Αύριο θα ταξιδέψουμε στα Καλάβρυτα για την παρουσίαση των νέων BMW X3 και 6 GT, σε μια διήμερη εκδρομή, με την BMW Ελλάς να ανακοινώνει τις τιμές των νέων μοντέλων.

Ξεκινώντας από την τρίτη γενιά της X3, αυτή παρουσιάστηκε πριν σχεδόν έξι μήνες, και η τιμή της ξεκινάει από τα €58.130 για την έκδοση xDrive20i, η οποία φοράει τον 2,0-λιτρο βενζινοκινητήρα, απόδοσης 184 ίππων με 290 Nm ροπής. Αντίστοιχα, η τιμή της xDrive20d ξεκινάει από τα €59.900, που φοράει τον, επίσης, 2,0-λιτρο πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 190 ίππων με 400 Nm ροπής. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με τις τιμές να διαμορφώνονται ως εξής:

Έκδοση Κυβισμός Ισχύς (ίππους) Εκπομπές CO2 Τιμή (€)
X3 xDrive20i 1.998 184 163 58.130
X3 xDrive30i 1.998 252 164 69.120
X3 M40i 2.998 360 188 88.830
X3 xDrive20d 1.995 190 132 59.900
X3 xDrive30d 2.993 265 149 72.980

Η X3 έχει μεταλύτερο μεταξόνιο κατά 5,5 εκατοστά, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερους χώρο στο εσωτερικό. Το μήκος της φτάνει τα 4.708 χλστ., το πλάτος τα 1.897 χλστ., το ύψος τα 1.676 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.864 χλστ., με τον σχεδιασμό να κρίνεται εξελικτικός με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, έχοντας ενεργά LED φωτιστικά σώματα και πιο μυώδες καπό.

Είναι κατασκευασμένη πάνω στην CLAR πλατφόρμα, με τη νέα X3 να ζυγίζει 55 κιλά λιγότερο από τη προηγούμενη γενιά, έχοντας ιδανική κατανομή βάρους 50:50 και εξοπλίζεται με τη νέα γενιά του συστήματος ελέγχου ευστάθειας που μπορεί να ρυθμίζει αυτόματα την ροπή σε κάθε τροχό, προκειμένου να προσφέρει τη καλύτερη δυνατή πρόσφυση, ακόμη και σε ολισθερές επιφάνειες.

Στο εσωτερικό συναντάμε άριστη ποιότητα υλικών, τριζωνικό κλιματισμό, κλιματιζόμενα καθίσματα, μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, έγχρωμο head-up display που είναι 75% μεγαλύτερο από αυτό που υπήρχε στη προηγούμενη γενιά, το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,2″, κρυφό φωτισμό, με τα πίσω καθίσματα να πέφτουν σε ποσοστό 40:20:40, προσφέροντας χώρο αποσκευών από 550 έως 1.600 λίτρα.

Συναντάμε τρία πακέτα εξοπλισμού (xLine, Luxury Line και M Sport), με την X3 να έχει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,29. Υπάρχουν διαθέσιμες ζάντες με διαστάσεις από 18″ έως 21″. Εξοπλίζεται με μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας όπως τα Active Cruise Control, Driving Assistant Plus, Steering lane control assistant, Lane Change Assistant και Lane keeping assistant με side collision protection.

Ακολούθως, η νέα 6-Series Gran Turismo, που αντικαθιστά την 5-Series GT, η έκδοση 630i ξεκινάει από τα €88.570, και φορά τον 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 258 ίππων και 400 Nm ροπής, Τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση αναλόγως με το μέγεθος των ζαντών κυμαίνεται μεταξύ 6,2-6,6 λίτρων/100 χλμ, εκπέμποντας 142-152 γρ/χλμ CO2.

