Η 33 Stradale αποτελεί ένα από τα πιο θρυλικά μοντέλα της Alfa Romeo, και αποτέλεσε το απόλυτο μείγμα τεχνολογίας αιχμής και μοναδικού στυλ εμπνευσμένα από τους αγώνες. Σήμερα γίνεται 50 χρονών, καθώς το μοντέλο παρουσιάστηκε στις 31 Αυγούστου 1967, την παραμονή του ιταλικού GP της Formula 1 στην πίστα της Monza.

Έκτοτε αποτέλεσε την ιδανική έκφραση σύνδεσης του αγωνιστικού κόσμου με τα αυτοκίνητα δρόμου. Μια σύνδεση που επιβεβαιώνεται από την τοποθέτηση του συμβόλου “Quadrifoglio”, του περίφημου τετράφυλλου τριφυλλιού που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Ugo Sivocci το 1923. Από τη δεκαετία του 1960 αποτελεί το επίσημο σύμβολο των αυτοκινήτων Alfa Romeo με τις καλύτερες σπορ επιδόσεις.

Η διαχρονική ομορφιά της 33 Stradale, δια χειρός Franco Scaglione, και η τεχνολογία δανεισμένη κατευθείαν από την Tipo 33, καθιστούν το μοντέλο ένα από τα πλέον αντιπροσωπευτικά της Alfa Romeo και το κορυφαίο μέλος μιας οικογένειας αυτοκινήτων, γεννημένων για νίκες.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και το αντίστοιχο “Project 33”, που οδήγησαν την Alfa Romeo σε μια σειρά εκπληκτικών επιτυχιών, είναι τα τιμώμενα πρόσωπα σε μια ειδικά διαμορφωμένη έκθεση που έχει στηθεί στο Ιστορικό Μουσείο της Alfa Romeo, στην περιοχή Arese στο Μιλάνο. Η έκθεση βασίζεται στη λογική της ιστορικής αναδρομής “33 Σταθμών”, που αναφέρονται στους κορυφαίους πρωταγωνιστές και τις επιτυχίες τους.

Το πρωτότυπο Alfa Romeo 33 Stradale αποτελεί το κεντρικό έκθεμα της συγκεκριμένης έκθεσης, και βρίσκεται σε μόνιμη περίοπτη θέση στο μουσείο, ακριβώς μπροστά από την τεράστια φωτεινή οθόνη που δείχνει το DNA της Alfa Romeo. Η 33 Stradale εξακολουθεί να αποτελεί αντικείμενο θαυμασμού ακόμα και σήμερα, καθώς είναι η επιτομή μηχανολογικών και στυλιστικών χαρακτηριστικών.

Άλλοι πρωταγωνιστές της έκθεσης είναι πέντε από τα έξι concept cars που συνδέονται με το πλαίσιο 33, και δημιουργήθηκαν από μεγάλα ονόματα στον χώρο του αυτοκινητιστικού σχεδιασμού: Carabo, Iguana, 33/2 Speciale, Cuneo και Navajo. Ακολούθησαν τα υπερτροφοδοτούμενα αγωνιστικά αυτοκίνητα 33/2 Daytona, 33/3, 33 TT12 και 33 SC12. Και πολλά ακόμα κεφάλαια μιας ιστορίας με διαρκή επιρροή στην παραγωγή της Alfa Romeo, από το 1967 μέχρι σήμερα.

Η έκθεση που επιμελήθηκε από το Ιστορικό Μουσείο στο Arese έχει τίτλο “33: La bellezza necessaria” (33: Η Απαραίτητη Ομορφιά), και θα είναι ανοιχτή για το κοινό που επισκέπτεται το Μουσείο από τις 31 Αυγούστου.

Είναι η πρώτη από μια σειρά εκδηλώσεων που έχουν προγραμματιστεί στο Μουσείο για τη μάρκα της Alfa Romeo, η οποία είναι αφιερωμένη στα 50 χρόνια της 33 Stradale.

  • Bon Viveur

    έργο τέχης

  • SAMURAI-66

    Αποθεωση της αισθητικης,η ομορφια και το κλασικο λουσο σε ολο του το μεγαλειο απο τα μαγικα χερια των ιταλων!

  • mixalhs7

    Glory days

  • Renesis1

    Μια Ιταλίδα κούκλα.. Και σε μοντελισμό 1/18 που την έχω, σε περίοπτη θέση πάνω στο ράφι και εκεί υπέροχη δείχνει!.. :)))

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κλασικό έργο ομορφιάς που μέχρι σήμερα είναι εντυπωσιακό!!! Από τις ομορφότερες ένδοξες στιγμές της Alfa Romeo! Χρόνια πολλά κούκλα!

  • Anestis Genk

    Το πιο όμορφο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ έχει 13άρες ζάντες, αυτό!

    • manowar

      Χαχαχαχα εσυ με τον πονο σου…αν ηταν δυνατον να βαλεις στο αμαξι σου 12ρα ζαντα με 100σταρι προφιλ λαστιχο μπαλονι …εαν ειχα τα λεφτα του maywether η macGregor θα σου εκανα δωρω μια nigga λευκη λεξους τις εχεις δει ασπρες και αχαρες σαν ψυγεια παγωτου?ε θα στην εκανα δωρο με 22αρες ζαντες που εχουν κινουμενο εξωτερικο..χαχαχαχαχα 😜..

    • Anestis Genk

      TROLOLOLOLOLOL
      Epic comment is epic comment!

    • Anestis Genk

      Ε ναι το θεωρώ πολύ cheap n cheat το να κάνεις το κάρο να δείχνει ωραίο με τούμπανα ζαντολάστιχα.

      + Θες φρενούκλες της προκοπής για να τα γεμίσεις
      +Θες ένα κάρο λεφτά για τα λάστιχα
      +Συχνά είναι βάρος και χάνεις σε επιδόσεις (στα RX8 ψάχνουν να βρουν 16άρες μαμά που είχε το Challenge σε μερικές χώρες).
      +Σου βγάζει ζημιές στην ανάρτηση, στην ζάντα και στο ίδιο το ελαστικό.
      Γιατί; για ένα οπτικό τρυκ επιπέδου πρώτης δημοτικού, αντίστοιχα ανόητο με όσους τα κάνουν σαύρα.

      Και bonus…το όμορφο απαιτώ να μην χρειάζεται ζαντολάστιχο για να δείξει, να σου τρέχουν τα σάλια με τις 13άρες, με τάσια μη σου πω!

    • manowar

      Χαχαχαχα τρικ επιπεδου πρωτης δημοτικου λεει…χαχα ναι αλλα η μεγαλη ζαντα κουλαντριζει πιο καλατα πολλα αλογα στις στροφες..οποτε ακομα και αυτο που λεμε σχετικο ειναι..αναλογα το μεγεθος του αυτοκινητου το μεγεθος των θολων παει και η αναλογη ζαντα..παντως οταν το στριβεις πολυ το αμαξι το καλυτερο προφιλ ειναι 35 με 45

    • SAMURAI-66

      Και χωρις τροχους φιλε κοσμημα ειναι…..διαμαντι απο τα λιγα!

  • MPAMPIS

    ART car

  • manowar

    πανεμορφη η μιλανεζα ..μονο σε αυτο το χρωμα οτι δηποτε αλλο στην στρανταλλε ειναι ιεροσυλία..οποιος εχει σπιτι του τοσο σπανια ακριβα κομμάτια μπορει το χρημα να μην φερνει την ευτυχία αλλα ειναι τυχερος ο πστης..