Μπορεί η Fisker να έχασε την Nanotech Energy, τον προμηθευτή μπαταριών της γραφενίου που ετοίμαζε, αυτό, όμως, δεν την καθυστέρησε καθόλου στο να συνεχίσει την εξέλιξη του EMotion. Σε νέα συνέντευξη του στο The Detroit Bureau, ο Henrik Fisker επιβεβαίωσε ότι το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο θα διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 145 kWh, η οποία όπως καταλαβαίνεις είναι 45% μεγαλύτερη από αυτή που τοποθετείται στα Tesla Models S και X 100D.

Εκτός από την πολύ μεγάλη χωρητικότητα της, λέγεται ότι θα λειτουργεί στα 800 Volts, κάτι που την κάνει να έχει την υψηλότερη τάση από οποιαδήποτε άλλη στην αγορά, και σχεδόν διπλάσια από αυτή της Tesla, με το μοναδικό αυτοκίνητο που έχει ανάλογη τάση να είναι η Koenigsegg Regera. Ακόμα και το εξωπραγματικό Rimac Concept_One λειτουργεί σε τάση 650 Volts, με την Porsche να έχει ανακοινώσει ότι το Mission E θα διαθέτει σύστημα με 800 Volts.

Η μπαταρία θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την  LG Chem, και σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες το EMotion θα χρησιμοποιεί τις κυλινδρικές ιόντων-λιθίου NCM της κορεάτικης εταιρίας, αντί για μπαταρίες με γραφένιο της Nanotech. O Fisker πάντως έχει δηλώσει ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του θα έχει αυτονομία 400 μιλίων (640 χλμ).

Οι κακές γλώσσες λένε ότι το μέγεθος της μπαταρίας θα είναι πολύ μεγάλο, κάτι που θα αυξάνει σημαντικά το βάρος του αυτοκινήτου. Αυτό δεν θα έχει μόνο αντίκτυπο στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, αλλά και στην αυτονομία, καθώς θα χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να κινήσει το επιπλέον βάρος, μειώνοντας έτσι την αποδοτικότητα του κάθε επιπλέον kilowatt σε σχέση με το μέγεθος.

Ομοίως, η τάση των 800-volt είναι επίσης αμφιλεγόμενη, καθώς ο προβληματισμός εδώ έχει να κάνει σχετικά με την αυξημένη απόδοση, τους χρόνους φόρτισης, το πάχος των καλωδιώσεων και την ασφάλεια.

  • Mika

    Πραγματικα θα εχει ενδιαφερον να δουμε ποσο βαρυ θα ειναι το τελικο προιον και τι πραγματικη αυτονομια θα εχει….

  • xtra

    ενω ολο το αυτοκινητο εχει πολυ ομορφο ρευστο design , φτανεις στη μασκα και γυρνας το κεφαλι απο την αλλη….