα τα λες. Ο σχεδιασμος πλεον εχει γινει minimal και για αυτο δεν την ενσωματωνουν στο ταμπλο, οπως πχ στο παλιο X3 ή το παλιο Q5 που σε σχεση με αυτα εδω ηταν σαν κομοδινα. Εργονομικα οχι μονο δεν ειναι λαθος αλλα ειναι και σωστα τοποθετημενες διοτι βλεπωντας πλεον την οθονη βλεπεις και τον δρομο. Αν ηταν πιο χαμηλα θα υπηρχε προβλημα.

    • gv

      ακριβως

    • stemi

      Όσον αφορά την οθόνη, έχω την εντύπωση ότι η Alfa Romeo κατοχύρωσε μέχρι το 2018 ή 2020 με ευρεσητεχνία την ενσωμάτωση της οθόνης στο ταμπλό όπως το έκανε στην Giulia και στη Stelvio. Ακούγεται λιγο παράξενο γιατι δεν είναι και τόσο καινοτόμο αλλά δεν ξέρω ακριβώς τις λεπτομέρειες της “ευρεσυτεχνίας”.

    • Giannisk

      Τότε η volvo που την έβαλε στο ταμπλό παραβιάζει την ευρεσιτεχνία της AR? Όπως και η peugeot, η citroen, η opel, η vw στο golf κλπ κλπ…

    • stemi

      Μπορεί να κάνω και λάθος. Μια ευρεσιτεχνία όμως για την οθόνη την είχε πάρει. Δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί. Θα το ψάξω.

    • Giannisk

      Όλες οι εταιρίες έχουν άπειρες ευρεσιτεχνίες για άπειρα πράγματα. Προφανώς έχει και η AR. Από γρήγορο ψάξιμο, δεν βρήκα αυτό που λες, χωρίς να σημαίνει φυσικά ότι δεν ισχύει.

    • stemi

      Σωστό. Πρέπει να έχει σχέση με την εταιρεία Faurecia. Εδώ: http://www.autonews.com/article/20151108/OEM03/311099977
      Λέει: > Faurecia First Inch DeCo Control

      l What it is: Customizable controls integrated into the dashboard materials and decoration. With the advent of smart materials, Faurecia believes the boundary between display screens and surrounding interior materials will blur. Controls will be engineered into the dash, door panels and elsewhere. Faurecia’s First Inch concept features a bowtie-shaped panel made of aluminum with switchless controls enabling haptic feedback. Faurecia says such a panel could also be made of wood.

      Δεν ξέρω όμως κατά πόσο έχει πατενταριστεί και που ακριβώς είναι η πατέντα. Πάντως έχεις δίκιο, ενσωματωμένη οθόνη στο ταμπλό έχουν πολλά μοντέλα, ακόμα και παλαιότερα της BMW. Γράψε λάθος λοιπόν στην αρχική μου δήλωση.
      https://uploads.disquscdn.com/images/ccb02c23d511448262caf4e25c68690fa07a1c072d722d1244785dcbdd889537.jpg

    • Giannisk

      Πόλύ ωραία υλοποίηση. Δες την γραμμή του ταμπλό πόσο ¨γλυκά” σβήνει μέχρι τον δεξιό αεραγωγό.

    • Christos Dimou

      Η πατέντα αφορά μηχανισμούς ελέγχου που θα ενσωματώνονται στα υλικα του εσωτερικού. Πχ θα χαιδευεις το υποβραχιονιο και θα ανεβαίνει ή κατεβαίνει το παράθυρο.

      Η λογική είναι να μετατραπεί το εσωτερικό του αυτοκινήτου σε ένα διαδραστικό περιβάλλον. Με τα υλικά να παίζουν ρόλο και στην εμπειρία που θα αποκομιζει ο χρήστης.

      Κάτι αντίστοιχο, που αφορά την αίσθηση της οδήγησης εχει πατενταρει και η Φερραρι. Που η απόκριση στο γκαζι δεν είναι γραμμική αλλά μεταβάλλεται και απο τον τρόπο με τον οποίο αντιδρα ο οδηγός.

    • George Liverpool

      Καλο ειναι τα βασικα οπως ο κλιματισμος πχ,να εχουν αναλογικα πληκτρα.Ειναι πολυ πιο πρακτικα οταν οδηγεις.Το να πρεπει να πατας στην οθονη για να πας απο το 20 στο 25 πχ εν κινησει, ειναι δυσκολο.Ολα στην οθονη δε γινεται.Υπαρχει και το θεμα του lag της οθονης οσο περνουν τα χρονια,γιατι ουσιαστικα ειναι tablets και μαλιστα εχουν παρα πολλες λειτουργιες.Αλλα δεν νομιζω ο,τι το σκεφτεαι αυτο καποιος που αγοραζει….

    • Giannisk

      Δεν μπορούμε να μιλάμε για lag πλέον. Αμφότερα hardware και software είναι σε τέτοιο επίπεδο που προσωπικά δεν μπορώ να το διανοηθώ, ειδικά σε τέτοιο κόστος. Όσο για τον κλιματισμό, τώρα το καλοκαίρι μπαίνω στο αυτοκινητο, πατάω auto, ίσως να ρυθμίσω θερμοκρασία και τέλος. Αν κάνεις μεγάλη απόσταση ναι, θα το πειράξεις άλλη μία φορά. Δεν νομίζω ότι αποτελεί παράγοντα απόσπασης της προσοχής. Τα χειριστήρια του infotainment είναι στο τιμόνι, οι βασικές τουλάχιστον λειτουργίες, οπότε θα μπορούσε να γλιτώσει κάποια κουμπάκια.

