Την 4η νίκη του στην πίστα της Monza πανηγύρισε ο Lewis Hamilton, νίκη που τον ανέβασε στη κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών. Ο Hamilton εκκίνησε τον αγώνα από την πρώτη θέση, εκεί όπου παρέμεινε καθ’όλη τη διάρκεια, παίρνοντας μια ακόμη καρό σημεία στη καριέρα του, την 59η, μετά από 53 γύρους.

Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Valtteri Bottas, ενώ το βάθρο συμπληρώθηκε από τον Sebastian Vettel. Ακολούθησαν οι Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Esteban Ocon, Lance Stroll, Felipe Massa, Sergio Perez και Max Verstappen. Να σημειωθεί πως και οι δύο McLaren εγκατέλειψαν τον αγώνα λόγω προβλημάτων στους κινητήρες τους. 

1Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Γύροι Διαφορά
1 Lewis Hamilton Mercedes 53 1:15:32.312
2 Valtteri Bottas Mercedes 53 +4.471s
3 Sebastian Vettel Ferrari 53 +36.317s
4 Daniel Ricciardo Red Bull Racing TAG Heuer 53 +40.335s
5 Kimi Räikkönen Ferrari 53 +60.082s
6 Esteban Ocon Force India Mercedes 53 +71.528s
7 Lance Stroll Williams Mercedes 53 +74.156s
8 Felipe Massa Williams Mercedes 53 +74.834s
9 Sergio Perez Force India Mercedes 53 +75.276s
10 Max Verstappen Red Bull Racing TAG Heuer 52 +1 γύρος
11 Kevin Magnussen Haas Ferrari 52 +1 γύρος
12 Daniil Kvyat Toro Rosso 52 +1 γύρος
13 Nico Hulkenberg Renault 52 +1 γύρος
14 Carlos Sainz Toro Rosso 52 +1 γύρος
15 Romain Grosjean Haas Ferrari 52 +1 γύρος
16 Pascal Wehrlein Sauber Ferrari 51 +2 γύροι
17 Fernando Alonso McLaren Honda 50 Εγκατέλειψε
18 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 49 Εγκατέλειψε
NC Stoffel Vandoorne McLaren Honda 33 Εγκατέλειψε
NC Jolyon Palmer Renault 29 Εγκατέλειψε

2Πρωτάθλημα Οδηγών

Θέση Οδηγοί Ομάδα Βαθμοί
1 Lewis Hamilton Mercedes 238
2 Sebastian Vettel Ferrari 235
3 Valtteri Bottas Mercedes 197
4 Daniel Ricciardo Red Bull Racing TAG Heuer 144
5 Kimi Räikkönen Ferrari 138
6 Max Verstappen Red Bull Racing TAG Heuer 68
7 Sergio Perez Force India Mercedes 58
8 Esteban Ocon Force India Mercedes 55
9 Carlos Sainz Toro Rosso 36
10 Nico Hulkenberg Renault 34
11 Felipe Massa Williams Mercedes 31
12 Lance Stroll Williams Mercedes 24
13 Romain Grosjean Haas Ferrari 24
14 Kevin Magnussen Haas Ferrari 11
15 Fernando Alonso McLaren Honda 10
16 Pascal Wehrlein Sauber Ferrari 5
17 Daniil Kvyat Toro Rosso 4
18 Stoffel Vandoorne McLaren Honda 1
19 Jolyon Palmer Renault 0
20 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 0
21 Antonio Giovinazzi Sauber Ferrari 0

3Πρωτάθλημα Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 435
2 Ferrari 373
3 Red Bull Racing TAG Heuer 212
4 Force India Mercedes 113
5 Williams Mercedes 55
6 Toro Rosso 40
7 Haas Ferrari 35
8 Renault 34
9 McLaren Honda 11
10 Sauber Ferrari 5
  • Gestione Sportiv@

    Η Mercedes έτσι απλά το 1-2, ενώ έκαναν βόλτα στο πάρκο της Monza και κάτι αιώνες διαφορά από το υπόλοιπο grid.
    Η Ferrari σήμερα ήταν η απογοήτευση της Monza και δεν χωράνε δικαιολογίες. Αν και εχθές μιλούσαν για ρυθμίσεις για στεγνό και πολλά άλλα, η τεράστια διαφορά από την ομάδα του Brackley φανερώνει ότι, οι Ιταλοί επουδενί δεν ήταν σε θέση να ανταγωνιστούν τα Mercedes.
    Η RBR πολύ καλό αγώνα πρώτα με τον Ricci να τερματίζει τέταρτος αν και εκκίνησε 16ος , ενώ έχει κάνει απίστευτα προσπεράσματα σε Perez και Raikkonen και αμέσως μετά με τον Max να μπαίνει στην δεκάδα ενώ είχε την αστοχία του ελαστικού στην αρχή του αγώνα.
    Η F.I. ένα πολύ καλό αγώνα και με τους 2 οδηγούς της στην δεκάδα.
    Η Williams επίσης πολύ καλό αγώνα, αντίθετα από την εικόνα του Βελγίου και το PU των Γερμανών τους έδινε απίστευτη ώθηση.
    Η Haas οριακά εκτός δεκάδας με τον Δανό και τον Γάλλο να μένει πολύ πίσω.
    Η STR και με τα δύο μονοθέσια εκτός δεκάδας/
    Η Renault πολύ αδύναμη σε σχέση με την εικόνα του Βελγίου, ενώ ο Palmer βίωνε το κάρμα (όπως είπε και ο Alonso) και εγκατέλειπε από μηχανικό πρόβλημα.
    Η McLaren και ο Ισπανός και ο Βέλγο να εγκατέλειψαν
    Η Sauber σε ένα πολύ λογικό αποτέλεσμα στο τέρμα του grid και με τα 2 μονοθέσιά της.

