H Bentley παρουσιάζει τη νέα γενιά της Continental GT που θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης σε δύο εβδομάδες. Το πολυτελές βρετανικό μοντέλο βασίζεται στη νέα αλουμινένια MSB πλατφόρμα της καινούριας Porsche Panamera. Ομοίως, σε αυτή θα βασίζονται οι GTC και Flying Spur εκδόσεις του μοντέλου, με την συνολική μείωση του βάρους να φτάνει μέχρι τα 100 κιλά.


Το αυτοκίνητο μεγάλωσε σε διαστάσεις με τον μπροστά άξονα να τοποθετείται 135 χιλιοστά πιο μπροστά, δημιουργώντας έτσι την εντύπωση πως το καπό έγινε μεγαλύτερο. Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί, με τη νέα Continental GT να κάνει χρήση ενός ήπιου υβριδικού συστήματος 48 volt. Το σύστημα μειώνει τη κατανάλωση η οποία ανακοινώνεται στα 12,2 λίτρα/100 χλμ, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 278 γρ/χλμ.

Επίσης υπάρχει το σύστημα Dynamic Ride που σύμφωνα με την εταιρία εκτός του ότι βελτιώνει τον χειρισμό, υπόσχεται και βελτιωμένη οδηγική άνεση. Οι ζάντες είναι 21″, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν διαθέσιμες και ζάντες διαστάσεων 22″. Οι εξατμίσεις έχουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες βαλβίδες για να προσαρμόσουν τον ήχο σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης.

Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση με μεταβλητό λόγο, ενώ η ανάρτηση είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη. Σε ότι αφορά τα φρένα είναι τεραστίων διαστάσεων, με τους μπροστά δίσκους να έχουν διάμετρο 420 χιλοστών.

Η τρίτη γενιά της Continental GT αντλεί σχεδιαστικά στοιχεία από το EXP 10 Speed concept και στο εσωτερικό υπάρχουν συνολικά 10 τ.μ ξύλινων επενδύσεων. Η κεντρική κονσόλα είναι αλουμινένια φινιρίσματα, με τα μπροστά κλιματιζόμενα καθίσματα να φέρουν 20 ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Η κεντρική οθόνη είναι διαστάσεων 12,3″ και ανάμεσα στα διαθέσιμα ηχοσυστήματα συναντάμε προτάσεις των Bang & Olufsen 1.500 watt και Naim 2.200 watt. Υπάρχουν διαθέσιμα 17 εξωτερικά χρώματα, 15 χρώματα για τα πατάκια, 8 διαφορετικές ξύλινες επενδύσεις, και 15 διαφορετικές ταπετσαρίες. Για όσους αναζητούν κάτι το ξεχωριστό, υπάρχει και το τμήμα Mulliner.

Μηχανικά η νέα Continental GT εφοδιάζεται με τον 6,0-λιτρο W12 κινητήρα της Bentley Bentayga ο οποίος αποδίδει 635 άλογα και 900 Nm ροπή. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 333 χλμ/ώρα.

Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, με το σύστημα τετρακίνησης να είναι έτσι ρυθμισμένο έτσι ώστε η αίσθηση που αφήνει το αυτοκίνητο να κάνει τον οδηγό και τους επιβάτες να νοιώθουν πως βρίσκονται μέσα σε ένα πισωκίνητο όχημα.

  • Giannisk

    Οι ομοιότητες στο εσωτερικό της με την Cayenne (σε επίπεδο διάταξης) είναι παραπάνω από εμφανής.

    • zezadelik

      Σωστός. Έχουν τιμόνι, καντράν, λεβιέ, οθόνη και αεραγωγούς και τα δύο!

    • Giannisk

      Δεν κατάλαβες τι εννοώ. Δες το εσωτερικο της νεας cayenne, δες την διάταξη οθονης, κονσόλας κλπ.

    • zezadelik

      Ναι έχεις δίκιο! Είναι και στα δύο ανάμεσα από οδηγό και συνοδηγό. Τώρα το πρόσεξα. Πιστή αντιγραφή!

