Το Euro NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των πιο πρόσφατων δοκιμών πρόσκρουσης που έκανε σε επτά νέα μοντέλα της αγοράς, με τα Alfa Romeo Stelvio, Hyundai i30, Volkswagen Arteon, Seat Ibiza και Opel Insignia να αποσπούν πέντε αστέρια ασφαλείας, το νέο Honda Civic τέσσερα αστέρια ασφαλείας και το Ford Mustang 3 αστέρια ασφαλείας.

Συγκεκριμένα η Alfa Romeo Stelvio απέσπασε 5 αστέρια ασφαλείας συγκεντρώνοντας 97% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 84% στη προστασία παιδιών, 71% στη προστασία πεζών και 60% στα συστήματα ασφαλείας.

To Hyundai i30 πήρε 88% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 84% στη προστασία παιδιών, 64% στη προστασία πεζών και 68% στα συστήματα ασφαλείας.

To Opel Insignia συγκέντρωσε 93% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 85% στη προστασία παιδιών, 78% στη προστασία πεζών και 69% στα συστήματα ασφαλείας.

Το Seat Ibiza πήρε 95% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 77% στη προστασία παιδιών, 76% στη προστασία πεζών και 60% στα συστήματα ασφαλείας.

Το Volkswagen Arteon συγκέντρωσε 96% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 85% στη προστασία παιδιών, 85% στη προστασία πεζών και 82% στα συστήματα ασφαλείας.

Το Honda Civic πήρε 4 αστέρια έχοντας 92% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 67% στη προστασία παιδιών, 75% στη προστασία πεζών και 88% στα συστήματα ασφαλείας.

Το Euro NCAP ξαναπέρασε από τεστ το Ford Mustang, δίνοντας του ένα επιπλέον αστέρι ασφαλείας, με το αυτοκίνητο να συγκεντρώνει 72% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 32% στη προστασία παιδιών, 78% στη προστασία πεζών και 61% στα συστήματα ασφαλείας.

  • Gmph fast

    Τα 4 αστέρια του civic δεν τα περίμενα (αν σκεφτείς και πόσο μεγάλωσε η νέα γενιά)

  • Nikolas Karampelas

    μαμώ την κρίση μου μέσα… νέα αυτοκίνητα με γαλαξίες ολόκληρους από αστέρια και εγώ εδώ με το atos να εύχομαι να μην γίνει στραβή :( και δεν έχω και αερόσακους.
    Αλέξη πότε θα βγούμε ρε στις αγορές να αγοράσουμε όλοι 5άστερΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    • εισαι οικονομικος και παρκαρεις ομως ανετα !!!!! παρηγορια σου δινω !!!! :-P

  • charris

    δυνατα ποσοστα το arteon….φοβερο και το i30…
    παρολα αυτα το mustang ειναι mustang…..EAT THE CROWD MAN…!!!

  • panos

    ντροπη εν ετη 2017 να παιρνει 4 αστερια αμαξι της κατηγοριας C (civic) οταν το
    i30 ( κουτση μαρια κατα μερικους ) παιρνει 5 αστερια..

    • Giorgos Papaspyros

      B segmant το Ibiza και 5 αστέρια επίσης

    • Anestis Genk

      Οι κορεάτες έχουν αναβαθμιστεί αρκετά, δυστυχώς αυτό φαίνεται και στην τιμή. Όταν όμως πας upmarket οι απαιτήσεις αυξάνονται και εκεί υστερούν αρκετά, δλδ σε εμφάνιση και αίσθηση.

  • Giannisk

    Οι επιμέρους βαθμολογίες έχουν ενδιαφέρον. Π.Χ. το civic με 4 αστέρια, έχει βαθμολογία 88% στα συστήματα ασφαλείας ενω η stelvio με 5 αστέρια έχει μόλις 60%, το ίδιο ισχύει και για το Ibiza. Κάτι παρόμοιο βλέπουμε αν συγκρίνουμε να νούμερα insignia & civic. Επειδή όμως το marketing είναι το παν μένει ότι το honda έχει μολις 4 αστέρια.

