20 χρόνια πριν, το 1997 πρωτοκυκλοφόρησε το αειθαλές Gran Turismo, πολλοί από εμάς μάθαμε μέσω αυτού αρκετά μοντέλα και ειδικές εκδόσεις των Ιαπώνων κατασκευαστών. Η Tommykaira μια μικρή κατασκευάστρια σπορ αυτοκινήτων που θυμίζουν Lotus, δεν υπήρχε στο πρώτο Gran Turismo αλλά υπήρχε σε όλα τα υπόλοιπα, έτσι έγινε διεθνές brand και όλοι είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε έστω και εικονικά την “ιαπωνική Elise”.

Η είδηση μας δεν αφορά το Gran Turismo αλλά δεν μπορούσα να μην αναφερθώ σε αυτό. Η είδηση όπως βλέπεις είναι η κατάργηση του A-pillar που σε κάτι ορεινά στροφιλίκια συχνά γίνεται ενοχλητική κρύβοντας τις στροφές από το οπτικό μας πεδίο. Για την ακρίβεια δεν καταργήθηκε το A-pillar, αυτό έχει γίνει ήδη σε αρκετά σπορ οχήματα που όμως συνδυάζεται με εκτενή roll cage ή την υποχρέωση να οδηγείς με κράνος, αλλά εδώ έχουμε ένα σαφώς λιγότερο ενοχλητικό, διάφανο γαρ, A-pillar.

Η τεχνολογία αυτή δεν εξελίχθηκε από την Tommykaira αλλά από την Teijin και χρησιμοποιείται από την Tommykaira ως technology demonstrator. Πρόκειται λοιπόν για πολυκαρβονικό παρπρίζ και A-pillars, που είναι 36% ελαφρύτερα από την κλασσική διάταξη. Θα ενσωματωθεί για πρώτη φορά στο ηλεκτρικό ZZ EV τον ερχόμενο μήνα και θα κάνει το ξεχωριστό roadster ακόμη πιο εκκεντρικό. Οι πιο παρατηρητικοί θα δουν πως τουλάχιστον το πρωτότυπο στερείται κεντρικού καθρέπτη κάτι που λογικά έγινε για να αναδειχθεί καλύτερα η έλλειψη του κλασσικού A-pillar.

Τέλος για το petrolhead μέρος του κειμένου να θυμίσω πως το ZZ EV πατάει σε πλαίσιο αλουμινίου παρόμοιο με της Lotus Elise, που όμως είναι λίγο διαφορετικής φιλοσοφίας αφού σε αντίθεση με την μικρή Lotus, η Tommykaira έχει ξεχωριστά υποπλαίσια για την εμπρός και πίσω ανάρτηση. Κίνηση παίρνει από έναν ηλεκτροκινητήρα 302 ίππων και 41,5 κιλών ροπής και όλα αυτά μεταδίδονται στους κινητήριους τροχούς μέσα από μια σχέση μετάδοσης, ήτοι δεν έχει ταχύτητες.