    • Giannisk

      Μέχρι και η οθόνη είναι επακριβώς οι ίδιες ίντσες, 12,3. Οι θέσεις των αεραγωγών κάτω από αυτήν, αντι στα πλάγια ή από πάνω, η κεντρική κονσόλα με κλίση προς τα πάνω. Μπορώ να συνεχίσω αλλά δεν θα καταλάβαινες.

  • gv

    ερωτας..
    στα μεγαλα coupe/gt θα επαιρνα μονο αυτο..
    ουτε s63,ουτε db11,ουτε τιποτα,μονο αυτο..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κουκλάρα!!!!! :) Με πολυτέλεια και άνεση στον υπερθετικό βαθμό, άνετα θα την έπαιρνα (αν είχα το τζόκερ).

  • Renesis1

    Πολύ όμορφη η νέα γενιά, δυναμική σχεδίαση με σπορ γραμμές και το εσωτερικό είναι πραγματικά εκπληκτικό. Ο βασιλιάς μέχρι στιγμής, των grand coupe.

  • Yiannis P

    Φοβερό αυτοκίνητο. Και τζόκερ να κερδίσεις πως να το πάρεις.. ΤΙ έξοδα θα έχει αυτό κάθε χρόνο..

  • Dimitris

    τιμούλα έχουμε?

    • Kost

      Στην ελλαδα υπολογιζε 350000€ περιπου……απο αυτα κανενα 120000€ ειναι φοροι τελη κλπ!!!!!!

    • zezadelik

      και λίγα λες. S65 coupe ξεκινάει γύρω στα 4 κατοσταρικα.
      Θα έλεγα χαλαρο 500.

  • Kost

    Πανεμορφο αυτοκινητο.Αν ημουν κροισος θα το αγοραζα.Ωστοσο θα προτιμουσα,αν και σε αλλη κατηγορια,να επαιρνα στα μισα λεφτα ενα merc amg63s+ ή μια bmw m5 .Ολα σε ενα.Επιδοσεις,χωροι,πολυτελεια,

  • freedoom1013

    Πανέμορφη! Και με εντυπωσιακή ιπποδύναμη!

  • thymios tsilimparis

    Τι έγινε; Μόνο σε μένα δεν αρέσει;; ;)
    Ο συνδυασμός αυτής της τεράστιας μάσκας με τα στρογγυλά φωτιστικά νομίζω οτι καταστρέφει στα μάτια μου όλο το αυτοκίνητο.
    Ο ίδιος σχεδιαστής;;
    http://a1.amlimg.com/MjJhYjE2MDg0NDcxZmJhYjFjNDc3OGViNTA3Y2M5MjN3re3KGzihjPXSz0V3sdosaHR0cDovL21lZGlhLmFkc2ltZy5jb20vNGViYjNiODQ5YmI2MWJjMmMzMmU5ZmM5OGEzYzA4MzRhNzMyZmU2OTUwYjYxNmNiMTRjMTczYTRlNmU3Y2E3ZS5qcGd8fHx8fHw5ODB4NDU0fGh0dHA6Ly93d3cuYWR2ZXJ0cy5pZS9zdGF0aWMvaS93YXRlcm1hcmsucG5nfHx8.jpg

    • ΘΑΝΟΣ

      ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΛΥΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΣΟΥ ΒΙΑΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΦΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.

  • mixalhs7

    H βασίλισσα DB9 μόλις απέκτησε παρέα στο dream garage μου!
    Η νέα GT θεωρώ πως είναι σκάλες πιο όμορφη απ τη νέα DB11. Όπως και να έχει, και τα 3 είναι όνειρα θερινής νυκτός για εμάς τους κοινούς θνητούς…

  • Mika

    Eμενα μ αρεσε πολυ και η τωρινη, αυτη εδω ομως παει το παιχνιδι σ αλλο επιπεδο, ειδικα με το νεο πισω μερος..
    Καταπληκτικο και το σαλονι της…Αναμενω με ενδιαφερον τις πιο σπορ εκδοσεις…..