Τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες από την BMW στην έκθεση του Παρισιού

Σχετικά άρθρα

Τον Σεπτέμβριο του 2013, η BMW έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο της έκδοσης παραγωγής του i3, όπου τότε το αμιγώς ηλεκτρικό γερμανικό μοντέλο φορούσε μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 22 kWh και πυκνότητα στα 60 Ah. Αυτή ήταν αρκετά μικρή και δεν χάριζε μια πραγματική αυτονομία μεγαλύτερη των 150 χλμ/ώρα.

Τον Μάιο του 2016, η BMW τοποθέτησε στο i3 μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου μεγαλύτερης χωρητικότητας (33 kWh) και πυκνότητα (94 Ah), που αναπτύχθηκαν μαζί με την Samsung, η οποία αύξησε την πραγματική αυτονομία στα 220 χλμ. Για να έρθει ο Αύγουστος του 2017, όπου η γερμανική εταιρία πραγματοποίησε ένα μικρής έκτασης facelift, χωρίς να αλλάζουν τα μηχανικά μέρη, ενώ πρόσθεσε και την δυνατότερη i3S έκδοση.

Η τοποθέτηση της νέας μπαταρίας ήταν υπεύθυνη για την αύξηση των πωλήσεων του μοντέλου κατά 70%, και γι’αυτό στην έκθεση του Παρισιού, που ανοίγει τις πύλες της σε πέντε εβδομάδες, η BMW θα αναβαθμίσει και πάλι την μπαταρία του i3, με την μόνη επίσημη πληροφόρηση που υπάρχει μέχρι στιγμής να αναφέρει ότι αυτή θα έχει πυκνότητα 120 Ah. Πληροφορίες, όμως, αναφέρουν ότι η νέα μπαταρία θα έχει χωρητικότητα 42,5 kWh και θα του δίνει τη δυνατότητα να έχει πραγματική αυτονομία που θα ξεπερνά τα 350 χλμ.

Εκτός από το i3 με την νέα μπαταρία, η BMW θα αποκαλύψει για πρώτη φορά τη νέα -έβδομη- γενιάς της Σειράς 3. Σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, η νέαkpi 3άρα με κωδική ονομασία G20, υιοθετεί μια πιο σπορ σχεδίαση με έντονες ακμές, ενώ φέρει μια σειρά από μηχανικές και τεχνολογικές αλλαγές, με την 7η γενιά της 3άρας να είναι ελαφρύτερη έως και κατά 55 κιλά, μιας και κάνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και CFRP (carbon fiber reinforced plastic), ενώ θα εξοπλίζεται με τεχνολογίες όπως ημι-αυτόνομης οδήγησης και ηλεκτρικών κινητήρων.

Διαθέσιμη με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, η νέα Σειρά 3 θα προσφέρεται σε εκδόσεις από 136 έως 380 ίππων, με τους κινητήρες να συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό και 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που θα στέλνουν την κίνηση είτε στους πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς. Όπως αναφέρει η BMW, η νέα 3άρα θα εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα που έχει τοποθετήσει ποτέ σε μοντέλο παραγωγής της. Αποδίδει 265 άλογα και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic, ενώ παράλληλα είναι κατά 5% λιγότερο ρυπογόνος από τον κινητήρα που αντικαθιστά, μιας και πληροί τα πρότυπα εκπομπών Euro 6d-TEMP.

Συνεχίζοντας, στο περίπτερο της BMW θα υπάρχει και η νέα -τέταρτη- γενιά της X5, η οποία παρουσιάστηκε στις αρχές του καλοκαιριού, και στην γαλλική έκθεση θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της.

Ακόμα, περίοπτη θέση θα έχει και η M5 Competition, η οποία φορά τον 4,4-λίτρων V8 κινητήρα, απόδοσης 625 ίππων στις 6.000 σ.α.λ., και ροπή στα 750 Nm από τις 1.800 μέχρι 5.800 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,3 δευτ., το 0-200 χλμ/ώρα 10,8 δευτ., με την τελική να αγγίζει τα 305 χλμ/ώρα, όταν το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με το πακέτο M Driver.

Τέλος, στο περίπτερο της BMW θα βρίσκεται και η ολοκαίνουρια Z4, που παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες, καθώς και η νέα Σειρά 8 Coupe.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανάκληση για 5.702 BMW 5-Series

Η BMW ανακαλεί 5.702 5-Series και i5, παραγωγής μεταξύ 12 Ιανουαρίου 2024 και 29 Ιανουαρίου 2024 επειδή οι βάσεις ISOFIX στο πίσω κάθισμα μπορεί...

Η νέα BMW M5 σε δοκιμές στο Nurburgring

Η BMW συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της νέας γενιάς της M5, με το αυτοκίνητο να είναι plug-in υβριδικό και να συνδυάζει τον 4,4-λίτρων V8...

Η BMW i5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η BMW i5 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73 χλμ/ώρα. Το...

BMW XM by AC Schnitzer

Η AC Schnitzer μας δείχνει την πρόταση της για την BMW XΜ. Τοποθετεί ζάντες 23" και χαμηλότερη ανάρτηση κατά 2 - 2,5 εκατοστά, αποστάτες...
Autoblog.gr