Με το νέο Picanto να έχει κυκλοφορήσει μερικούς μήνες στην Ευρώπη, όντας διαθέσιμο και στην Ελλάδα, οι πωλήσεις του ήδη δείχνουν ότι θα ξεπεράσουν γρήγορα τις αντίστοιχες της προηγούμενης γενιάς. Πιο συγκεκριμένα το πρώτο μισό του έτους οι πωλήσεις του ήταν αυξημένες κατά 23% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρσι, φτάνοντας τις 31.827 μονάδες, και με την νέα έκδοση X-Line που παρουσιάζει σήμερα η Κορεάτικη εταιρία ευελπιστεί ότι θα προστεθεί σε αυτό το momentum.

Το Picanto X-Line προστίθεται στην γκάμα του μοντέλου, με την έκδοση να έχει crossover χαρακτηριστικά. Θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση της Φρανκφούρτης, την επόμενη εβδομάδα, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν στα τέλη του χρόνου. Ο “off-road” σχεδιασμός αντλεί στοιχεία από τα Sportage και Sorento, και επισημαίνεται με πακέτα χρώματος αντίθεσης, και κυρίως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, η οποία ανέρχεται στα 156 χλστ., όντας 15 χλστ. υψηλότερα από το κλασικό Picanto. Το γεγονός αυτό δίνει στον οδηγό μια πιο καθαρή εικόνα του δρόμου που βρίσκεται μπροστά, με το X-Line να φοράει νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, νέα μάσκα αποκλειστικά για την έκδοση, η οποία μαζί με τα περιγράμματα των προβολέων ομίχλης, διαθέτουν κίτρινες λεπτομέρειες. Τέλος, υπάρχουν μαύρα προστατευτικά σε όλους τους θόλους των τροχών, που βελτιώνουν το οπτικό αποτέλεσμα της ανυψωμένης απόστασης από το έδαφος.

Μηχανικά, η νέα έκδοση του Picanto θα προσφέρεται με όλους τους κινητήρες που υπάρχουν στην γκάμα του μοντέλου. Έτσι, στην βάση συναντάμε τα δύο ατμοσφαιρικά σύνολα 1.000 και 1.250 κ.εκ, για να ακολουθήσει ο turbo 1.000άρης. Πιο συγκεκριμένα, ο 998 κ.εκ. τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας αποδίδει 67 άλογα και 96 Nm ροπής, ενώ ακολουθεί ο τετρακύλινδρος αλουμινένιος 1.248 κ.εκ. ατμοσφαιρικός κινητήρας, της οικογένειας Kappa, απόδοσης 84 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 122 Νm στις 4.000 σ.α.λ. Τέλος, στην κορυφή θα υπάρχει ο νέος 1.000άρης T-GDI τρικύλινδρος turbo κινητήρας, που έχουμε δοκιμάσει στο cee’d, απόδοσης 100 ίππων στις 4.500 σ.α.λ., με την ροπή του στα 172 Nm στις 1.500 σ.α.λ.. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με ένα 4-τάχυτο αυτόματο να είναι διαθέσιμο μόνο με τον κινητήρα 1,25-λίτρων.

  • SAMURAI-66

    Πικαντικο….και με χαρακτηριστικα ξεχωριστα πανω του που το κανουν ιδιαιτερα ομορφο!