Τον περασμένο Μάρτιο, στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, η Tata παρουσίασε το Racemo, αλλά η ινδική εταιρία ακύρωσε τα σχέδιά της προκειμένου να κυκλοφορήσει στην αγορά ένα προσιτό σπορ μοντέλο. Ο λόγος που τα στελέχη της Tata πήραν την απόφαση αυτή είναι επειδή θέλουν να επενδύσουν σε πιο εμπορικά μοντέλα που θα κάνουν περισσότερες πωλήσεις.


Η Tata μάλιστα δεν θα έχει περίπτερο στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2018 επειδή η διοίκηση της πιστεύει πως δεν έχει να δείξει τίποτα στο ευρωπαϊκό κοινό και έτσι δεν έχει νόημα να δώσει τα -πολλά- χρήματα που απαιτούνται προκειμένου να πάρει μέρος στην έκθεση. Γενικά, οι επόμενοι έξι μήνες θα είναι σημαντικοί για την ινδική εταιρία η οποία θέλει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της και να βελτιώσει τις πωλήσεις της, σε μια προσπάθεια αύξησης των κερδών της, με κορυφαία στελέχη της να συμβάλουν στη προσπάθεια αυτή και να δέχονται μειώσεις στους μισθούς τους και στα bonus που παίρνουν ετησίως.

Να θυμίσω πως το Racemo ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της νεοσύστατης εταιρίας και η αλήθεια είναι πως πρόκειται για ένα αρκετά συμπαθητικό σύνολο. Ο 3κύλινδρος 1.2000αρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας Revotron βρίσκει θαλπωρή στο κέντρο του -μήκους 3,8 μέτρων- αμαξώματος και αποδίδει 190 ίππους και 210 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με τα μόλις 800 κιλά του βάρους, αναμένεται να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 6″ και να φτάνει στα 220 χλμ/ώρα τελικής. Η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω ενός ημιαυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, το οποίο διαθέτει paddles στο τιμόνι.

Το αμάξωμα αποτελείται από πολυμερές πλαστικό σε συνδυασμό με αλουμινένια τμήματα της ανάρτησης (διπλά ψαλίδια μπρος – πίσω παρακαλώ) και του πλαισίου, ενώ η Tamo υποστηρίζει πως δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με τα crash tests (αν γελάς, δεν σε παρεξηγώ), έχοντας αερόσακους οδηγού και συνοδηγού.

Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας μέχρι και ηλεκτρικό χειρόφρενο, ενώ την παράσταση κλέβουν οι πόρτες που ανοίγουν στο στυλ της McLaren. . Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν Bi-LED προβολείς, ρεζερβουάρ καυσίμου 40 λίτρων, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης.

Αν θα περνούσε στη παραγωγή θα κόστιζε κοντά στις 30 χιλιάδες ευρώ στην Ινδία. Γελοιωδώς πολλά για Tata, “παλεύονται” για κεντρομήχανο τούρμπο sportscar με ποζεράδικες πόρτες.

  • Anestis Genk

    Κι εδώ ο σχεδιασμός είναι γερμανικός

  • kai καπως ετσι με μια τετοια τιμη αν βγει..θα διαβαζουμε καπου στο 2025 οτι η ΤΑΤΑ χρεοκοπει και ψαχνει καποιον να την αγορασει !!!