Ο προμηθευτής αυτοκινήτων Magna International δήλωσε χθες ότι αναπτύσσει ένα σύστημα αυτόνομης τεχνολογίας, που επιτρέπει στα οχήματα που το διαθέτουν να μην απαιτούν ογκώδεις αισθητήρες οροφής ή άλλους συμβιβασμούς στην εμφάνιση του οχήματος. Το ονομάζει Max4 και θα μας το παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης, που ανοίγει τις πύλες της σε δέκα ημέρες.

Η Magna είναι ένας από τους σημαντικότερους προμηθευτές τεχνολογιών της αυτοκινητοβιομηχανίας, και έχει μπει και αυτή στην κούρσα της αυτόνομης οδήγησης, βοηθώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσφέρουν τέτοιες λειτουργίες οδήγησης στα μελλοντικά τους αυτοκίνητα. Σημαντικότεροι ανταγωνιστές της είναι η Delphi Automotive PLC, η Continental AG, η Siemens AG, η Robert Bosch GmbH και η Denso Corp., και όλες οι εταιρίες τεχνολογίας, όπως η Waymo της Alphabet Inc, η Intel και η Baidu.

Η Magna δήλωσε ότι το σύστημα Max4 έχει σχεδιαστεί για να παρέχει έως και επιπέδου 4 αυτόνομη οδήγηση με συνδυασμό καμερών, αισθητήρων LiDAR και υπερήχων, καθώς και μια υπολογιστική πλατφόρμα που είναι ενσωματωμένη στο σώμα του αυτοκινήτου. Άλλα παρόμοια αυτόνομα συστήματα βασίζονται σε αισθητήρες LiDAR που περιστρέφονται πάνω από την οροφή του οχήματος.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα είναι υπεύθυνες για την ολοκλήρωση των συστημάτων που θα επιτρέψουν την αυτόνομη οδήγηση, με την Magna να αναφέρει πως τα τμήματα του συστήματος της είναι έτοιμα ή σχεδόν έτοιμα για παραγωγή. Ακόμα, δήλωσε ότι το σύστημα Max4 μπορεί να σχεδιαστεί έτσι ώστε οι οδηγοί να μπορούν να ενεργοποιήσουν/απενεργοποιήσουν την αυτόνομη λειτουργία οδήγησης είτε πατώντας ένα κουμπί, είτε πατώντας το φρένο, όπως ακριβώς γίνεται και με το cruise control.

Η Magna αναπτύσσει και κατασκευάζει αυτόνομη τεχνολογία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από τη δεκαετία του 2000. Πρόσφατα χρησιμοποίησε ένα αυτοκίνητο με επιπέδου 3 αυτόνομη τεχνολογία σε δοκιμαστική διαδρομή μήκους σχεδόν 500 χλμ. στα σύνορα μεταξύ ΗΠΑ και Καναδά, όπου το όχημα οδηγούσε αυτόνομα για το 92% του ταξιδιού.