Μόνιμο άγχος των καταναλωτών για την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι πόσο θα μειωθεί η απόδοση της μπαταρίας στην πάροδο των χρόνων, και των διανυθέντων χιλιομέτρων.

Ζωντανή απόδειξη το συγκεκριμένο Tesla Model S P85 που αγοράστηκε τον Δεκέμβριο του 2014 από τον Φιλανδό οδηγό ταξί, Ari Nyyssonen, και σε αυτούς τους 32 μήνες έχει διανύσει κάτι παραπάνω από 400.000 χλμ.

Σύμφωνα με τον Ari, χρειάστηκε να αντικαταστήσει τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ σε κάποια στιγμή η μπαταρία των 85 kWh είχε μερικά προβλήματα, καθώς δεν φόρτιζε, δείχνοντας αυτονομία μόνο 60 χλμ. Η Tesla επισκεύασε την μπαταρία στην Ολλανδία, και την επανεγκαταστήσατε. Και τα δύο περιστατικά έγιναν εντός εγγύησης, με την Tesla να καλύπτει τα εργοστασιακά αυτοκίνητα της για 8 χρόνια, ή για απεριόριστα χλμ.

Όσον αφορά την απώλεια της χωρητικότητας της μπαταρίας, η αυτονομία του Model S πλέον ανέρχεται στα 370 χλμ., όταν καινούριο είχε 400 χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε μείωση μόλις 7%. Μετά από 400.000 χλμ. μη ξεχνιόμαστε.

Ο Ari Nyyssonen δήλωσε ότι στόχο έχει να ξεπεράσει το 1.000.000 χλμ., και είναι κάτι παραπάνω από χαρούμενος με την εγγύηση της Tesla.

  • Mitsos Ribopaido

    Στην αρχή νόμιζα είπανε επισκευή στο κινητήρα και έμεινα ( ο επαγωγικός κινητήρας δεν θέλει επισκευή λολ ) ,αλλα είδα σαν κλασικός ”γάτος” ελληνάρας που πήγα να το παίξω έξυπνος οτι λέει επισκευή στο σύστημα φόρτισης …Πραγματικά αξίζει το ηλεκτρικό όπως έχω πει και με τον db12 και τον μπάμπη.. Μπράβο τέσλα

  • cfu

    κλείνει σπιτια η Tesla!!!

  • DarkV12Tdi

    8 χρόνια εγγύηση + απεριόριστα χλμ.!!! Μπράβο tesla. Έτσι κερδίζεις πελάτες ;)

  • gv

    δεν μας λέει όμως κανείς τι προβλημα είχε ο ηλεκτροκινητήρας..
    γιατί να τον αντικαταστήσουν?
    άρα 2 προβλήματα..
    ένα στο μοτέρ και ένα στη μπαταρία..
    μπράβο στη τεσλα αλλά αν ήταν εκτός εγγύησης ποσο να πήγαινε άραγε?

    • Mitsos Ribopaido

      Κατά πάσα πιθανότητα πρόβλημα στα τυλιγματα, οι επαγωγικοι είναι φθηνοι κ δεν συμφέρει η επισκευή τόσο..
      Για την μπαταρία θέλω κ γω να μάθω κ το ψάχνω

    • DarkV12Tdi

      Πάνω κάτω μου θύμισε ένα άρθρο με την μπαταρία ενός Prius και την έφτιαξε μόνος του, ενώ στην αντιπροσωπεία ήθελε 4.450 δολάρια :P
      https://www.autoblog.gr/2015/02/14/toyota-wanted-4450-to-replace-hybrid-battery-pack-he-fixed-it-myself-for-less-than-10/

    • Mitsos Ribopaido

      Κλασικό ηλεκτρολογικό θέμα… Οι επαφές και η διάβρωση τους

    • DarkV12Tdi

      Πάνω κάτω μου θύμισε ένα άρθρο με την μπαταρία ενός Prius και την έφτιαξε μόνος του, ενώ στην αντιπροσωπεία ήθελε 4.450 δολάρια :P
      https://www.autoblog.gr/2015/02/14/toyota-wanted-4450-to-replace-hybrid-battery-pack-he-fixed-it-myself-for-less-than-10/

    • σιγουρα θα το εχει κανει αποσβεση το οποιο προβλημα απο τη βενζινη που δεν πληρωσε !!!
      εκτος και αν μιλαμε για βλαβη 4 μηδενικων και βαλε …. :-P

  • jim_1

    Πραγματικά κορυφαία εγγύηση ελπίζω να την αφήσει έτσι…Ερώτημα Πότε θεωρείται προβληματική η μπαταρία από την Tesla εντός εγγύησης πόσο % πρέπει να πέσει για να αντικατασταθεί…?Αν η μπαταρία χάσει ένα 25% στα 8 χρόνια την αλλάζουν, είναι κάτι με ψιλά γράμματα προφανώς…?Πραγματικά θα ήθελα να δω πόσο θα αντέξουν οι μπαταρίες στον χρόνο με μικρότερη χρήση φυσικά π.χ. μετά από 10-12 χρόνια..Και πόσο είναι το κόστος αντικαταστασής τους…?

  • Mika

    Ετσι οπως το παει ο τυπος και με 8 χρονια εγγυηση, μη σας πω πως εχει σιγουρο και το διπλασιο νουμερο απο το 1 μυριο χιλιομετρα…