Μόνιμο άγχος των καταναλωτών για την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι πόσο θα μειωθεί η απόδοση της μπαταρίας στην πάροδο των χρόνων, και των διανυθέντων χιλιομέτρων.

Ζωντανή απόδειξη το συγκεκριμένο Tesla Model S P85 που αγοράστηκε τον Δεκέμβριο του 2014 από τον Φιλανδό οδηγό ταξί, Ari Nyyssonen, και σε αυτούς τους 32 μήνες έχει διανύσει κάτι παραπάνω από 400.000 χλμ.

Σύμφωνα με τον Ari, χρειάστηκε να αντικαταστήσει τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ σε κάποια στιγμή η μπαταρία των 85 kWh είχε μερικά προβλήματα, καθώς δεν φόρτιζε, δείχνοντας αυτονομία μόνο 60 χλμ. Η Tesla επισκεύασε την μπαταρία στην Ολλανδία, και την επανεγκαταστήσατε. Και τα δύο περιστατικά έγιναν εντός εγγύησης, με την Tesla να καλύπτει τα εργοστασιακά αυτοκίνητα της για 8 χρόνια, ή για απεριόριστα χλμ.

Όσον αφορά την απώλεια της χωρητικότητας της μπαταρίας, η αυτονομία του Model S πλέον ανέρχεται στα 370 χλμ., όταν καινούριο είχε 400 χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε μείωση μόλις 7%. Μετά από 400.000 χλμ. μη ξεχνιόμαστε.

Ο Ari Nyyssonen δήλωσε ότι στόχο έχει να ξεπεράσει το 1.000.000 χλμ., και είναι κάτι παραπάνω από χαρούμενος με την εγγύηση της Tesla.