    Υ.Γ. Τέλος η Ευρώπη για φέτος, τώρα πάμε Ασία!!!!!!!

    • Βασιλης

      Κι ενω μας εδωσε το spa μια ελπιδα στην monza φανηκε η διαφορα στον κινητηρα εκει που ποναμε φετος…..το θετικο βεβαια ειναι οτι ερχονται κλειστες πιστες και οτι η merc εχει χρησιμοποιησει περισσοτερα στοιχεια στο pu απο εμας…..περιμενω να φερουμε μια αναβαθμιση μιας και δεν θα εχουμε καποια ποινη

    • kostas

      Δυστυχως μονο Σιγκαπουρη μπορουμε για νικη, ολες οι υπολοιπες πιστες εχουν ευθειες!

    • gv

      εγώ δεν είδα καμία ελπίδα στο spa πάντως..

  • F1fan

    Περιπατος της Merc!Αφου ο Bottas περασε Stroll-Ocon καθαρισε την 2η θεση …Η Ferrari αοσμη,τρομερος ο Ricci ξανα!Πισω ωραια μαχη F.I-Williams.O Massa ατσουμπαλη αρχη,αλλα ο Verstappen ηταν για πολλοστη φορα υπεροπτικος στην κινηση του…Οι αλλοι αρκετα πιο πισω,με revenge Palmer γαι το Σπα :D

  • kostas

    Mercedes σε αλλο αγωνα, ενα δευτερο μπροστα απο το υπολοιπο grid. Στην ομαδα μου λειπουν πολλα αλογα, ειναι παραπανω απο προφανες, παιζει να μας εχει πιασει σε δυναμη και η Renault!

  • Gestione Sportiv@
  • Epetzik

    Και στεγνό και βρεγμένο ίδια γεύση.

  • Gestione Sportiv@

    Ενώ τα Mercedes κάνουν ένα χαλαρό περίπατο μέσα στο πάρκο της Monza, το αφεντικό της Ferrari σκέφτεται τι μπορεί να πήγε στραβά………………. https://uploads.disquscdn.com/images/1cc3c08811aa0e5713cde1b0344f250d6e25fb1fb915c3340aca8ce61f725c1b.jpg

  • Mitsos Ribopaido

    Τρέχανε λέει με κινητήρα ο οποίος είχε μειωμένη ιπποδύναμη για να μην υπάρχει ζημιά.. Χαχα τι άλλο θα ακούσω…
    Μπράβο στην μερκ τέτοιο σεξ θέλαμε να ξύπνησουμε.. Πλεον έχετε μόνο Μεξικό να σας ωφελεί… Αν η ομάδα αφησει τα σετ απ από τα Λίντλ κάτι θα κάνει… Μας λέγατε παπαριες από χτες για τ σετ απ… Ουστ..
    Ο κόσμος όλα τα λεφτά αν ήταν Ελλάδα θα βάζανε φωτιά

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Εχθες μας ελεγες οτι η Ferrari θα εχει πλεονεκτημα λογω στεγνου σετ απ.
      Σημερα ηταν 3η δυναμη πισω απο την Red Bull.

    • Mitsos Ribopaido

      Ότι γράφανε έλεγα φίλε… Και εκτεθηκα… Χεσε με

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Για αυτο στο λεω να μην εκτειθεσαι. Γραφε αυτα που πιστευεις εσυ και οχι οτι ακους δεξια και αριστερα. Οι πηγες δεν ειναι παντα αξιοπιστες ιδιως οταν ειναι εσωτερικες.Δινεις ελπιδες στους Φερραρικους και μετα απογοητευονται.

    • Mitsos Ribopaido

      Έχεις δίκιο αδερφέ… Σε ευχαριστώ και ξέρω ότι το λες για καλό..
      Έφταιγε το σετ απ το πιστεύω αυτό όπως και άλλα.. Όμως δεν ήταν όπως τα λεγα.. Μαλακια μου

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Στα λεω γιατι βλεπω ενθουσιαζεσαι ευκολα και μετα απογοητευεσαι ευκολα. Σημερα η Ferrari ειχε ενα κακο αγωνα αλλα με λιγες απωλειες για τον Seb. Για να μην ξεχναμε στο τελος του πρωταθληματος περυσι ηταν 3η δυναμη με τεραστια διαφορα σε σχεση με τη Mercedes και καταφερε και εκλεισε σε μεγαλο βαθμο την ψαλιδα.
      Εχει κανει πολυ μεγαλο αλμα η Ferrari και ακομα ειναι μεσα στο παιχνιδι.
      Απλως για φετος πιστευω ειναι δυσκολο να ξεπερασει τη Mercedes που εχει ακομα το μεγαλυτερο μπατζετ.