    • George Liverpool

      Με τη παροδο του χρονου,εγω νομιζω οτι θα εμφανιστουν θεματακια.Δεν γινεται να εχει ενα συστημα infotainment μετα απο 5 χρονια,την ιδια αποδοση που εχει μολις το αγοραζεις.Ειναι πολλες οι λειτουργιες που περνουν μεσα απο αυτο.Υπο αυτη την εννοια το ειπα.Λιγα αναλογικα πληκτρα,τα προτιμω παντως,οχι τιποτα ιδιαιτερο….

  • bulgary

    Καλή αν και σχεδιαστικά ίδια σχεδόν με την προηγούμενη!Το βάρος διάβασα στα 1750kg ισχύει;Και για την M είπαν τίποτα;

  • Gmph fast

    “μήκος 4.708 mm, το πλάτος τα 1.897 mm, το ύψος τα 1.676 mm και το μεταξόνιο τα 2.864 mm” το μεσαίο crossover, ενώ πχ. η x5 που ήταν θηρίο όταν βγήκε είχε διαστάσεις 2,819 mm
    Length 4,666 mm
    Width 1,872 mm
    Height 1,707 mm
    άντε η επόμενη x5 στα 6 μέτρα να γουστάρουμε

    • Νικόλαος244turbo

      Πες τα…
      Έχει καταντήσει αηδία αυτό το πράγμα,κάθε επόμενη γενιά να φτάνει σε διαστάσεις το επόμενο μοντέλο…

  • Mika

    Μοιαζει με ενα εκτενες FL της τωρινης Χ3 με στοιχεια απο την νεοτερη Χ1!!
    Δεν μ αρεσουν τοσο τα μεγαλα καθετα νεφρα, θα τα μαυριζα με την πρωτη ευκαιρια..
    Πιο κομψο κι elegant το εσωτερικο….

    • DimiE92

      Συμφωνω για τα νεφρα. το παρακανουν. στο τελος θα μοιαζουν με φορτηγα

    • Mika

      Δυστυχως κι η Αudi παραμεγαλωνει τις μασκες της, κλπ κλπ…Τι τους εχει πιασει ολους, δεν καταλαβαινω….

  • stemi

    Κάποιος σαν να ξέχασε το tablet στο ταμπλό! Φαίνεται σαν facelift από τα πλάγια. Μπροστά λίγο πιο φρέσκο, χωρίς να κάνει όμως το μπαμ. Το εσωτερικό το βρήσκω φλύαρο. Και προσπαθώ να μην είμαι προκατελειμένος.

  • stemi

    Και η σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Οι τιμές είναι για την Ιταλία.
    https://uploads.disquscdn.com/images/114d3e1879b545c133c2c81526587d958ec3661154ea2aa0b811e8ebec2efd8e.png

  • a_f_a

    τελικά ειναι λίγο μπούρδα. μικρα φαναράκια και κατι ρουθουνάρες ναααααααααααααα

  • Christos Dimou

    Κιβώτιο μηχανικο γιοκ. Επιτέλους. Καιρός ήταν.

  • a_f_a

    πρωτη φορα που η απλή έκδοση ειναι πιο καλή απο την Μ… η Μ ειναι Ο αχταρμάς ανοησίας και φλυαρίας

    • DimiE92

      ακριβως την ιδια σκεψη εκανα και εγω…

  • DimiE92

    Επιτελους εδωσαν και ενα εσωτερικο που μοιαζει συγχρονο οπως πρεπει να μοιαζουν ολα τα εσωτερικα της BMW. Απ’εξω δεν ξερω τι περιμεναν να δουν ορισμενοι. Προκειται για αντικατασταση μοντελου με νεοτερο και οχι για νεο μοντελο/σειρα. Επομενως ειναι λογικο να ειναι ενα τζιποειδες με παρομοιες διαστασεις και 4 πορτες και αλλες τοσες ροδες. Κατα τα αλλα δεν βλεπω καμια ομοιοτητα με την προηγουμενη γενια, παρα μονο με τα μοντελα που τρεχουν τωρα με τα οποια μοιαζει πολυ. Για μενα ειναι επιβλητικη αρκετα, κλασεις ανωτερη σχεδιαστικα απο το αντιστοιχο Merc και παιζει στα ισια με Q5 και Stelvio οσον αφορα τη σχεδιαση παντα. Αν επρεπε να αγορασω παντως κατι απο αυτη τη κατηγορια θα επαιρνα Macan :P

  • sargus

    Πολύ όμορφη!
    Τι θα γίνει ρε παιδιά με τα μηχανικά κιβώτια; θα τα ψάχνουμε με το κυάλι σε μερικά χρόνια;
    Προσωπικά δε μου αρέσουν καθόλου τα αυτόματα.

  • yiamaha

    Είναι μεγαλύτερη απ’ την πρώτη Χ5!!!

  • δεν προτιμω τα σαβ … αλλα εμφανιασιακα πολλα απο αυτα δεν μπορουμε να τα καταλαβουμε αισθητικα απο τις φωτογραφιας γιατι δεν δειχνουν ποσο μεγαλα ειναι … απο τις φωτο δεν μου αρεσε η Χ6 αλλα μολις την ειδα ζωντανα ειναι τελειως αλλο πραγμα … και η Χ1 ζωντανα δειχνει πολυ επιβλιτικη και τεραστια ποσο μαλλον η Χ3 δεν ξερω θεωρω ετσι και αλλιως το μεγεθος τους υπερβολικο …
    απο εκει και περα το εσωτερικο ειναι πανεμορφο και μακραν ομορφοτερο απο τον ανταγωνισμο … η Bmw εξαλλου εχει παραδοση στην εργονομια του εσωτερικο και δεν νομιζω να εβαλαν τυχαια την οθονη εκει που την εβαλαν …