Με την Porsche να εργάζεται πυρετωδώς ώστε να βγάλει στην αγορά -το 2019- το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, την έκδοση παραγωγής του Mission-E, η γερμανική εταιρία έχει ξεκινήσει από τώρα να εγκαθιστά ταχυφορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η αρχή έγινε στο Βερολίνο, με τον χώρο στάθμευσης των αντιπροσωπειών της να αποκτούν ταχυφορτιστές 350 kW, ικανοί να φορτίσουν το 80% των μπαταριών του Mission E σε μόλις 15 λεπτά.

Η Porsche θέλει γίνει η γερμανική εταιρία που θα κάνει τη γρηγορότερη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ο CEO της, ο Oliver Blume σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρίας του το 2023 θα προέρχονται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Porsche το 2020-2021 θα βγάλει στην αγορά και ένα ηλεκτρικό crossover με κουπέ σχεδιασμό που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Zuffenhausen, με τον Blume να αποκαλύπτει πως η επόμενη γενιά της Macan που θα κυκλοφορήσει το 2020, θα προσφέρεται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το εργοστάσιο του Zuffenhausen θα μπορεί να παράγει ετησίως έως και 60.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

  • Moby Dick

    Την ώρα που οι υπόλοιποι ψάχνονται για το ποιόν δρόμο θα ακολουθήσουν στο μέλλον, η Porsche βρίσκεται ΗΔΗ στο μέλλον! Τι να λέμε τώρα…

    • το μελλον που βρισκεται η Porsche…δεν ειναι το μελλον που ειναι η TESLA εδω και μερικα χρονια ????
      παντως αυτους τους ταχυφορτιστες θα μπορουν να τους χρησιμοποιουν και αλλες εταιριες ?? πχ ενα οχημα της TESLA ??? θα ειναι συμβατοι οι ταχυφορτιστες με τα οχηματα ??

    • Moby Dick

      H ΤESLA! XAXAXA! Η ΤΕSLA κοροιδεύει την κοινωνία!
      Πάντως για να μιλήσουμε σοβαρά, γίνεται μια ευρεία συζύτηση μεταξύ κάποιων εταιρειών για να μοιράζονται τους ταχυφορτιστές ώστε να δημιουργηθεί ένα μεγάλο δίκτυο παγκοσμίως. Στο μέλλον οι ταχυφορτιστές θα βρίσκονται παντού, όπως είναι τα βενζινάδικα.

    • oταν λες κοροιδευει την κοινωνια ?? παντως τα τελευταια χρονια οι κατοχοι των MODEL S….χαιροντε τους ταχυφορτιστες απο το δικτυο της TESLA και δωρεαν….
      ετκος αμα κανω τοσο λαθος..η μου διαφευγει κατι.

    • Moby Dick

      https://www.autoblog.gr/2016/06/19/porsche-to-mission-e-tha-einai-kalytero-apo-ta-tesla/

      “Η Ludicrous λειτουργία των μοντέλων της Tesla είναι μια “απάτη”. Μόνο δύο ενεργοποιήσεις του, ζημιώνουν το σύνολο της μπαταρίας. Αυτό δεν θα γίνεται στο Mission E. Ο οδηγός θα είναι σε θέση να τρέξει στο όριο, ξανά και ξανά. Η μπαταρία δεν θα υπερθερμανθεί, η μονάδα ισχύος δεν θα
      υπερθερμανθεί και τα καθίσματα δεν θα χαλάσουν.”

      Θα έχουμε καιρό να τα πούμε πιο συγκεκριμένα όταν κυκλοφορήσει το Mission E.

    • ααααα εσυ μιλας για το αυτοκινητο…εγω μιλουσα για τους ταχυφορτιστες και το δικτυο !!!
      παντως ακομα και ετσι η TESLA δεν ηταν η μονη που σου εδινε μια αξιοπρεπη λυση σημερα ??
      πιστευω οταν θα ερθει με το καλο το Ε…λογο ανταγωνισμου θα βλετιωθει κιαλλο η TESLA !

    • Moby Dick

      Η TESLA έπαιζε και παίζει μοναχα σε ένα γήπεδο. Η Porsche παίζει σε πολλά γήπεδα και σε όλα είναι πρώτη. Το ίδιο θα γίνει και στον ηλεκτρισμό.

    • δεν διαφωνω!!! απλα εγω βλεπω οτι αυτη τη στιγμη το γηπεδο που προτιμησε να παιξει….το οργωνει για πλακα !!!!
      μεχρι να ερθει η πορσε και η καθε πορσε μπορουμε να περιμενουμε!

    • xtra

      μονο που η tesla μιλαει στο σημερα , ενω η πορσε στο μελλον…
      Μεχρι τοτε φαντασου που θα το εχει παει η tesla με ολη την εμπειρια που θα εχει μαζεψει

    • giannisb

      Δεν είναι θέμα εμπιρείας αλλά χρημάτων ,δηλαδή πόσα χρήματα θα επενδύσει η κάθε εταιρία σε αυτό τον τομέα….και εκεί η porsche νομίζω δεν συγκρίνεται με την tesla

    • xtra

      φυσικα ! χρημα εχει η πορσε , και μαλιστα πολυ.
      Δεν νομιζω ομως να διαθεσει οοοοοολο της το χρημα στον ηλεκτρισμο , γιατι απλα οι αγοραστες της δεν θα παιρνουν μοναχα τα ηλεκτρικα της αλλα θα θελουν και εξελιγμενα βενζινοκινητα.
      Παντως δεν συμφωνω οτι δεν ειναι θεμα εμπειριας.
      Μεγαλες εταιριες εχουν βγαλει και μεγαλες πατατες στο παρελθον , προσπαθωντας να παρουν μεριδιο απο μια πιτα, απο αλλους μαγειρεμενη