    • Mitsos Ribopaido

      Όχι φίλε για τα υπόλοιπα κάνεις Λάθος.. Έχω κρίνει την ομάδα πολύ.. Σε ευχαριστώ για τη διόρθωση αλλά η ομάδα δεν είναι 3η δύναμη.. Έρχονται πίστες ππυ την βολεύουν ..βιαστηκα να πω πράγματα αλλά όχι και ετσι

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ξαναδιαβασε τι γραφω προσεκτικα, 3η δυναμη ηταν στο τελος του πρωταθληματος περυσι, οχι φετος. Φετος κοντραρει στα ισα την Mercedes και εχει ελπιδες για οδηγων.
      Συνηθως δεν μπορει να την κερδισει στα δοκιμαστικα και αυτο ειναι μειονεκτημα.

    • Mitsos Ribopaido

      Καλά για τα δοκιμαστικά είναι μανούλα η μερκ… Εκεί θέλουμε βελτίωση..και κινητήρα.. Περιμένω να δω τι έχει να γίνει..
      Επίσης βελτιώθηκε η Red κ τώρα όπως είπες κάτσε μην έχουμε κάνα χαβαλε

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Περυσι και προπερσι η Red Bull ηταν 2η δυναμη στη Σιγκαπουρη, περυσι πισω απο Μερσεντες και προπερσι πισω απο Φερραρι, οποτε ολα ανοιχτα ειναι. Εγω στον επομενο αγωνα δεν τους ξεγραφω.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Εύκολο 1-2 της Mercedes χωρις να απειλειται καθολου, ηταν σε δικο της αγώνα.
    3-5 για τις Ferrari χωρις να μπορούν να απειλησουν μεσα στο σπιτι τους.
    Αξιοπρεπες ο Seb, μετριος ο Kimi.
    Εκπληκτικος Rici, απο 16ος 4ος. Αν ξεκινουσε από μπροστα παιζει να πίεζε και τις Mercedes, ατυχος λιγο ο Max αλλα εκανε πολυ καλο αγωνα.
    Πολυ καλες και λογω μπροστινών θεσεων οι F.I. με τον Ocon αλλα και ο Perez χωρις λαθη στις θεσεις 6-9.
    Το ιδιο και με τις Williams 7-8 με τον Stroll να μην μπορει να περασει τον Ocon.
    Ο Alonso ακομα ρωταει για τοβ Palmer xaxa.

    • Gestione Sportiv@

      Κώστα, ο Lewis και τον Roscoe να έβαζε σήμερα να οδηγήσει την W08, πάλι η διαφορά θα ήταν στα ίδια επίπεδα………………… https://uploads.disquscdn.com/images/466d8a39a74b5a7961ccdd0c4faacbae5bf9dec567d306d004a056b3e01431e9.jpg

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Σωστα και δεν μπορω να καταλαβω τον λογο, η Ferrari ηταν χειροτερη απο περυσι και προπερσι στον ιδιο αγωνα, αν δεν ειχε ποινες η Red Bull θα μιλουσαμε για 5-6. Δεν ξερω αν ειναι μονο ο κινητηρας, ή δεν μπορεσαν να βρουν ενα καλο στησιμο ή λατι αλλο.

    • Gestione Sportiv@

      Η μόνη εξήγηση που υπάρχει από εμένα είναι ότι, ο Luca έδωσε την κατάρα σου στον Sergio για τον αγώνα αυτόν και μόνο, γιατί δεν τον κάλεσε στην επετειακή γιορτή για τα 70 χρόνια της Ferrari…………………. https://uploads.disquscdn.com/images/7ebc1af7aa40a6c1ba543e436379ee7ecc254b249388a4e4c98b1fcd5a3d6ef2.jpg χαχαχαχαχαχα

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Οντως μαλακια που δεν τον καλεσε, εχει προσφερει πολλα στη Ferrari μετα τον θανατο του Enzo.
      Τουλαχιστον σωθηκε η παρτιδα με τις λιγοτερες απωλειες.

  • Akis-F1 FAN

    Βαρετός αγώνας. Η Μερκ άλλη κατηγορία…έκανε όλο το υπόλοιπο grid να φαίνται σαν μονοθέσια GP2…δε μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να είναι τόσο κοντά στο Spa και εδώ τόσο υπερβολικά πίσω η φερράρι. Πάλι καλά που ανέβηκε ο Σεμπ στο βάθρο και είχαν κάτι να πανηγυρίσουν οι τιφοζι. Ρικι εξαιρετικό αγώνα, Κιμι χλιαρός, Οκον και Στρολλ αναμενόμενα έπεσαν αλλά έκαναν ωραίο αγώνα και έδωσαν μερικές μάχες μεταξύ τους. Μαξ πάλι στούκες και προβλήματα δεν τον θέλει φέτος. Ο Βαντουρν τα πήγαινε καλά, κρίμα που εγκατέλειψε, ο Αλονσο ένα μόνιμο παράπονο είναι. Πάμε για Σιγκαπούρη τώρα που επιβάλλεται νίκη…αλλιώς άντε γειά.

    • filip

      Ναι, ήταν απογοητευτική η Φερράρι χωρις προφανή λόγο.

    • Ο αλονσο πιστευω δεν πιεζε για να μην σπασει ο κινητηρας για να εχει ελπιδες στην σιγκαπουρη τελικα εγκατελιψε αλλα δεν ξερουμε τον λογο χαχα

    • Μαυρος

      O λογος που εγκαταλειπουν λιγο πριν το τελος ειναι για να αλλαξουν κιβωτιο χωρις να παρουν ποινη.

