Η Volkswagen θέλει να αφήσει πίσω της το Dieselgate στις ΗΠΑ και έτσι, σύμφωνα με τον CEO της, Herbert Diess, έχει βάλει ως στόχο να γίνει ένας σημαντικός παίκτης στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, αποκτώντας μερίδιο αγοράς άνω του 5%, πολύ μεγαλύτερο από το 1,9% που κατέχει σήμερα.

Όπως δήλωσε o Diess σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα στο πρακτορείο Bloomberg:

Έχουμε ένα σχέδιο ώστε να αποκτήσουμε πετυχημένη πορεία στις ΗΠΑ μέσα στα επόμενα χρόνια, έχοντας μεγάλο όγκο πωλήσεων. Η επιτυχία δεν μπορεί να έρθει εν μια νυκτί, δεν θα συμβεί σε δύο χρόνια. Το σχέδιό μας έχει βάθος δεκαετίας. Δεσμευόμαστε γι’αυτό.

Η Volkswagen θα παρουσιάζει 2 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα κάθε χρόνο στις ΗΠΑ, ενώ για το 2020 ετοιμάζει ένα νέο crossover, το τέταρτο της γκάμα της. Το T-Roc για την ώρα δεν έχει αποφασιστεί αν πωλείται στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού. Η Volkswagen μέχρι το 2020 θα προσφέρει παγκοσμίως 19 SUV και crossovers μοντέλα.

  • George Liverpool

    Θα παρει καιρο μεχρι η εταιρια να ανακτησει την εμπιστοσυνη του κοινου στις ΗΠΑ.

    • Christos-

      Μπα, δεν θα χρειαστεί και πολύ. Ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού της Αμερικής,είναι σκυλί που δεν δαγκώνει δυστυχώς. Η VW μπορεί σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να τους πείσει, σαν να μη έχει συμβεί τίποτα.

    • γιαυτο και ειπαν οτι δεν θα συμβει αυτο σε ενα δυο χρονια….αλλα εχουν πλανο δεκαετιας !!!
      και μην ξεχνας…οτι ο κοσμος ξεχναει ευκολα !!!!! σε 2 χρονια δεν θα θυμαται κανεις το dieselgate !!! ΄-)

    • George Liverpool

      Σιγουρα θα ξεχαστει.Ισως θα ειναι καλυτερο για την vw να χτισει το νεο προφιλ της,πανω στις σταχτες του dieselgate.

  • SAMURAI-66

    Οταν και οπως καταφερει σε 10+ χρονια το αποτελεσμα που θελει βλεπουμε και τοτε αν ειμαστε καλα το συζηταμε…σημερα ομως οπως και πολλα χρονια πριν φυσικα εχει την πληρη απαξιωση σαν ονομα εκει και την θεωρουν δευτεραντζα κατι που δεν αφηνει και πολλες ελπιδες..
    Και να μην ξεχναμε πως στην απεναντι πλευρα του ατλαντικου εχει κολοσσους που νεμονται την αγορα και αυτοι ειναι οι δυο αμερικανοι GM-Ford οπως φυσικα οι ιαπωνες της toyota-honda-nissan που δεν θα ειναι ευκολοι αντιπαλοι με παρουσια μισου αιωνα και πωλησεις που μονο να ονειρευονται μπορουν οι γερμανοι οποτε ας μην χαιρονται τσαμπα γιατι η εκει αγορα δεν ειναι ευρωπη της αγριας οικονομικης συναλλαγης κατω απο το τραπεζι οπως την γνωριζουν καλα στο group γιατι την εχουν κατακτηση με αυτο τον τροπο!
    Σημερα αυτο που ενδιαφερει τον πολυ κοσμο και εχει να λυσει ειναι της σε ρυθμο πολυβολου απατες που εμφανιζονται με την υπογραφη τους σε ολο τον ομιλο!
    Αυτα να τους καινε που απασχολουν και εκατομμυρια οδηγους και να μην προσπαθουν με τον προσφιλη τροπο τους να ριξουν αλλου την μπαλα οπως κανουν με τα ηλεκτρικα οχηματα για να ξεχαστει το dieselgate!!