Κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει τη δουλειά των τεχνικών της Ferrari πάνω στην SF70H, ενός γρήγορου μονοθεσίου, ευγενικό με τα ελαστικά και αρκετά εύκολο στο στήσιμο. Η ιταλική ομάδα ασκεί επιτέλους πίεση στη Mercedes, η οποία ξέρει καλά πως η κυριαρχία της στη Formula 1 ανήκει στο παρελθόν. Η W08 είναι ένα σπουδαίο μονοθέσιο, ωστόσο έχει τις αδυναμίες της, μία εκ των οποίων είναι η εύρεση του κατάλληλου στησίματος, γι’ αυτό κι έχει χαρακτηριστεί ως «Diva».

Τις τελευταίες εβδομάδες, οι μηχανικοί στο Brackley έχουν εργαστεί σκληρά, προκειμένου να κατανοηθεί καλύτερα το γερμανικό αυτοκίνητο και κυρίως το πρόβλημα με τα ελαστικά. Ο επί κεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, υποστηρίζει ότι το ιδανικό στήσιμο πλέον είναι πιο εύκολη υπόθεση, αλλά σίγουρα όχι στο επίπεδο που θα ήθελαν. Πάντως, η πρόοδος στο κομμάτι αυτό φάνηκε στον Καναδά και το Αζερμπαϊτζάν, εκεί που η W08 ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο.

Κάναμε ένα βήμα μετά το Μονακό, ώστε να κατανοήσουμε τι χρειάζεται για να κάνουμε το μονοθέσιό μας να αποδώσει. Η εύρεση του «sweet spot» εξακολουθεί να είναι δύσκολη, αλλά αρχίζουμε να το βρίσκουμε πιο συχνά. Ξεκάθαρα, δεν είμαστε η μόνη ομάδα που χρειάστηκε χρόνο για να κατανοήσει την συνδυασμό των νέων κανονισμών και των ελαστικών, αλλά κάνουμε πρόοδο, βήμα με το βήμα. Πρέπει να συνεχίσουμε να το κάνουμε αυτό στα επόμενα δύο Grands Prix, ώστε να μεγιστοποιήσουμε τους βαθμούς που θα πάρουμε.

Από το 2014 που η Αυστρία επέστρεψε στο καλεντάρι, η «Merc» είναι η μοναδική ομάδα που έχει κερδίσει. Ωστόσο, φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά, γι’ αυτό και ο Αυστριακός θέλει ένα καλό ξεκίνημα την Παρασκευή, για να μην εμφανιστούν σοβαρά προβλήματα στις ρυθμίσεις του μονοθεσίου.

Ευτυχώς, ήταν μια καλή πίστα για εμάς τα τελευταία τρία χρόνια. Αλλά, δεν μπορούμε να βασιστούμε στην ιστορική επιτυχία που έχουμε εδώ στο Spielberg, επειδή οι κανονισμοί είναι νέοι. Ξεκινάμε ξανά από την Παρασκευή και στόχος θα είναι να έχουμε ένα καλό FP1.