    • Giorgos Papaspyros

      Όχι ακριβώς. Παίρνεις μόνο τη μια βολική παράμετρο όταν χάνει το Civic παντού αλλού, άρα και στο τελικό σύνολο.
      Προστασία επιβατών 97% Stelvio, 95% Ibiza και 92% Civic.
      Που από όλα αυτά έχεις ένα SUV (Stelvio) και ένα B segment να πετυχαίνουν καλύτερα αποτελέσματα στην καμπίνα από το C+ segment Civic.
      Και στην προστασία παιδιών πάλι, 84% Stelvio, 77% Ibiza και το οικογενειακό Civic 67%.
      Προστασία πεζών ξανά, 71% Stelvio, 76% Ibiza 75% Civic.

      Κάτι πολύ λάθος κάναν οι Ιάπωνες και δεν είναι το μάρκετινγκ, κάθε άλλο μάλιστα.
      Και μάλλον κάτι πολύ καλά έκαναν οι ανταγωνιστές που αναφέρεις, και δεν ήταν το μάρκετινγκ.
      Άτιμο αυτό το μάρκετινγκ, εύκολη δικαιολογία για όλα.

    • Giannisk

      Δεν τα είδες καλά μάλλον. Αν δούμε civic-stelvio οι παράμετροι ειναι από 2 στο καθένα οπότε δεν πήρα μία παράμετρο (ελά πες αλήθεια, απλά ήθελες να πεταχτεις). Καλύτερα όμως να δούμε την ίδια κατηγορία, το 5άστερο i30 χάνει σε τρεις από τις τέσσερις παραμέτρους σε σύγκριση με το civic αλλά πήρε το ένα αστέρι παραπάνω. Ολοι κοιτάνε τα αστέρια….αυτό είναι το μάρκετινγκ.

    • Giorgos Papaspyros

      ό,τι να ‘ναι
      σχολίασες και σχολιάζω σ’ αυτά ακριβώς που αναφέρθηκες
      πουθενά αλλού

      το civic δεν συγκέντρωσε ένα από τα κορυφαία αποτελέσματα στο euroncap,
      και αυτό αποτυπώθηκε στο σύνολο, πες το αστέρια πες το παπαρουνόσπορο

      το civic το ξεπέρασαν ακομα και B segment μοντέλα

      τόσο απλά και μην πας να το στρογγυλέψεις, δεν πείθεις ούτε τον εαυτό σου

    • Giannisk

      Δεν κατάλαβες τίποτα από αυτά που έγραψα. Μα απολύτως τίποτα και γράφεις αερολογίες. Προφανώς η λατρεία σου για κάποια συγκεκριμένη μάρκα σε τυφλώνει.

    • Giorgos Papaspyros

      Άνθρωπέ μου είσαι καλά; Θες ή δε θες να σου απαντάνε;
      Μάλλον δε θες και σου αρέσουν οι μονόλογοι για εντυπώσεις.
      Σε ενόχλησε που λένε ότι το Σιβίκ δεν πρώτευσε.
      ΟΚ πάρτο χαλαρά.

      Εδώ συγκεκριμένο αντίλογο πήρες.
      Αυτός είναι ο λόγος που σου απαντάνε να ξέρεις,
      όταν σχολιάζεις έχεις και αντίλογο,
      όχι επειδή δήθεν ο άλλος έχει λατρείες που εσύ τάχα δεν έχεις.
      Δε χρειάζεται και να πεις, έχουμε καταλάβει
      απλά ούτε τους άλλους μην υποτιμάς, ούτε να επιτίθεσαι,
      διαχειρίσου τον εκνευρισμό σου γιατί δεν σε ωφελεί να ξέρεις.