    • LJ

      Το Spa εχει πολλες γρηγορες στροφες που βολευουν το μονοθεσιο σας περισσοτερο απο αυτο της Merc. Γι αυτο ειχες τοσο διαφορετικη εικονα.

    • Akis-F1 FAN

      Στις γρήγορες στροφές δεν έχει πλεονέκτημα η φερράρι…κοίτα πχ στο Σιλβερστον τι έγινε…στα αργά κομμάτια έχει. Αλλά και κάτι τέτοιο να ισχύει δεν είναι δυνατόν στη μία πίστα να είσαι στα 1-2 sec όλο τον αγώνα και στην Μοντσα να τρως 40 sec και να είσαι 3ο μονοθέσιο πίσω και από RB…κάτι πήγε πολύ στραβά.

    • mtifosi

      Σίγουρα κάτι πήγε στραβά αλλα μπορεί να μην πίεζαν τον κινητήρα στο όριο καθώς δεν θα είχε νόημα … επίσης το στήσιμο του Κίμι ένα κλικ πίσω από του seb…

    • Akis-F1 FAN

      Καλά από ένα σημείο και μετά ο Σεμπ σίγουρα δεν πίεζε ( ο Κιμι είχε ακόμα μάχες ) αλλά και πάλι νομίζω όσο και να πίεζαν κάτω από 20 sec δεν θα έπεφτε η διαφορά.

    • mtifosi

      Και εγω αυτο νομιζω, θυμιζε η κατασταση silverstone…

  • Gestione Sportiv@

    Και πιο είναι το συμπέρασμα για το PU της Mercedes μετά από αυτό το αποτέλεσμα…………….. https://uploads.disquscdn.com/images/4a0cc9af6b7a49d6da30f86d9fc8f9693413823a950f749d82755e86490197af.jpg

  • gronholm89

    Τωρα ξυπνησα. Τερματισαν οι υπολοιποι ή ακομη?

  • Maleas George

    Βαρετός αγώνας, μόνο για τις πιο πίσω θέσεις είχε ενδιφέρον… Η Merc έκανε και συντήρηση δυνάμεων… Ricciardo φοβερός για άλλη μια φορά, ο 2ος αγαπημένος μου οδηγός. Verstappen can’t catch a break.

    ΥΓ: Εκεί στη Ferrari είστε σίγουροι ότι την έχετε τη Red Bull στη Σιγκαπούρη?

  • Giannis-F1

    Τραγικη Ferrari μας κερασε καλη πικρα εντος εδρας .

  • Yiannis P

    Γιατί τέτοια χάλια;;; 36 δευτερόλεπτα διαφορά!!!??? Μόνο λόγω κινητήρα; δε μπορεί..

  • Η μερκ ηταν τοσο μπροστα μονο λογο κινητηρα η ειχαμε κ τιποτα αλλο; η χοντα εδειξε οτι ο αλονσο ειχε αδικο κ τοι κινητηρας χοντα δεν σπαει δεν χαλαει ..

    • Mitsos Ribopaido

      Περιμένουμε καμία δήλωση κάτι ακούστηκε για μειωμένη ισχύ αλλά δεν δικαιολογειται η τσόντα…απλά το περίεργο δεν είναι π έχασε η φερραρι φίλε αλλά το ότι ήταν τόσο πίσω ενώ τ σπά έδειξε αλλα

    • nikos

      μηπως οι καταγγελίες για καυση λαδιου από την φερράρι ευσταθούν?

    • Mitsos Ribopaido

      Λόγω της μειωμένης απόδοσης? Περιμένω το νεο κινητήρα να δούμε.. παντως η μερκ με αυτό που έκανε για μενα αποκαλύφθηκε..

    • nikos

      δημήτρη για τον κινητήρα τα ξαναέλεγες πριν το διαλλειμα. τις αποφάσεις τις φια τις ξέρουν όλες οι ομάδες η ανακοίνωση είναι τυπική, το θέμα ότι κρυβετε τα προβλήματα της φερράρι με επιθέσεις στην μερσεντές. η φερράρι γιατί δεν ανακοινωνει το ποσοστό καύσης λαδιού?κάτι άσχετο ποιο κάτω συμφωνω με το κώστα σε όσα σου λέει,και προσθέτω μην μπαίνεις σε προσωπικές επιθεσεις και κάθεσαι να βρίζεσαι δεν αξίζει.

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν βρίζω κανένα Νίκο… Έχω πονοδοντο και εξάλλου δεν παίρνω εγώ τα εκατομμύρια.. :P
      Τι εννοείς η ανακοίνωση είναι τυπική? Για τις αποφάσεις? Η μερκ κρυβοταν και ξαφνικά ανακοίνωσε κινητήρα.. Τυχαιο δεν είναι…
      Να ανακοινώσει η φερραρι ή η μερκ δεν έχει νόημα… Θέλει έλεγχο από Fia
      Για το τι συμφωνείς από όλα δεν ξέρω..ότι μεταδίδω χωρίς να φιλτραρω Αρκετά? Δεν διαφωνησα

    • nikos

      κακώς μπαινεις σε αντιδικίες για αβανους κτλ. και να ισχύει ότι η μεκ κάνει κουμάντο παλαιότερα έκανε και η φερράρι, αν βρείτε εξήγηση για το ότι σε δύο αγώνες μπακ του μπακ με του ιδιοιυς κινητηρες τέτοια διαφορα

    • Mitsos Ribopaido

      Για αβανους?
      Ναι ότι κάνει κάνει είναι σίγουρος.. Φαίνεται εξάλλου

    • nikos

      αλβανους

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν το άρχισα αδερφε.. εξάλλου βρίζει τους πάντες και μάνες..έφαγε ριπορτ και τέλος.. το κ@@οπαιδο

    • Mitsos Ribopaido

      Εσύ που τ είδες? F1 fan?

