Στα χειρότερα φετινά Grands Prix συγκαταλέγεται το Βρετανικό για τη Ferrari. Η ιταλική ομάδα ήταν αργότερη από τη Mercedes, τόσο στον έναν γύρο όσο και σε ρυθμό αγώνα, αλλά το κακό δε σταμάτησε εκεί. Οι τελευταίοι γύροι ήταν δραματικοί για τη Scuderia, με τον Kimi Raikkonen να έχει αρχικά πρόβλημα με το εμπρός αριστερά ελαστικό του και να μπαίνει για αλλαγή, παίρνοντας τελικά την τρίτη θέση.

Πολύ χειρότερα τα πράγματα για τον Sebastian Vettel, ο οποίος είχε κλατάρισμα, μπήκε για αλλαγή και τελικά έπεσε στην έβδομη θέση, πίσω από τις Red Bull και τον Nico Hulkenberg. Η Pirelli ξεκίνησε αμέσως να ερευνά τι προκάλεσε το πρόβλημα για τους δύο οδηγούς, και τα πρώτα συμπεράσματα λένε ότι δεν υπάρχει συσχέτιση μεταξύ των δύο περιστατικών.

Το πρόβλημα για τον Raikkonen ξεκίνησε όταν έφυγε κομμάτι του πέλματος, χάνοντας πρόσφυση. Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, ο Φινλανδός γύρισε στα pits χωρίς να χάνει αέρα από το ελαστικό. Αντίθετα, ο Vettel είχε κλατάρισμα, κάτι που ίσως να οφείλεται στο παρατεταμένο μπλοκάρισμα που είχε στη μάχη με τον Valtteri Bottas.

Η έρευνα της Pirelli θα συνεχιστεί, ενώ η Ferrari παραδέχτηκε πως δεν περίμενε να εμφανιστούν τα συγκεκριμένα προβλήματα, παρόλο που και οι δύο οδηγοί πίεζαν σκληρά στους τελευταίους γύρους για να αμυνθούν απέναντι στον Bottas.

  • Giannisk

    Δηλαδή ο Kimi, έχοντας δύο γύρους μπροστά του, είχε δυνατότητα να συνεχίσει χωρίς pit stop?

    • John

      Από που το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα; https://uploads.disquscdn.com/images/0987bbd4b87a5298a4ebfe88cff7c3ae90957f4b346ccea9d4740dea238ad65c.jpg

    • Giannisk

      Λένε ότι δεν έχανε αέρα και με κάνει να αναρωτιέμαι αν θα άντεχε 2 γύρους. Βέβαια με σαφώς μειωμένη πρόσφυση.

    • Akis-F1 FAN

      Έτρεμε όλο το μονοθέσιο και πήγαινε πολύ αργά….αν τον είχαν αφήσει 2 γύρους έτσι ή θα έσπαγε η ανάρτηση ή θα τερμάτιζε εκτός δεκάδας…

    • Spider

      Και το μπροστά δεξιά είχε χαιρετήσει,απλά το πρόλαβε το αριστερό..

  • Mitsos Ribopaido

    Φτιάξτε κάνα λάστιχο, να φτιάξουμε κάνα μοτέρ και μεις.. Χάνουν οι Ιταλοί από τα ss

    • Red Flag

      σκληρό

  • Akis-F1 FAN

    Δεν επιτρέπεται να κλατάρουν έτσι εύκολα τα ελαστικά…αλλά και αυτοί στη φερραρι πρέπει να ναι ύπνοι…στην rbr πώς το προέβλεψαν και έβαλαν τον Μαξ μέσα ;;

  • Anestis Genk

    Στoν αγώνα της Jerez το 1997 όταν ο Ζακ πήρε τον τίτλο και η Μάκα έκανε το 1-2, τα λάστιχα του Ζακ ήταν σε αντίστοιχα χάλια κατάσταση με κομμάτια να λείπουν και ήταν οδηγήσιμα, παρόλο που στον τελευταίο γύρο έχασε 2 θέσεις.