    • Giannisk

      Βρε άνθρωπε να στο ξαναεξηγήσω γιατί μάλλον δεν μιλάω Ελληνικά. Καταρχήν δεν με απασχολει το honda ή το alfa ή το opel ή το οποιοδήποτε. Κατά δεύτερον μου κάνει εντύπωση το εξής : Segment C
      Civic και i30
      προστασία πεζών 92 με 88
      προστασία παιδιών 67 με 84
      προστασία πεζών 75 με 64
      Συστηματα ασφαλείας 88 με 68.
      Σου μιλάω με αριθμούς. Το honda είναι μπροστά σε 3 από 4 υποκατηγορίες. Και μάλιστα στην πιο βασική, (και παλιά στο NCAP) την προστασία ενηλίκων. Παρόλα αυτά πήρε ένα αστέρι λιγότερο. Δεν εκνευρίζομαι αλλά σου εξηγώ αυτό που λέω πιο πάνω. Σε τρεις κατηγορίες βαθμολογήθηκε καλύτερα αλλά αντί να είναι έστω ισόπαλα πήρε χειρότερο βαθμό. Αν ένας αγοραστής σύγκρινε τις επιμέρους κατηγορίες φυσικά θα προτιμούσε civic αλλά αν έβλεπε μόνο αστέρια θα προτιμούσε i30.
      Αν συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις σε παρακαλώ μην απαντήσεις. Δεν μπορώ να το εξηγήσω πιο απλά.

    • Giorgos Papaspyros

      Σου έχω εξηγήσει με τον καλύτερο τρόπο στην πρώτη μου απάντηση.
      Αρκεί αυτή.

  • Antoni

    απογoητευση το civic. για όσους λένε ότι είναι marketing απλά το όλο θέμα δείτε την αναλυτική έκθεση το site του euroncap. το έχασε το πέμπτο αστέρι λόγω προστασίας παιδιών και συγκεκριμένα σε πλάγια πρόσκρουση το κεφάλι ενός 10χρονου παιδιού (αντίστοιχο dummy) ‘τερμάτισε’ τον αερόσακο και είχε ισχυρή πρόσκρουση ! τι να τα κάνω όλα τα συστήματα ασφαλείας και το όνομα honda αν το παιδί μου καταλήξει σοβαρό τραυματισμό. και να φανταστεί κανείς ότι το λατρεύω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. κρίμα…

  • Mika

    Κατι δεν πηγε καλα στη Honda, περα απο το design φυσικα!
    :p
    Xαμηλη βαθμολογια στη προστασια παιδιων..

    • panos

      αν ομως στην θεση του σιβικ να ηταν κανενα γκολφ θα ακουγαμε παλι
      απο τον γνωστο εκπροσωπο ιστοριες με φιδια, οπως οτι οι κακοι γοτθοι
      θελουν να εξοντωσουν τα παιδακια μας, αλλα οταν μας τα ελεγε εμεις οι
      αμυαλοι κ ανοητοι τους στηριζαμε κλπ..

  • SAMURAI-66

    Με εξαιρεση το mustang γενικα καλες τιμες στον τομεα της ασφαλειας με τα νεα αυστηροτερα προτυπα.
    Η hyundai εκανε την εκπληξη και μπραβο για την ανοδο της!

    • panos

      στην εξαιρεση ειναι κ το civic που δεν το σχολιασαμε προφανως επειδη καταγεται απο τα αγαπημενα μας μακρινα νησια, γτ στον τομεα προστασιας παιδιων δεν τα πηγε καθολου καλα, γιαυτο απεσπασε μονο 4 αστερια,
      επισης την εκπληξη την εκανε η seat με το ibiza που παρα το γεγονος οτι
      ειναι μικρο αυτοκινητο απεσπασε 5 αστερια, αλλα ουτε αυτο το σχολιασαμε λογω της βορειας καταγωγης του..