Να τι γίνεται αν ρίξεις υγρό υαλοκαθαριστήρων αντί για λάδι σε έναν κινητήρα

Σχετικά άρθρα

Είναι συχνό φαινόμενο, κάποια μοτέρ με προβληματικές τσιμούχες να παίρνουν ψυκτικό υγρό στην ελαιολεκάνη, όμως πως γίνεται να γεμίσει με υγρό για υαλοκαθαριστήρες; Η απάντηση είναι χαρακτηριστική στον χώρο των μαστόρων, “κάποιος έβαλε χέρι”! Δυστυχώς η ημιμάθεια χτύπησε σκληρά ένα λευκό Mini καθώς ο οδηγός του έριξε 5 λίτρα υγρό υαλοκαθαριστήρων μέσα στο μοτέρ, που είχε ήδη λάδια. Μετά από 10 λεπτά γύρισε πίσω στο μαγαζί που αγόρασε το υγρό υαλοκαθαριστήρων και παραπονέθηκε πως η εξάτμιση βγάζει μπλε καπνό. Δυστυχώς δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τον ακριβή διάλογο που ακολούθησε, αλλά όταν άνοιξαν το καπάκι των βαλβίδων αντίκρισαν την παρακάτω εικόνα!

Σε μικρό διάστημα το υγρό που περιέχει κυρίως νερό, αλκοόλη και κάποιο απορρυπαντικό ενώθηκε με τα λάδια ή τα υγρά που είχε στο κάρτερ (ποιος είναι βέβαιος πως είχε κανονικά λάδια;) και δημιούργησε αυτή την κολλώδη “λάσπη”. Στο κάρτερ όπως βλέπεις είχε άλλο χρώμα γιατί στο μοτέρ, που πλέον είχε 5 λίτρα υγρά επιπλέον του κανονικού, η γλυκερόλη έκατσε κάτω και το λάδι ως πιο ελαφρύ έμεινε πάνω.

Ο οδηγός προφανώς ήταν επικίνδυνα άσχετος. Δεν χρειάζεται να είσαι μηχανολόγος για να πάρεις δίπλωμα αυτοκινήτου, αλλά η συντήρηση πρώτου κλιμακίου διδάσκεται στις σχολές οδηγών και περιγράφεται στα εγχειρίδια χρήσης. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι αν αγόρασε το υγρό υαλοκαθαριστήρων για λιπαντικό ή αν ήθελε όντως υγρό υαλοκαθαριστήρων και μπέρδεψε τις τρύπες. Επίσης δεν γνωρίζω τι απέγινε στο μοτέρ, αν σώθηκε ή αν πλέον είναι για πέταμα, αλλά θα μπορούσε να τοποθετηθεί στο μουσείο των epic fails ή σε κάποια γκαλερί σύγχρονης τέχνης. Είναι η πρώτη φορά που βλέπω κάτι τέτοιο όμως πιθανολογώ πως στις κρύπτες μερικών συνεργείων υπάρχουν αντίστοιχες ιστορίες, κρυμμένες μακριά από την δημοσιότητα του διαδικτύου.

Στην Ελλάδα μάλλον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν σκέτο νερό στο δοχείο των υαλοκαθαριστήρων, εγώ προσθέτω και λίγο καθαριστικό τζαμιών αλλά συνάμα ανησυχώ μήπως ξεραίνει τα λαστιχάκια του κυκλώματος. Υπάρχουν όμως και ειδικά υγρά για τους υαλοκαθαριστήρες. Χωρίς να το έχω ψάξει πολύ, η ειδική σύσταση κυρίως είναι για να μην παγώνουν. Αν όμως ποτέ δεν υπήρχαν “ειδικά” υγρά για τους υαλοκαθαριστήρες και βάζαμε απλό νεράκι, αυτό το Mini θα συνέχιζε να κυκλοφορεί ανάμεσά μας.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Mini Aceman

Η Mini παρουσίασε επίσημα το Aceman, το νέο της μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό crossover που μοιράζεται μεγάλο μέρος των μηχανικών του μερών με το νέο...