Ο CEO της Porsche, o Oliver Blume σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως μετά το Mission E, η εταιρία του θα μπορούσε να βγάλει στην αγορά περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα, προκειμένου να προσαρμοστεί στους όλο και αυστηρότερους περιορισμούς εκπομπών που θέτουν τα κράτη παγκοσμίως.
Ο Blume συμπλήρωσε πως η Porsche θα προσθέσει στη γκάμα των μοντέλων της περισσότερα plug-in υβριδικά μοντέλα, εκτός από τα υπάρχοντα Cayenne και Panamera.
To Mission E, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων της γερμανικής εταιρίας θα βγει στην αγορά το 2020 και σύμφωνα με την Porsche, θα είναι “κάτι το ιδιαίτερο, μια πραγματική Porsche“, κάτι εντελώς διαφορετικό από τους αντιπάλους του, και ικανότερο από τα μοντέλα της Tesla, διαθέτοντας την τεχνολογία του 919 Hybrid.
Παρότι για την ώρα δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, το πρωτότυπο Mission E φορούσε δύο ηλεκτροκινητήρες που απέδιδαν 600 άλογα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,5 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τον Blume, η εταιρία θα κρατήσει σχεδόν απαράλλαχτη την έκδοση παραγωγής του Mission E concept. O Blume δήλωσε πως η εξωτερική σχεδίαση του ηλεκτρικού της μοντέλου θα είναι “πολύ παρόμοια” με αυτή του πρωτότυπου, με τις πόρτες να ανοίγουν προς τα πάνω.
Το μοντέλο που θα τεθεί απέναντι από το Tesla Model S, θα βγει στην αγορά προς τα τέλη της δεκαετίας, έχει κωδική ονομασία J1 και θα κατασκευαστεί πάνω σε μια νέα πλατφόρμα που αναπτύσσει η εταιρία. Η Porsche για την κατασκευή του αυτοκινήτου ανακοίνωσε την πρόσληψη 1.400 ανθρώπων, ενώ έχει βάλει ως στόχο να πουλά 20.000 Mission E κάθε χρόνο.