    • nikos

      ναι

  • Ba’adur Subutai

    Μετά την θεσμοθετημένη αλητεία το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο.

  • Nerazzuro21

    Ωραίος αγώνας, αν και δεν είχαμε μάχη για την πρώτη θέση.
    Βόλτα στο πάρκο για τα Mercedes, που βρίσκονταν σε δικό τους αγώνα. Απογοήτευση από τη Scuderia στον εντός έδρας αγώνα. Εκπληκτικός ο Ricci, αναμενόμενα δυνατές οι Force India και Williams.

    Αισθητά βελτιωμένος ο Van στους τελευταίους αγώνες (καιρός ήταν). Μία από τα ίδια από τη Honda. Γίνεται της κακομοίρας από φήμες. Αν και όλα δείχνουν διαζύγιο, προσωπικά δεν το βλέπω να γίνεται. Σε λίγες μέρες θα ξέρουμε σίγουρα.

    • nikos

      ο αλόνσο εγκατελειψε λόγω κιβωτιου

    • Nerazzuro21

      Πάλι καλά.

    • LJ

      Διαζυγιο θα υπαρξει αλλα με τον Alo. Αυτο καταλαβαινω απο την ανοδο του Νο 2. Βασικα δε θα ειναι διαζυγιο αλλα ληξη της συνεργασιας. Κριμα γτ πολυ ηθελα η επιστροφη του ασωτου να ειναι πετυχημενη αλλα στην τελικη δε φταιει αυτος (οχι 100% τουλαχιστον). Μη ξεχναμε ποιος οδηγος εχει ακομα συμβολαιο για το 2018 με την McLaren…

      Οσο για εμας, δεν μπορω να φανταστω βιωσιμη λυση περαν της Honda. Εκτως αν παμε σε καμια πολυ περιεργη λυση του τυπου συμβολαιο 1ος χρονου με Merc ή Renault (και με κινητηρες παλιου spec) μεχρι να κανει καλο κινητηρα η Honda για το 2019. Αλλα μιλαμε για πολυ extreme σεναριο.

      Η αλλη πιθανοτητα ειναι να το παρατησουν απο την Honda στο τελος του χρονου οποτε αναγκαστικα θα πρεπει να παμε σε Merc ή Renault. Και τοτε θελω να δω τι θα λενε οι φιλοι της ομαδας μας που θα παιρνουμε πελατιακο κινητηρα με οτι αυτο συνεπαγεται.

    • Nerazzuro21

      Ο Ισπανός μπορεί να πιέζει για κινητήρες Renault το 2018 αλλά πιστεύω ότι θα μείνει ακόμα και με κινητήρες Honda. Να φύγει και να πάει που; Οι θέσεις στις τρεις πρώτες ομάδες είναι κλεισμένες. Η πόρτα της Renault είναι επίσης κλειστή. Το συμβόλαιο του είναι τεράστιο για Williams και Force India. Αν θέλει να μείνει στην F1 η McLaren είναι η μοναδική του επιλογή. Αν και τυπικά ο JB έχει συμβόλαιο με την ομάδα για το 2018 θα επέστρεφε μόνο αν δεν είχε επιλογή. Δεν μου έδωσε την εντύπωση στο Monaco ότι του λείπει η F1.

      Κινητήρα Merc δεν πρόκειται να πάρουμε. Αν και ο Zetsche είναι θετικός, λόγω της φιλίας του με τον Ojjeh, Wolff και Lauda είναι αντίθετοι σε κάτι τέτοιο. Σίγουρα υπάρχουν συζητήσεις με τη Renault. O Brown το παραδέχεται ανοιχτά, Stoll, Abiteboul, Prost και Ross Brawn βρέθηκαν στο motorhome της ομάδας και ο Yamamoto αναμενόταν να έρθει στη Monza για συζητήσεις με τη McLaren. Αν και όλοι πιστεύουν ότι θα γίνει τράμπα στους κινητήρες ανάμεσα σε STR και McLaren, εγώ δεν το βλέπω τόσο εύκολο. Ενδιαφέρον το σενάριο που αναφέρεις αλλά, όπως λες και εσύ, είναι λίγο extreme.

      Η Honda δεν θα τα παρατήσει. Τουλάχιστον όχι φέτος. Ο Hasegawa ήταν ξεκάθαρος. H Honda θέλει να μείνει στην F1 και θέλει να μείνει με τη McLaren. Εγώ θέλω να δω τι θα λένε οι φίλοι της ομάδας αν γίνει το θαύμα και του χρόνου η Honda είναι ανταγωνιστική(ως προς τη Renault) και από το πουθενά βρεθεί η RBR με εργοστασιακό κινητήρα ενώ έχουμε φάει εμείς 3 χρόνια τα σκ@τ@. Επίσης, είναι σίγουροι στο Woking ότι θέλουν σύγκριση του δικού τους σασί με αυτό του Newey; Η δικαιολογία του κινητήρα δεν θα υφίστανται πλέον.

