Το ρεύμα, προς απογοήτευση των αγνών petrolhead, φαίνεται να αποτελεί το αδιαμφησβήτητο μέλλον της αυτοκίνησης, και του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς όλο και περισσότεροι κατασκευαστές στρέφονται σε μορφές αγώνων όπου κυριαρχεί το ρεύμα.


Έτσι, με την Formula E να κερδίζει όλο και περισσότερους πόντους, η νέα –ηλεκτρική– κλάση του Rallycross αναμένεται να ξεκινήσει από το 2018. Για την καλύτερη προώθηση του, υπάρχει η ιδέα από την διοργανώτρια Speedleague του πρωταθλήματος Global RallyCross και τους εμπνευστές του ηλεκτρικού πρωταθλήματος RX της ταυτόχρονης διεξαγωγής των δύο αυτών πρωταθλημάτων.

Προς το παρόν δεν είναι σαφές αν η πρόταση που έχει ήδη κατατεθεί στο τραπέζι πρόκειται να συμβάλλει έτσι ώστε τα ηλεκτρικά Rallycross αυτοκίνητα να βρεθούν στις ίδιες ασφάλτινες αστικές διαδρομές στις οποίες διεξάγεται σήμερα το πρωτάθλημα των μονοθεσίων της Formula E, ή εάν στις τελευταίες θα πρέπει να προστεθεί και μια χωμάτινη διαδρομή, κάτι που σύμφωνα με την εμπειρία που προέρχεται από το θεσμό του Global Rallycross, να έχει αποδείξει ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό.

Η κατηγορία των ηλεκτρικών RX ονομάζεται E/RACING και μέχρι σήμερα δεν έχουν γίνει γνωστοί ποιοι οδηγοί και ποιες ομάδες θα τρέχουν σε αυτή. Τα ηλεκτρικά Rallycross θα παράγουν 500 kW (670 άλογα) και καταλαβαίνεις πως και αυτά θα είναι σε θέση να σταθούν ισάξια απέναντι από τα θηρία των 600 βενζινοκίνητων ίππων, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνουν σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα.

Τα ηλεκτρικά Rallycross θα ξεκινήσουν να τρέχουν στις πίστες 800-1600 μέτρων από την σεζόν του 2018. Ο πρώτος αγώνας θα γίνει στο Λας Βέγκας, με αγώνες σε Λος Άντζελες και Νέα Υόρκη να ακολουθούν.