Η 630d GT εξοπλίζεται με έναν 3,0-λιτρο κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 268 ίππων και 620 Nm ροπής, με την τιμή της να ξεκινάει από τα €92.970. Το σύστημα τετρακίνησης χρεώνεται στα €5.550, και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,1/6,0 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση αναλόγως με το μέγεθος των ζαντών κυμαίνεται μεταξύ 4,9-5,3 λίτρων/100 χλμ (5,5,-5,9 λίτρα η τετρακίνητη έκδοση), εκπέμποντας 129-139 γρ/χλμ CO2 (144-154 η τετρακίνητη έκδοση).

Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με τις τιμές να διαμορφώνονται ως εξής:

Έκδοση Κυβισμός Ισχύς (ίππους) Εκπομπές CO2 Τιμή (€)
630i 1.998 258 148 88.570
640i 2.998 340 165 98.381
640i xDrive 2.998 340 183 104.104
630d 2.993 265 133 92.970
630d xDrive 2.993 265 150 98.520
640d xDrive 2.993 320 158 103.850

H 6-Series GT έχει μήκος 5.019 χλστ. (+87 χλστ. από την 5-Series GT), με το ύφος της να μειώνεται κατά 21 χλστ. σε σχέση με την 5-Series GT, φτάνοντας τα 1.538 χλστ., με το πίσω μέρος να είναι χαμηλότερο κατά 64 χλστ. σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Το πλάτος παρέμεινε στα 1,9 μέτρα. Φορά LED φωτιστικά σώματα στον βασικό εξοπλισμό, με τις πόρτες να μην έχουν πλαίσια παραθύρων, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 610 λίτρα και μπορεί να φτάνει έως και τα 1.800 με την ηλεκτρονική αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Έχει μεταξόνιο 3.070 χλστ., αεροδυναμικό συντελεστή 0,25 Cd, με την πίσω αεροτομή να ανοιγοκλείνει αυτόματα.

Η νέα 6-Series Gran Turismo, βασίζεται στην CLAR πλατφόρμα της BMW που παρέχει “εξαιρετική ακαμψία” και μειωμένο βάρος κατά μ.ο 150 κιλών. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και ένα σύστημα με 5 συνδέσμους στο πίσω μέρος, με το σύστημα πέδησης να αποτελείται από τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και μονοπίστονες πίσω ενώ οι δίσκοι είναι φυσικά αεριζόμενοι. Αξίζει να σημειωθεί πως η πίσω αερανάρτηση βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό και είναι σε θέση να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος έως και 20 mm, αλλά και να την μειώνει κατά 10 mm.

Προχωρώντας στο εσωτερικό, βλέπουμε ότι η BMW εξόπλισε τη νέα 6άρα GT με την τελευταία έκδοση του iDrive συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που κάνει χρήση μίας μεγάλης οθόνης αφής 10,25 ιντσών και επιτρέπει τον χειρισμό του συστήματος με την φωνή, χειρονομίες ή συμβατικά, αγγίζοντας την οθόνη. Επίσης, η Γερμανική εταιρία τοποθέτησε την τελευταία έκδοση του Head-Up Display της.

Αυτό έχει κατά 70% μεγαλύτερη επιφάνεια προβολής και παρέχει πληροφορίες για τη σήμανση στο δρόμο, ραδιοφωνικούς σταθμούς, οδηγίες για την πλοήγηση και διάφορες προειδοποιήσεις από τα συστήματα υποβοήθησης. Εκτός από τα συστήματα που έχουμε συνηθίσει να βρίσκουμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα, η BMW εξόπλισε την 6-Series GT και με τα ανανεωμένα –και προαιρετικά φυσικά– Active Cruise Control και Steering και Lane Assist με περισσότερες λειτουργίες. Έτσι “από στάση και έως τα 210 χλμ/ώρα το αυτοκίνητο μπορεί να απαλλάξει τον οδηγό από τα καθήκοντα της επιτάχυνσης, της επιβράδυνσης ή της αλλαγής κατεύθυνσης όπως αυτός επιθυμεί”.

Ο οδηγός κάθεται ψηλότερα, με τους τρεις πίσω επιβάτες να μπορούν να ρυθμίσουν τα καθίσματά τους ηλεκτρικά.