Λίγες εβδομάδες απομένουν μέχρι τα αποκαλυπτήρια της νέας M5 στην έκθεση της Φρανκφούρτης, και σήμερα μαθαίνουμε – από έναν χρήση του BimmerPost, ο οποίος παρήγγειλε το αυτοκίνητο – ότι η παραγωγή του θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Φεβρουάριο.


Η BMW συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου, με τη μεγάλη αλλαγή του να είναι το σύστημα μετάδοσης, καθώς πλέον η νέα M5 είναι τετρακίνητη. Υπάρχει ένα μεγάλο άλλα όμως. Η BMW έχει τοποθετήσει στη νέα M5 το σύστημα Μ xDrive, μια τεχνολογία που της επιτρέπει να μετατρέπεται από τετρακίνητη σε πισωκίνητη, ανάλογα με τις προτιμήσει του οδηγού, με το πάτημα ενός κουμπιού. By default, το πρόγραμμα στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, με τη περισσότερη ροπή να στέλνεται στους πίσω τροχούς.

Στο πρόγραμμα M Dynamic – 4WD Sport, το ποσοστό της ροπής που στέλνεται στον πίσω άξονα αυξάνεται, ενώ όταν ο οδηγός απενεργοποιήσει το σύστημα Dynamic Stability Control (DSC), μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το τελευταίο να στέλνει το 100% της δύναμης στον πίσω άξονα.

H BMW έχει ανακοινώσει πως κάτω από το καπό της νέας M5 θα συναντάμε τον biturbo 4,4-λίτρων V8 κινητήρα που υπάρχει στην M550i xDrive, μόνο στη περίπτωσή της M5 έχει δυναμώσει και παράγει περισσότερα από 600 άλογα με 700 Nm ροπής, ικανά να χαρίσουν επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

  • charris

    νεας???
    κρατα χαρακτηρα παντως….απλα εγινε 4κινητη…

  • charris

    νεας???
    κρατα χαρακτηρα παντως….απλα εγινε 4κινητη…

  • manowar

    Πισωκινητη τερας και 4κινητη με ενα πατημα.. Μ, xdrive…δηλαδη κραταει τον χαρακτηρα της παρολο που τα αλογα εχουν γινει εξωφρενικά για τον μεσο οδηγό αλλα παρολο αυτα εμεινε Πισωκινητη.. Καιναν θες 4κινηση επιλεγεις 4κινηση..κορυφη αναμονή μεχρι την παρουσίαση