Με την Dodge να έχει ανοίξει τις φόρμες παραγγελιών του Challenger Demon, οι 3.500 τυχεροί σε ΗΠΑ και Καναδά “τρέχουν” να προλάβουν να παραγγείλουν το δαιμονισμένο Challenger των 840 ίππων. Από την στιγμή που παρουσιάστηκε το κτηνώδες αμερικάνικο muscle car, εκτός από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε το παρουσιαστικό του Challenger SRT Demon, κυρίως λόγω του φαρδιού bodykit του.

Αυτό πλέον τοποθετείται και στο Challenger SRT Hellcat, με τα φτερά του να προσθέτουν 89 χλστ. στο συνολικό πλάτος. Ακόμα πατάει σε ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά 305/35, με την αμερικάνικη εταιρία να ισχυρίζεται ότι η επιπλέον πρόσφυση που προσφέρουν τα μεγαλύτερα ελαστικά, βελτιώνουν τις επιδόσεις του Challenger Hellcat.

Έτσι, το 400άρι ολοκληρώνεται στα 10,9 δευτ. (0,3 δευτ. πιο γρήγορα), ενώ ο χρόνος τα 0-96 χλμ/ώρα πλέον έχει πέσει στα 3,4 δευτ., όταν παλιότερα ήταν 3,5 δευτ. Πταίσματα, αλλά είναι κάτι, όπως επίσης και η πλευρική πρόσφυση έχει βελτιωθεί, φτάνοντας τα 0,97 G, από τα 0,93 G του υπάρχοντος μοντέλου.

Μηχανικά δεν έχει αλλάξει κάτι, και ο 6.2-λίτρων V8 κινητήρα αποδίδει 707 άλογα και 881 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα 8-τάχυτο αυτόματο. Νέο είναι το σύστημα διεύθυνσης, όπου το Hellcat πλέον έχει ηλεκτρική κρεμαργιέρα, η οποία διαθέτει τα SRT Drive Modes, με τον οδηγό να επιλέγει μεταξύ των Street, Sport, Track, και Custom. Τα φρένα – δύο μερών – είναι της Brembo, με δίσκους διαμέτρου 15,4 ιντσών και εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός.

Στο εσωτερικό το Hellcat Widebody διαθέτει νέο – κόκκινο – σήμα στον πίνακα οργάνων, θερμαινόμενο δερμάτινο flat-bottom τιμόνι και νέες επενδύσεις. Τέλος, η διάθεση του θα ξεκινήσει το τρίτο τρίμηνο του έτους, με την τιμή του να ξεκινάει από τα 72.590 δολάρια, με την Dodge θέλοντας να εξασφαλίσει ότι οι αγοραστές του Hellcat Widebody μπορούν να οδηγήσουν το αυτοκίνητο, τους κάνει μαθήματα οδήγησης στο Bob Bondurant School of High-performance Driving, στην πόλη Chandler, της Arizona.