Η τρέλα των engine swaps χτύπησε την πόρτα και μιας Lamborghini Gallardo. Το ιταλικό supercar βρίσκεται στο Κουβέιτ και ο ιδιοκτήτης της αποφάσισε να πετάξει από πάνω του τον ατμοσφαιρικό V10 5,2-λίτρων κινητήρα και στη θέση του να τοποθετήσει τον αλεξίσφαιρο 2JZ-GTE της Toyota Supra.

Το μεγάλο turbo του κινητήρα αποκαλύπτει μάλιστα και τις ορέξεις του ιδιοκτήτη, να δημιουργήσει ένα κτήνος πολλών εκατοντάδων ίππων.

  • manowar

    Θα πεταχτουν τωρα και οι οπαδοι των αιωνιων λουζερς του μηχανοκίνητου αθλητισμού και θα πουν κριμα το μοτερ… Αφου με ξερετε τωρα θα με μάθετε 😝

  • manowar

    Θα πεταχτουν τωρα και οι οπαδοι των αιωνιων λουζερς του μηχανοκίνητου αθλητισμού και θα πουν κριμα το μοτερ… Αφου με ξερετε τωρα θα με μάθετε 😝

  • manowar

    Θα πεταχτουν τωρα και οι οπαδοι των αιωνιων λουζερς του μηχανοκίνητου αθλητισμού και θα πουν κριμα το μοτερ… Αφου με ξερετε τωρα θα με μάθετε 😝

  • manowar

    Θα πεταχτουν τωρα και οι οπαδοι των αιωνιων λουζερς του μηχανοκίνητου αθλητισμού και θα πουν κριμα το μοτερ… Αφου με ξερετε τωρα θα με μάθετε 😝

  • SAMURAI-66

    Ενα ειναι 1000% σιγουρο για την Gallardo.
    Με το αιωνιο σουπερ μοτερ της toyota δεν προκειται ποτε να γινει…….flamborgini!!!

    • manowar

      Γινει δεν γινει φλαμποργκινι ειναι θεμα νοοτροπίας..οταν περνεις ενα αυτοκινητο και του βγαζεις εναν ιταλιανικο V10 700 συν ιππων natural aspirated με κουφη συμπιεση ειτε ειναι μοτερ της μητρικής vw ειτε ειναι manufacture της λαμποργκινι ,,,και βαζεις εναν ιαπωνεζικο 3.3cc 6κυλινδρο 330 ιππων με σουπερμαρκετ ανταλακτικα να τον φτασεις 600 (οχι παραπανω να ειναι ανοιγμα και συνεργείο για ρυθμιση) ειναι σαν να περνεις ενα ρολεξ Daytona με μηχανη χρονογραφο της zenith manufacture ακαι να πας να του βαλεις μηχανη Seiko ..ακομα πιο βαρυ είναι σαν να ερθεις εδω στο νησι μας να αγορασεις την φαιστο η την Κνωσο 6.000 ετων πολιτείες και να χτισεις μεσα τουριστικη καφετερια με μπαμπου καρεκλες…μπηκες;;

    • jonjon

      Τα σπάει η παρομοίωση σού! 🤣! Ο primero με 36.000 ταλαντώσεις την ώρα παίζει να είναι ότι πιο ωραίο έχω ακούσει να βγαίνει από ⏰.

    • manowar

      Ο el primero βγηκε ο καλυτερος ελβετικός χρονογράφος αναμεσα σε ονοματα τεράστια τιυ χωρου οπως ο σαπφχαουζεν της iwc η της λεκουτρ η της βεσερον κτλ κτλ καταρχας η ζενιθ χρησιμοποιεί δικα τη μέταλλα οπως το ζενιθιουμ και αλλα διαστημικά υλικά… Γμσετα.. Βεβαια σε παλια Daytona γιατι προσφατα ενας φιλος πηρε ενα Daytona το οποιο πλεον φοραει μηχανισμό manufactured by rolex ειναι ολο ρολεξ πλεον.. Μονο τα οαλια φοραγαν ελπριμερο και γιαυτο ειναι πανακριβα

  • sergio360

    Κριμα το αμαξι να του βαλουν μοτερ-αρχαιοτητα….

  • Anestis Genk

    Ντάξει ρε παιδιά μπορεί να το έκανε για το τεκμήριο.

  • Smartass

    Fabricado!!
    ΥΓ. Γίνεται μάχη για το ποιο θα είναι το σούπερ ντουπέρ πανταχού παρών ψευδώνυμο. Ας κερδίσει λοιπόν το καλύτερο!!

  • ΑΝ δεν μιλαμε για lambo replica δηλαδη για κανα MR2…….ΑΝ δεν μιλαμε για αγορασμενο σασι χωρις μοτερ… τοτε μιλαμε για μια απο τις μεγαλυτερες ιεροσυλιες του 2017 !!!!!!

    • Mika

      Εγω προβλεπω πως ειχε πεσει σε καμια λιμνη μεσα, και την πηρε, προσπαθωντας να την φτιαξει οπως ειναι…Αυτην την εντυπωση μου εδωσε το πεντακαθαρο ταμπλω της..

  • Scooby r22b

    Έκανε downsizing ο καγκουροκελεμπίας 😛.

  • tomilaw

    εγω θα τουρμπιζα το V10 εκτος αν σπαει………

    • manowar

      Δεν σπαει βεβαια..εδω τον βελτιωνουν στα 2.000 και 2.400 αλογα

    • Demetris Katsaris

      Δεν σπάει ευκολα. Πάει περίπου 1000 άλογα μηχανή με αγωνιστικο καυσίμο και 7+ psi. Οποία πίεση περισσότερο και είναι σαφώς επικίνδυνο να σου σπάσει.
      Για σκοπούς σύγκρισης και μόνο ο 2jz φτάνει 800-900 στοκ.
      Δεν συμφωνώ με το swap.

  • jonjon

    Ενδιαφέρον! Θα ήθελα βίντεο να δω βάσεις κινητήρα κτλ! Troll mode on! Είπαμε ότι vag group ζει από της μπιελες και τα εμβόλα που πουλάει αλλά όχι και έτσι! Αν θες αμάξι με φθηνά ανταλλακτικά πάρε yugo!