Ιδιοκτήτης Lancer Evo βρήκε ένα “καρυδάκι” στον κινητήρα ξεχασμένο από το εργοστάσιο

Σχετικά άρθρα

O Chris είναι κάτοχος ενός Mitsubishi Lancer Evo MR, το οποίο αγόρασε καινούριο το 2006. Όταν το παρέλαβε το οδόμετρο έγραφε 6 χλμ. (όπως όλα τα αυτοκίνητα όταν τα παραλαμβάνεις καινούρια έχουν κάποια χλμ.), και μέχρι σήμερα έχει διανύσει με το Evo του 103.000 χλμ.

Ο Chris φαίνεται ότι είναι από τους σπάνιους που δεν “πείραξε” το αυτοκίνητο του, καθώς εκτός από τη καθιερωμένη συντήρηση δεν έχει κάτι παραπάνω, εκτός κάποιες μικρές αναβαθμίσεις στα φρένα και στις αναρτήσεις.

Κάποια στιγμή άκουσε μεταλλικούς θορύβους από τον κινητήρα, και αποφάσισε να δει αν αυτός προέρχεται από τις βαλβίδες. Όταν άνοιξε το καπάκι των βαλβίδων βρήκε μέσα σε αυτό κάτι που δεν ήταν εξάρτημα του κινητήρα, καθώς ήταν ένα ξεχασμένο “καρυδάκι” από καστάνια.

Το “καρυδάκι” ήταν σφηνωμένο στο ελατήριο της βαλβίδας εξαγωγής ενός κυλίνδρου, η κίνηση του οποίου ήταν αυτή που προκαλούσε τον θόρυβο που άκουγε ο Chris. Αφού αυτός κατάφερε να βγάλει το “καρυδάκι” από τον χώρο του κινητήρα, που βρισκόταν για πάνω από 10 χρόνια, είδε ότι ο κατασκευαστής ήταν η Nagahori Heavy Industries (NAC).

Όταν επικοινώνησε μαζί τους, αυτοί επιβεβαίωσαν ότι είναι προμηθευτές εργαλείων της Mitsubishi στην Ιαπωνία. Έπειτα, ο Chris ήρθε σε επαφή και με την Mitsubishi, για να ρωτήσει αν το ξεχασμένο “καρυδάκι” είχε προκαλέσει κάποια ζημιά στον κινητήρα του. Η απάντηση από την ιαπωνική εταιρία ήταν η προβλεπόμενη και η αναμενόμενη, όπως πιστεύω θα έλεγε κάθε εταιρία, με τον Chris να περιγράφει για το τι προτίθεται να κάνει η Mitsubishi, λέγοντας:

Και μετά από πολλές παρεμβάσεις είπαν ότι το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης, και θα καλύψουν μόνο τα 300-700 δολάρια του διαγνωστικού ελέγχου σε επίσημη αντιπροσωπεία της Mitsubishi (155 δολάρια/ώρα, με 1-2 ώρες διαγνωστικής δοκιμαστικής οδήγησης, και στη συνέχεια 4-5 ώρες για να βγάλουν το κάλυμμα των βαλβίδων και να ερευνήσουν τις βαλβίδες για ζημιά), σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το “καρυδάκι” έχει προκαλέσει ζημιά.

Αυτό σημαίνει, ότι αν δεν υπάρχει μηχανική βλάβη, τότε θα πληρώσω εγώ το κόστος. Για το οποίο εξήγησα ότι είναι παρόμοιο με την εύρεση μιας μύγας στη σούπα κάποιου, αλλά αυτός δεν αρρώστησε, ωστόσο αυτό δεν εξηγεί πώς ή γιατί βρέθηκε το “καρυδάκι” στον κινητήρα.

Έτσι φτάσαμε σε αδιέξοδο.

Συνοψίζοντας, η Mitsubishi ξέχασε το “καρυδάκι” στον κινητήρα κατά τη διάρκεια της συναρμολόγησης του κινητήρα, αλλά είναι πρόθυμη να πληρώσει μόνο το κόστος της διαπίστωσης ότι το ξεχασμένο “καρυδάκι” προκάλεσε ζημιά, εάν υπάρχει πραγματικά ζημία. Βλέποντας την φωτογραφία από το “καρυδάκι” και την αμυχές που έχει, και λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτό ήταν σε άμεση φυσική επαφή με το ελατήριο της βαλβίδας, ίσως το πιο σωστό θα ήταν η Mitsubishi να αντικαταστήσει τουλάχιστον εκείνο το ελατήριο.

ΠηγήEvolutionM

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Ουάσιγκτον: Αντιμέτωποι με περιοριστές ταχύτητας οι οδηγοί που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας

Οι αρχές της Ουάσιγκτον αποφάσισαν να επιτρέψουν την τοποθέτηση περιοριστών ταχύτητας στα αυτοκίνητα των οδηγών εκείνων που έχουν καταδικαστεί για σοβαρές παραβάσεις υπερβολικής ταχύτητας. Σύμφωνα...
Autoblog.gr