Στις αρχές του χρόνου, η Ford παρουσίασε στην Αμερική, μετά από δυόμιση χρόνια στην αγορά, την ανανεωμένη έκδοση της έκτης γενιάς της Mustang, η οποία θα είναι διαθέσιμη από το ερχόμενο φθινόπωρο στις ΗΠΑ. Στην Ευρώπη ακόμα δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα, καθώς αναμένεται να κυκλοφορήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2018, αλλά σήμερα διέρρευσαν κάποιες πληροφορίες για τα ευρωπαϊκών προδιαγραφών μοντέλα. Επίσης, το βιβλίο παραγγελιών θα ανοίξει πριν το τέλος του τρέχοντος έτους, με την παραγωγή να ξεκινά το πρώτο τρίμηνο του επόμενου χρόνου.

Ξεκινώντας από τις αισθητικές αλλαγές, το αμερικάνικο muscle car διαθέτει νέους προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα εμπρός/πίσω με στάνταρ LED φώτα ημέρας, σκουρόχρωμη και φαρδύτερη μάσκα, νέο splitter και νέα πίσω αεροτομή. Το καπό είναι επανασχεδιασμένο και τοποθετημένο κατά 20 χλστ. χαμηλότερα, και θα διαθέτει εισαγωγές αέρα και στις δύο εκδόσεις διαθέσιμων κινητήρων, ενώ στην επιλογή των χρωμάτων προστίθενται τα Burgundy Velvet, Orange Fury, και Kona Blue.

Στο εσωτερικό, και εν αντιθέσει με την αμερικάνικη έκδοση, η Mustang που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με τον εντελώς νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων, με οθόνη 12 ιντσών. Αυτή διαθέτει τρεις διαφορετικές όψεις, την normal, τη sport και την track. Ακόμα, θα διαθέτει καλύτερης ποιότητας υλικά σε όλο το εσωτερικό.

Μηχανικά, η ανανεωμένη Mustang θα προσφέρεται με τον 2,3-λίτρων EcoBoost και τον 5-λιτρο V8 κινητήρα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Mustang 6G forum ο 2,3-λίτρων κινητήρας αναμένεται να χάσει λίγα -από τα 315- άλογα, αλλά θα αυξηθεί η ροπή του. Ο δεύτερος αναμένεται να αποδίδει 15 με 25 άλογα περισσότερα από τα 421 του σημερινού, χωρίς να γίνεται αναφορά αν θα προσφέρεται με το νέο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που τοποθετήθηκε στην αμερικάνικη έκδοση που αντικαθιστά το 6-τάχυτο αυτόματο. Το χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο της GT έκδοσης έχει αναβαθμιστεί, και πλέον διαθέτει διπλόδισκο συμπλέκτη και βολάν διπλής μάζας.

Το σύστημα του ψεύτικου ήχου της εξάτμισης θα σου επιτρέπει να ρυθμίζεις την ένταση του ήχου του V8, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει πλέον και νέα πακέτα εξοπλισμού, όπως το Carbon Package, το οποίο θα διαθέτει μεγάλη πίσω αεροτομή, τις MagneRide αναρτήσεις από τη Shelby GT350, ενώ θα προσφέρεται και με Adaptive Cruise Control.

  • Γιώργος Βαρδου

    λογικά δεν θα έχει το κίτρινο αντανακλαστικό στο πλάι των φαναριών και πίσω θα έχει διαφανή φώτα (λωρίδες) ενώ το φώς της όπισθεν πίσω στη μέση θα χωριστεί σε τρία τμήματα οπισθεν-ομιχλη-οπισθεν. και οι πίσω πλαϊνοί ανακλαστήρες θα είναι πορτοκαλί