    • Moby Dick

      Aυτό που έγραψες για την εμπειρία δεν ισχύει γιατί και εκεί υπερέχει η Porsche.To ηλεκτρικό της Porsche βγαίνει μέχρι το 20′. Είναι σχεδόν 2-3 χρόνια απο τώρα, δεν είναι μακριά. Η TESLA ναι μεν παράγει ήδη ηλεκτρικά, αλλά δεν μπορεί να φτάσει την Porsche σε τεχνογνωσία. Η σπουδή της Porsche πάνω στον ηλεκτρισμό – υβριδισμό έχει ξεκινήσει ήδη εδώ και πολλά χρόνια και προέρχεται απ’ τους αγώνες με αποκορύφωμα την 919 Ηybrid που εδώ και τρία χρόνια σαρώνει στους αγώνες αντοχής με το πιο πολύπλοκο υβριδικό και ηλεκτρικό σύστημα που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε όχημα με τέσσερις τροχούς. Δευτερευόντως παλαιότερα με την 918 Spyder και με την 911 GT3R Hybrid. Σε αυτά τα επίπεδα δεν μπορεί να παίξει καμία TESLA. Όλη αυτή η χρόνια τεχνογνωσία – εμπειρία της Porsche θα περάσει στο Mission E. Αν λογαριάσεις και το μεγάλο ενδιαφέρον της Porsche για την Formula E, είναι ένα επιπλέον στοιχείο που πιστοποιεί το πόσο σοβαρά βλέπει η Porsche το ηλεκτρικό μέλλον της αυτοκίνησης.

    • xtra

      Δεν λεω οτι δεν εχει εμπειρια , εχει ομως εμπειρια (εφαρμοσμενη) στα υβριδικα.
      Κακα τα ψεμματα , η τεσλα για τον ηλεκτρισμο ειναι οτι και η τογιοτα για τον υβριδισμο και η πορσε για τον εξελικτικο σχεδιασμο.
      Μεχρι αποδειξεως του αντιθετου , βεβαιως.

      Η tesla φτιαχνει αποκλειστικα ηλεκτρικα , χρονια τωρα , και ουσιαστικα εχει διαμορφωσει την αγορα οπως εκανε και η τογιοτα με το prius , και ας τη ειχε προλαβει χρονολογικα η honda και η gm.
      Προσωπικα πιστευω , χωρις να μειωνω την πορσε , οτι οταν η πορσε θα βγαλει ηλεκτρικο ο κοσμος θα την αγοραζει για το σηματακι στο καπο και οτι αυτο πρεσβευει σε κυρος κυριως , και οχι για το τι υπαρχει κατω απο το καπο

    • Moby Dick

      Οι γνώστες πάντα ενδιαφέρονται για το τι υπάρχει κάτω απ’ το καπό. Ένα ποσοστό βέβαια εννοείται οτι δεν ενδιαφέρεται σε βάθος ούτε εκτιμά πραματικά τι υπάρχει κάτω απ’ το αμάξωμα και το καπό, πέρα απ’ το σημα, απλά γιατί έχει λεφτά και αγοράζει οτι θέλει. Αυτό που λές ισχύει σε ένα βαθμό και δεν το αμφισβητώ γιατί έχει αποδειχθεί στο παρελθόν (ως ένα βαθμό). Αλλά αυτό το θέμα είναι ξέχωρο απο αυτό που συζητάμε, οτι δηλαδή η Porsche όταν περάσει στην παραγωγή το Ε θα έρθει στην κορυφή και θα περάσει την TESLA σίγουρα. Και αυτό θα γίνει απλά σε θέμα χρόνου. Και ο λόγος δεν θα είναι το σήμα απο μόνο του, αλλά το τι υπάρχει κάτω και πίσω απ’ το σήμα. Και δεν νομίζω οτι έχει κανείς αμφιβολία οτι θα είναι καλύτερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα πουλά η Porsche απο τα αντίστοιχα της Tesla. H Τesla έχει διαμορφώσει την αγορά των ηλεκτρικών όπως γράφεις, όχι όμως γιατί είναι τα καλύτερα που μπορούν να υπάρξουν, αλλά γιατί τόσο χρόνια απλώς ΜΟΝΟΠΩΛΕΙ αυτήν την κατηγορία και εκ των πραγμάτων κυριαρχεί σε αυτήν. Τώρα που μια καλύτερη εταιρεία απο αυτήν θα μπει στο παιχνίδι και θα πάψει το μονωπόλιο της Tesla, θα δούμε και πως θα αλλάξει η αγορά των ηλεκτριών και πως θα αναδιαμορφωθεί. Η Tesla με την είσοδο της Porsche στον χώρο των ηλεκτρικών είναι βέβαιο οτι θα πληγεί και άμεσα και πολύ, ειδικά στίς ΗΠΑ.

    • xtra

      εγω ειδα παντως ενα zoe στην φωτο , να φορτιζεται ηδη !
      Στους φορτιστες της πορσε!!
      Μιλαμε για επικο τρολαρισμα !

    • Mika

      Οκ, παρκαρισμενο ειναι, δεν δειχνει να φορτιζεται!!!
      Συμφωνω ομως για το τρολλαρισμα!!!
      :p

  • Smartass

    Fabricado???