Η παροιμία «μαθημένα τα βουνά στα χιόνια» μπορεί εύκολα να γίνει «μαθημένη η McLaren στις ποινές». Από το 2015, η βρετανική ομάδα έχει δεχθεί εκατοντάδες θέσεις ποινής στο grid, λόγω δεκάδων μη-νόμιμων αλλαγών στα στοιχεία του power unit. Το Βρετανικό Grand Prix είναι ένα ακόμα στο οποίο τουλάχιστον ένα μονοθέσιο των Βρετανών θα ξεκινήσει από το πίσω μέρος του grid.

Ο Fernando Alonso είναι ο… τυχερός, καθώς θα χρησιμοποιήσει τον έκτο κινητήρα εσωτερικής καύσης, το όγδοο turbo, την όγδοη MGU-H, την έκτη MGU-K, ενώ χθες είχε και νέες μπαταρίες. Αυτό μεταφράζεσαι σε συνολική ποινή 30 θέσεων στην εκκίνηση, συνεπώς ο Ισπανός θα ξεκινήσει από το πίσω μέρος του grid, γεγονός που ίσως να στεναχωρεί τον Alonso, μιας και η MCL32 άφησε αρκετά καλά δείγματα χθες.

Κατά κάποιον τρόπο, οι ποινές αυτές ήταν «προγραμματισμένες» για τη Βρετανία, αφού η ομάδα του Woking περιμένει να είναι πιο ανταγωνιστική στην Ουγγαρία, εκεί όπου θέλει να έχει πιο φρέσκα στοιχεία, ώστε να μην επιβαρυνθεί ο Ferni με κάποια ποινή.

  • gronholm89

    Αν ο κινητηρας της Honda ηταν εστω αξιοπρεπης, θεωρω οτι η McLaren θα ηταν πανω απ την RBR… Πραγματικα φετος η δουλεια που εχει κανει η McLaren σε σασι και αεροδυναμικη δειχνει εξαιρετικη!

    • charris

      σίγουρα άλλα οι μηχανικοί της χοντα της χαλάνε τα σχέδια….
      πολύ απελπιστική συνεργασία….

  • Emmanouel

    Όπως το πάει απο το Bagu θα ξεκινήσει..

  • Anestis Genk

    Όταν το grid δεν είναι αρκετό για την ποινή σου

    • charris

      χαχαχαχα ότι πιο γαμάτο διάβασα σήμερα….