Νέα αναφορά, από το Bloomberg αυτή τη φορά, που μας λέει ότι ο Sergio Marchionne, στο νέο 5-ετές πλάνο που θα παρουσιάσει σε περίπου έξι μήνες και θα έχει ισχύ μέχρι το 2021, θα συμπεριλαμβάνει -μεταξύ άλλων- και ένα τετραθέσιο “χρηστικό αυτοκίνητο”, πιο ευρύχωρο από την GTC4Lusso, το οποίο σκοπό έχει να διπλάσια τα κέρδη της ιταλικής εταιρίας μέχρι το 2022.

Με αυτό η Ferrari θα φτάσει στο ανώτατο όριο ετήσιας παραγωγής, που έχει οριστεί στις 10.000 μονάδες. Ακόμα, το συγκεκριμένο πλάνο θα περιλαμβάνει την παρουσίαση υβριδικών μοντέλων από την Ferrari, έτσι ώστε να μειωθεί η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων.

Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, το FUV (Ferrari Utility Vehicle) θα παρουσιαστεί το 2021, με την εταιρία να προσπαθήσει να το προμοτάρει ως μια νέα κατηγορία της αγοράς, και όχι ως ένα άλλο high-end SUV. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οι σχεδιαστές μελετούν τρόπους να εξασφαλίσουν ότι έχει την εμφάνιση που θα πρέπει να έχει μια Ferrari, με τις πίσω πόρτες να μην εμφανείς, καθώς θα διαθέτουν έναν ειδικό έξυπνο κρυφό μηχανισμό.

Αν ποτέ συμβεί αυτό, το αυτοκίνητο θα είναι πιο ακριβό από την GTC4Lusso και θα τεθεί απέναντι στα Lamborghini Urus, Rolls-Royce Cullinan και Aston Martin DBX, με τις εκτιμήσεις να λένε για 2.000 με 3.000 πωλήσεις ετησίως.