Όπως καταλαβαίνεις από το GTR, δεν είναι ο οποιοσδήποτε “Διάβολος” από την Sant’Agata, καθώς στην ουσία πρόκειται για μια track focused Diablo, με διακριτές “πινελιές” να τη διαχωρίζουν από την GT.


Διαθέτει ενισχυμένο σασί και αντίστοιχη ανάρτηση, ενσωματωμένο roll bar, φρένα για αγωνιστική χρήση και άλλα καλούδια, που φρόντιζαν να κάνουν αισθητή την παρουσία του “Ταύρου”. Ο V12 κινητήρας απέδιδε 590 ίππους και 640 Nm ροπής, 15 παραπάνω από την GT, με το αμάξωμα να ήταν φτιαγμένο από ανθρακονήματα, εκτός απ΄την οροφή που ήταν από αλουμίνιο. Έτσι, για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειαζόταν 3,6 δευτ., πιάνοντας τελική 340 χλμ/ώρα.

Πρεμιέρα έκανε το 1999 στην Έκθεση της Μπολόνια, και αρχικά είχε προγραμματιστεί να κατασκευαστούν 30 αυτοκίνητα, τελικά παρήχθησαν 40, καθώς και επιπλέον 40 σασί έτσι ώστε να αντικαταστήσουν τις όποιες αγωνιστικές είχαν ατύχημα.

Η συγκεκριμένη είναι του 2000, και η 19η που βγήκε από το εργοστάσιο στη Μπολόνια, και έχει έχει συμμετάσχει στο πρωτάθλημα Supertrophy, πρώτα υπό την διοργάνωση από τον Stéphane Ratel, ο οποίος σήμερα είναι – μεταξύ άλλων – πίσω από το Blancpain Endurance Series, και έπειτα από την επί χρόνια συνεργάτη της Lamborghini, την Reiter Engineering.

Θα βγει σε δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s, στο Monterey στα μέσα Αυγούστου, με την εκτιμώμενη τιμή πώλησης να κυμαίνεται από τα 580.000 μέχρι τα 780.000 δολάρια, που είναι σχεδόν διπλάσια από τα σχεδόν €300.000 που έκανε καινούρια.