      Πάντως απ’όλα όσα έχει πει ο Brown αυτό το Σ/Κ το πιο ενδιαφέρον είναι ότι η McLaren είναι ανοιχτή σε ανάπτυξη δικού της κινητήρα για το 2021, αν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Ίσως στο Woking να έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν αυτό το δρόμο και απλά να ψάχνουν μια βραχυπρόθεσμη λύση μέχρι το 2020.

      Πάντως, σίγουρα θα έχουμε νέα πριν τη Σιγκαπούρη.

    • LJ

      Δεν το καταλαβα αυτο που ειπες για την RBR. Παιζει να παρει κινητηρα Honda?

      Θα ηθελα να δω με τι λεφτα θα αναπτυξουμε (και καλα θα αναπτυξουμε καμια Ricardo θα τον κανει παλι) κινητηρα!!!

    • Nerazzuro21

      Το 2018 όχι. Αλλά εσύ πιστεύεις ότι αν η Honda δείξει σημαντική βελτίωση το 2018 στα μονοθέσια της STR δεν θα επιχειρήσουν οι Αυστριακοί να πάρουν κινητήρες Honda το 2019; Αν τελικά γίνει η τράμπα η STR θα είναι το πειραματόζωο της RBR που δυνητικά θα μπορούσε να της δώσει και μια δεύτερη επιλογή για κινητήρα το 2019.

    • LJ

      Α τοτε συγουρα. Και η συνεργασια μπορει να ειναι πολυ καλη μεταξυ STR k Honda γτ η πρωτη δεν εχει το τουπε της McLaren.

    • Nerazzuro21

      Το συγκεκριμένο άρθρο αναλύει πλήρως το πως έχει η κατάσταση αυτή τη στιγμή.

      http://www.motorsportmagazine.com/opinion/f1/mclarens-renewed-renault-engine-chase

    • LJ

      Ρε παιδιά είμαστε σοβαροί για την Renault??? Αν παμε στη Renault ειναι η χειρότερη απόφαση της τωρινής διοίκησης. Αν γίνει κατι τετοιο θα ειμαι με αυτους που λένε “φέρτε τον Ron πίσω”!!!

      Να παμε στην Renault γτ; Ποσο πιο αξιόπιστη ειναι; Ας ρωτήσουμε τον Ves και τον Pal. Ποσο περισσότερη δύναμη εχει; Και το πιο σοβαρό: H RBR θελει να φύγει απο την Renault γτ βλέπει την άνοδο της εργοστασιακής Renault και τον παραγκωνισμό της ίδια. ΓΤ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ;;;

      Ελπίζω να βασιλέψει η λογική και να παμε στην επόμενη χρόνια με την Honda και με καλύτερη συνεργασία μεταξύ των δυο.

      PS: O Zak αρχίζει και μου την δίνει που παίρνει το μέρος του Alo συνέχεια. Στρατηγικός εταίρος ειναι η Honda. O Alo σημερα ειναι στην ομάδα αυριο όχι, όπως και καθε οδηγός.

    • Nerazzuro21

      Σε καταλαβαίνω. Κάπως έτσι νοιώθω και εγώ.

      Δεν είναι μόνο ότι γίνεσαι customer. Αν άφηνες τη Honda για τη Mercedes θα είχε μία λογική. Γίνεσαι μεν customer αλλά τουλάχιστον θα χρησιμοποιείς τον κορυφαίο κινητήρα του grid. Το να φύγεις από τη Honda για να γίνεις customer της Renault δείχνει μια απελπισία. Παίρνουμε ότι να’ναι αρκεί να μην είναι Honda. To μόνο θετικό από μια συμφωνία με τη Renault είναι ότι θα τελειώσει το κρυφτό πίσω από την ανυπαρξία της Honda και θα δούμε πόσο “κορυφαίο” είναι το σασί.

      Αν και στην αρχή τον συμπαθούσα, ο Zak αρχίζει και μου τη δίνει στα νεύρα. Σου δίνει την εντύπωση ότι η διατήρηση του Alonso είναι πιο σημαντική από το μέλλον της ίδιας της ομάδας. Έκανα μέχρι και like σε φωτογραφία ενός render μιας πιθανής McLaren-Renault, το οποίο είναι τουλάχιστον ασόβαρο. Αν και πιστεύω ότι ο κυριότερος λόγος είναι ότι πιστεύει ότι μπορεί να βρει ευκολότερα χορηγούς για μια McLaren-Renault σε σχέση με μια McLaren-Honda. Ξέρει ότι χωρίς χορηγούς το 2018 θα πάρει πόδι.

    • LJ

      Συμφωνούμε απόλυτα!

      Και αν δεν μπορεί να βρει χορηγούς με προϊόν την McLaren τότε λυπάμαι αλλλα δεν κανει. Να ρίξει τις τιμές!

  • Red Flag

    Εκτός ρυθμού η Ferrari. Περίπατος της Mercedes μεσα στη Monza με τον Ham (ατυχώς για μένα) να υποτιμά στο podium τη δύναμη της Ferrari μπροστά από τους πιο φανατικούς οπαδούς της. Φάουλ. Φοβερός αγώνας για τον Ricci, κανει εκπληκτική χρονιά φέτος.

    • sotirisb

      Οταν καθονται και τον γιουχαρουν ολοι απο κατω τι να κανει?

