Η Volvo ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου XC60 στην Ελλάδα το οποίο διατίθεται με 5 κινητήρες, δύο βενζίνης, δύο πετρελαίου και έναν υβριδικό. Με τον D4 πετρελαιοκινητήρα των 190 ίππων το σουηδικό SUV ξεκινά από τις 53.490 ευρώ, ενώ με τον D5 diesel των 235 ίππων από τα 56.030 ευρώ.


Η βενζινοκίνητη T5 έκδοση των 254 ίππων έχει αρχική τιμή 53.490 ευρώ, η Τ6 των 320 ίππων από 55.975 ευρώ, ενώ η υβριδική plug-in T8 Twin Engine AWD των 407 ίππων ξεκινά από τις 62.780 ευρώ. Να σημειωθεί πως όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και ακόμη και στην βασική έκδοση, την Momentum, συναντάμε πλούσιο εξοπλισμό

ΝΕΟ VOLVO XC60     MOMENTUM INSCRIPTION R-DESIGN
  Ισχύς (ΗΡ) CO2 (g/km) Προτεινόμενη τιμή λιανικής (€) Προτεινόμενη τιμή λιανικής (€) Προτεινόμενη τιμή λιανικής (€)
D4 AWD Geartronic 190 136 53.490 59.225 57.155
D5 AWD Geartronic 235 144 56.030 61.875 59.765
T5 AWD Geartronic 254 167 53.490 59.450 57.300
T6 AWD Geartronic 320 176 55.975 61.935 59.780
T8 Twin Engine AWD Geartronic 407 49 62.780 67.375 65.565

Η δεύτερη γενιά του πετυχημένου SUV της σουηδικής εταιρίας διαθέτει την ίδια σχεδιαστική γλώσσα με το XC90, με την Volvo να δηλώνει πως είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα που κατασκεύασε ποτέ. Κάτω από την ομπρέλα του ADAS (advanced driver assistance systems) υπάρχει το σύστημα Steer Assist και το Oncoming Lane Mitigation που υποστηρίζει την αλλαγή κατεύθυνσης ώστε να αποφευχθεί μια ενδεχόμενη πρόσθια σύγκρουση. Το σύστημα ενεργεί όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα από 50 μέχρι 100 χλμ/ώρα, και είναι πρόσθετη λειτουργία του City Safety. Επίσης εξοπλίζεται με το σύστημα Blind Spot Indication που συνεργάζεται με το Steer Assist.

Το σύστημα Pilot Assist είναι ένα ημι-αυτόνομο σύστημα υποβοήθησης του οδηγού που μπορεί να επιταχύνει, να φρενάρει αλλά και να κατευθύνει το XC60 σε δρόμους με καλή διαγράμμιση, σε ταχύτητες έως 130 χλμ/ώρα. Στο εσωτερικό συναντάμε μια μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό που φέρει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Sensus και είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto. Επίσης συναντάμε τετραζωνικό κλιματισμό, δερμάτινες επενδύσεις, ξύλινα, μεταλλικά και αλουμινένια διακοσμητικά.

  • Giannisk

    Ίσως το καλύτερο στην κατηγορία του και πιστεύω θα αποδειχθεί άξιος αντικαταστάτης του πετυχημένου προκατόχου του.

  • SAMURAI-66

    Γνωριμη φιγουρα αισθητικα προσεγμενη και ευχαριστη με εσωτερικο σαφως υψηλοτατης ποιοτητας πιστο στα σουηδικα προτυπα και προταση με της δικες της αξιες που δεν εχει να φοβηθει απολυτως τιποτα απο τους ανταγωνιστες του ενω αντιθετα βρισκεται σε δικο του χωρο.
    Θα ηταν η επιλογη μου στα premium suv απο μια εταιρεια που την θεωρω κορυφαια στην ευρωπη και προτυπο στην πολυτελη κατηγορια!

  • charris

    αν και σε ομορφιά το evoque δεν το πιάνει.. .είναι τζιπαρα όχι αστεία….

  • Fotis

    Τσάμπα πράμα….

  • Gmph fast

    Εντύπωση μου κάνει το ότι δεν υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά τιμής (όση στους Γερμανούς) μεταξύ των διαφορετικών εκδόσεων.

  • Gulag

    Εγώ απογοητεύτηκα… Είχα μεγάλα όνειρα για το XC60, αλλά μάλλον θα παραμείνουν όνειρα..
    Αλλά να ρωτήσω την σύνταξη αλλά και όποιον γνωρίζει:
    Αν θυμάμαι καλά ήταν το autoxpress.co.uk που ανέφερε για τιμή ~37,000 £, δλδ. ας πούμε ~32,000€..
    Πως, ρε κύριε, πάει 53,000€ δηλαδή? Όχι, να μου εξηγήσεις.. :)

    Ά, ρε XC60…
    Πάει..

    • Giannisk

      Εγώ πήγα και ρώτησα για το απερχομενο μοντέλο, μήπως και πετύχω κάποια προσφορά “ξεστοκαρίσματος” και έφυγα με σκυμμένο κεφάλι.

    • Gulag

      Ξενέρωμα, αυτό έπαθα κι εγώ..
      Αλλά απάντηση δεν είδα ακόμα. Πως εξηγείται η τόσο μεγάλη διαφορά?

    • Giannisk

      Φόροι, φόροι, φόροι…..δυστυχώς πληρωνουμε εξωφρενικούς φόρους στα αυτοκίνητα. Σίγουρα το πιάνει και ο φόρος πολυτελείας που όλο καταργείται και τελικά παραμένει.

    • vwgt

      37,000 GBP είναι 42,000 EUR από εκει και πέρα είναι έξτρα φόροι… ειδικά στα πολυτελή αυτοκίνητα… αν θυμάμαι καλά πριν 1 χρόνο το Α4 μέσα σε μια μέρα ακρίβυνε κατά 6,000 ευρω στη βασική έκδοση (1.4)… οι τιμές των πολυτελών αυτοκινήτων έχουν επιστρέψει στις τιμές του 1990…

    • Gulag

      Έχεις δίκιο. 37,000£ είναι κάπου ~46,000€ με την λίρα πιο ακριβή απ’ το € (0,8, ας πούμε). Το ‘κανα ανάποδα, εκ παραδρομής..
      Και με τους φορούς που λέτε κι οι δυο, σωστά, εκεί καταλήγει..
      Αλλά το προηγούμενο XC60, κάπου στα 40-41k δεν ξεκίναγε?
      Τέλος πάντων, άμα μπαίνουν φόροι, δεν έχει τίποτα άλλο..
      Αυτά είναι..

  • Mika

    Το χτυπαγα ανετα, πανεμορφο….