  • δες που ειναι να βαλω λαστιχα…και αυτη η αποδοση των πιρελι με εβαλε σε σκεψεις !!!! λετε να μου βγουν μαπα τα cinturato ???? kai να τρεχω ??? :-P

    • Spider

      Τα P7 είναι εξαιρετικά. Και επιτέλους τι σχέση έχουν τα ελαστικά της F1 με τα ελαστικά δρόμου?

    • marketing !!!!! :-)

    • George Liverpool

      Πριν την 20η σεζον του top gear νομιζω,σε ενα επεισοδιο ειχαν συζητησει αυτο το θεμα και ειπαν κατι πολυ ευστοχο.Συνοπτικα:η pirelli ξοδευει πολλα εκατομμυρια,για να εξελιξει τα ελαστικα στην f1 και αυτο που κερδιζει ειναι να πηγαινει καποιος για να αλλαξει λαστιχα και να λεει:αλλαξε μου λαστιχα,μονο να μην ειναι pirelli.Αυτο για τα προηγουμενα χρονια,οπου τα λαστιχα τους ηταν “ευαισθητα”.

    • LiLBLaZeR

      Τα P7 ήταν μαμά πάνω στο αυτοκίνητο μου και εχω να πω μόνο τα χειρότερα. Σκληρά όσο δεν πάει, θόρυβος τρελός, σε κάθε ξεκίνημα το antispin χριστουγεννιάτικο δέντρο! Έβαλα Goodyear f1 eagle asymetric 3 και είναι σαν να πήρα άλλο αυτοκίνητο!

    • Spider

      Δεν είναι της ίδιας κατηγορίας ελαστικά. Τα αντίστοιχα των Goodyear f1 eagle asymetric σε Pirelli είναι τα P Zero…
      Τα αντίστοιχα των P7 σε Goodyear είναι νομίζω τα efficient grip.

    • Mika

      Tοσα καλα λαστιχα υπαρχουν, αυτα θα πας να βαλεις???
      :p

    • αφου αυτα μαρεσουν !!! και αυτα μου κανουν !!!!

  • edurakias

    Edo kai i maxi Bottas Seb pou xasame logo diafimiseon apo tn ertHD…
    https://www.youtube.com/watch?v=lNk9c9ddSLw#t=124.85299682617188

    • Diagrafeas

      Ευχαριστούμε για το βίντεο.
      Είχα ξεχάσει πώς γίνονται οι μεταδόσεις από επαγγελματίες σχολιαστές…

    • Yiannis P

      Για πλάκα τον πέρασε….

    • Fαν1ς

      Αυτή η διαφορά δεν είναι μόνο από την διαφορά δύναμης! Ξεκάθαρα πιστεύω πως έχουμε ένα θεματακι στα ρεπριζ και από ότι φαίνεται λόγω σπινιαρισματος στα πίσω ελαστικά! Αυτό ίσως φαίνεται περισσότερο στις εκκινήσεις….. Αν δεις χτες ξεκινήσανε το ίδιο με τον Verstapen και στην συνέχεια σαν να έμεινε από δύναμη και ο Ολλανδός τον έφτασε…. Γενικά στα τελευταία γκραν πρι υπάρχει θέμα με τις εκκινήσεις! Ίσως στο διαφορικό ίσως το χουμε χάσει με τα ελαστικά δεν ξέρω….

    • edurakias

      Sto 0:20 o vettel petaei ton botas ekso apo tin strofi pou petakse pio prin kai ton verstapen…

  • Mitsos Ribopaido

    Όπως είπα και στο άρθρο του αγώνα , η στρατηγική κόστισε και η μ…κια μας..
    .λοιπόν έβλεπα canal1 και εκπομπή Οτε και λέγανε πως έχει χάσει λόγω του νέου pu την σταθερότητα και έγινε πιο δυσχρηστο με τα ελαστικα.. Επίσης λόγω φόβου (!) αξιοπιστίας το τρέχανε σε μειωμένη ισχύ.. Η rb φέρνει μεγάλη αναβάθμιση στην Ουγγαρία… Η φερραρι λέει δουλεύει πυρετωδώς… Νομίζω εκει και μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα θα δούμε ποιος θα τ πάρει..