    • Red Flag

      Οι αλλοι απο κάτω είναι θερμόαιμοι τρελοί Ιταλοί οπαδοί που είδαν την ομάδα τους που την εχουν σα θρησκεία να χάνει στην έδρα της. O Ham είναι ένας πολυπρωταθλητής που πληρώνεται εκατομμύρια και μέσα στις υποχρεώσεις του αν μη τι άλλο είναι και να στέκεται στο ύψος ;όλων των περιστάσεων με σεβασμό και σοβαρότητα. Ο,τι και να γίνει δεν “τη λες” στην πιο ιστορική ομάδα της F1 μέσα στην έδρα της με τον λαό της από κάτω. Το έχασε εντελώς..

    • Red Flag

      Μετα κάποιοι λένε οτι μπορει καποια στιγμή να βρεθεί ο Ham στη Ferrari.. ουτε με σφαίρες.. Είναι κορυφή, γραφει ιστορία.. αλλά η υπεροψία του ωρες ωρες δεν παλευεται.

    • sotirisb

      1. Ο Vettel δεν ειναι υπεροπτης

      http://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/10355297/Sebastian-Vettel-brings-boos-on-himself-with-arrogant-comments-about-my-balls-says-Nico-Rosberg.html

      2. Τον Vettel δεν τον γιουχαραν στη Monza και τωρα ειναι στη Ferrari

      https://youtu.be/LtfS0WGOWbA

    • Red Flag

      1. Ασχετο το (1) που στέλνεις με αυτό που έγινε σημερα. Απορώ που βρίσκεις την ομοιότητα στα γεγονότα. (Επίσης τοτε καποιος ήταν 26, τωρα καποιος αλλος είναι 32.)
      2. Εγώ δεν είπα οτι δεν προκειται να έρθει στη Ferrari επειδη τον γιουχαραν στη Monza. Δεν πρόκειται, επειδή ο χαρακτήρας του είναι εντελώς αντίθετος με τον χαρακτήρα της ομάδας, όπως εχω γράψει και σε προηγούμενο σχόλιο.

      Δε θα μπω σε αντιπαράθεση να συγκρίνω την υπεροψία και τον χαρακτήρα των δύο οδηγών. Δεν τιθεται καν θέμα συγκρισης. Ειναι αστείο. Ολοι γνωρίζουν ποιος είναι ο ενας και ο αλλος. Ο καθενας βγάζει τα συμπεράσματα του.

    • sotirisb

      Ποιος ειναι δηλαδη ο χαρακτηρας της ομαδας και ο χαρακτηρας του Χαμιλτον και του Φεττελ? Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι ολοι ξαφνικα αλλαξατε γνωμη για τον Φεττελ και εκει που τον βριζατε, τον γιουχαρατε και λεγατε οτι αν δεν ειχε διαστημοπλοιο σιγα μην κερδιζε, με το που πηγε στη Φερραρι εχει γινει οδηγαρα, τελειος χαρακτηρας και ο,τι κανει του το δικαιολογειτε. Λες και τον νοιαζει πολυ τον Φεττελ η τον εκαστοτε οδηγο η ομαδα που βρισκεται. Αν τα πηγαινε λιγο καλυτερα η Ρεντ Μπουλ το 2014 και εμενε εκει ακομη τα ιδια θα λεγατε. Τα ιδια εγιναν και με τον Αλονσο οταν πηγε στη Φερραρι.

      Απλα θυμησου λιγο ποσο υπεροπτης ηταν ο Φεττελ το 2013. Δεν τον γιουχαραν ολοι σε καθε GP χωρις λογο.

    • Red Flag

      Αρχικά, αν δεις τη φωτο που εχω στο προφιλ μου θα καταλαβεις από πότε υποστηρίζω τον Seb. Ναι στην αρχή ήταν λίγο δύστροπος και μενα μου την εδινε, αλλά όσο περνούσαν τα χρόνια έστρωνε. Μη μου πεις οτι δεν εχεις δει αυτή την αλλαγή, ανεξάρτητα από το τι υποστηρίζεις. Τωρα πλέον προσωπικά τον θεωρώ από τις λίγες εξαιρετικες στο σύνολό τους προσωπικότητες μεταξύ των οδηγών της F1.

      Καλα.. πρωτα το αρθρο για τον Rosberg και μετα αναφορά σε Αλόνσο??? Με σκότωσες… Δεν τον χώνεψα ποτε. Ουτε πριν, ουτε κατα τη διαρκεια, ουτε μετα.

      Οσο για τον χαρακτηρα του Χαμ και τον χαρακτήρα της Ferrari.. πρεπει να κατσω να γραψω ολοκληρη έκθεση και εχω καλυτερα πραγματα να κανω.. Η γνω΄μη μου συνοψίζεται σε κάτι που έχω ξαναγράψει σε παλαιότερο σχόλιο αλλα δε βρίσκω το λόγο να επαναλαβω.

      Καλό βράδυ!

    • Akis-F1 FAN

      Πώς ήταν υπερόπτης ο Vettel το 2013 ; Επειδή είπε ότι είναι εκεί που είναι επειδή η ομάδα δουλεύει πιο σκληρά από τους άλλους ; Καταρχάς ο κόσμος δεν τον γιούχαρε καν γι αυτό. Το έκανε επειδή ήταν η 4η χρονιά που πήγαινε για πρωτάθλημα και στο 2ο μισό νίκησε όλους τους αγώνες. Τον γιούχαραν επειδή ήταν βαρετό αυτό που γινόταν.

