Το 2015 ήταν ιστορική χρονιά για την Ευρώπη, καθώς ήταν η πρώτη φορά που τα SUV έγιναν η κατηγορία με τις περισσότερες πωλήσεις. Από τότε η δημοτικότητα τους συνεχίζει να αυξάνεται, με το 2016 να κλείνει με μερίδιο αγοράς 25,7% (έναντι 22,5% το 2015), με την δεύτερη θέση να πιάνουν τα μοντέλα του b-segment, με μερίδιο 21,2%.

Σύμφωνα με την JATO, κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους η κατηγορία των SUVs μεγάλωσε κατά 19,7% (!!), κάτι που σημαίνει ότι πλέον κατέχει το 28,3% της συνολικής πίτας των προτιμήσεων των Ευρωπαίων. Αυτό αντιστοιχεί σε 2,4 εκατ. νέες πωλήσεις SUVs, όταν τα supermini, με μερίδιο 21,5% κατάφεραν να κερδίσουν 1,8 εκατ. πελάτες. Πιο πίσω ακολουθούν τα hatchbacks του C-segment, με 1,6 εκατ. πωλήσεις, έχοντας πτωτική πορεία της τάξης του 1,3%, σε σχέση με πέρσι.

Βουτιά σημείωσαν οι πωλήσεις των πολυμορφικών, καθώς με 700.000 μονάδες σημείωσαν πτώση 14,8% σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2016. Ομοίως και τα μεγάλα οικογενειακά αυτοκίνητα, με πτώση σχεδόν 8%.

  • Μαχητής Σαολίν

    Το 2105…. σχεδόν 100 χρόνια μπροστά το άρθρο!

  • Nikos Schinas

    SUV true love !