    • kostas

      Δεν ηταν υπεροπτης απλα ειχε διαλυσει τον ανταγωνισμο και εκανε το αθλημα βαρετο οπως ακριβως κανουν και οι Μερσεντες απο το 2014.

    • Red Flag

      ασε που χρησιμοποίησες και άρθρο που αναφέρεται στον Rosberg και μου αναψες τα λαμπακια…

    • sotirisb

      Σε αυτο σε δικαιολογω 100% :P

    • Mitsos Ribopaido

      Εχετε δίκιο και οι 2 παίδες.. αλλα ο χάμ ειδικα σημερα με την ομπρέλα στον ήλιο μου θύμησε σαχλό π@@στη άγγλο

  • Moby Dick

    Aπ’ οτι καταλαβαίνω η Μερτσέντες θα πάρει άλλο ένα πρωτάθλημα κατασκευαστών ε;

  • mtifosi

    Αναμενομενο το αποτελεσμα σε μια τετοια πιστα. Κινητηρας και μεταξονιο παιζουν κυριαρχο ρολο. Ειναι το αντιστροφο απο πιστες οπως monaco και hungaroring που η ferrari πετουσε. Οι οπαδοι της ferrari δεν πρεπει να απογοητευομαστε καθως η ομαδα εχει κανει εξαιρετικη δουλεια φετος και το ποιο σημαντικο ειναι οτι υπαρχουν γερες βασεις για τις επομενες σεζον. Επισης πιστευω πως η ferrari αν θελει να ξαναπαρει πρωταθλημα θα πρεπει να παιξει ποιο βρωμικα παρασκηνιακα γιατι τα τελευταια χρονια παει με το σταυρο στο χερι, ισως βεβαια παιζει ρολο σε αυτο οτι παιρνει το μεγαλυτερο ποσο απο τις αλλες ομαδες αλλα καποια στιγμη πρεπει να επιστρεψει στη κορυφη. Οσο για τον κινητηρα η τελευταια αναβαθμιση θα ερθει στη Μαλαισια και θα δειξει αν επωφεληθει απο αυτο.

  • Πάνος

    Με απογοήτευσε πολύ η φέραρι σήμερα… Μέσα στην έδρα μας μας ξεφτιλισε με 1-2 η μερκ ενώ αντικείμενικα και οι Ταύροι ήταν καλύτεροι από μας σήμερα… Τουλάχιστον δεν περίμενα τόσο αποκαρδιωτικη εικόνα… Να παλεύει ο Ραικ με οκον και στρολ… Και απ ότι φαίνεται το πρωτάθλημα πάει περίπατο… Επανηλθαμε σε διάφορες περσινες και προπερσινες… Και μην πει κανείς δεν μας βολεψε η πίστα τα ελαστικά κτλ… Πρέπει να γίνει κάτι με το μοτέρ…

  • thymios tsilimparis

    Νομίζω λίγο πολύ όλοι περιμέναμε μια τέτοια εικόνα. Από τη μια έχεις την αλλαγή των κανονισμών για το όριο λαδιού να έρχεται και να δίνει το πλεονέκτημα στην Μερκ. Από την άλλη έχεις τη Φερραρι με αρκετά μέρη αλλαγμένα (ειδικά τούρμπο) και να φλερτάρει με τις ποινές επικίνδυνα.
    Άρα λίγο πολύ αναμενόμενα είχαμε αυτή την εικόνα. Η Φερράρι ήξερε οτι η 3η θέση στο πόντιουμ θα ήταν ό,τι καλύτερο και πιστεύω οτι εκεί στόχευσε. Δεν έχω λόγο να πιστέψω οτι ο Φεττελ πίεσε στο όριο και κυνήγησε τον Μποτας ποτέ. Όχι οτι θα το κατάφερνε, αλλά δεδομένων των συνθηκών, η 3η θέση ήταν ικανοποιητική. Η Μερκ ήταν σίγουρα ταχύτερη, δεν το αμφισβητώ, αλλά οι Ιταλοί πιθανότατα δεν τολμούν να πούν οτι εντός έδρας λειτούργησαν ρεαλιστικά.
    Πάμε πλέον σε μια εντελώς διαφορετική πίστα και εκεί θα δούμε πιστεύω πιο κλειστή μάχη. Ο τίτλος των κατασκευαστών έχει σίγουρα πάει περίπατο, εκτός αν δούμε τίποτα γερμανικά μοτερ να σκάνε…

    Πάντως το οτι η Μερκ έφερε τα τελευταία μοτερ στη Μονζα έχει ενδιαφέρον. Με αυτά θα πάει μέχρι τέλους…

  • Dim203

    Το ξαφνικό άνοιγμα της ψαλίδας μετά το σπα, σε μια όμοια από απαιτήσεις πίστα νομιζω επιβεβαιώνει το κέρδος από την κατανάλωση λαδιού. Μια ακόμη επιβεβαίωση επ αυτού η διεύρυνση της διαφοράς μεταξύ RB -ρενο

  • greg-f1

    της κοντης ψ@@@ς οι τριχες της φταινε

  • Chris

    Εάν ετρεχαν πάντως οι σημερινοί πιλότοι στην μόντσα του 1966 δε νομιζω να ηταν και τοσο ανετοι γενικοτερα!
    https://www.youtube.com/watch?v=y7xN0nauWpQ