Μέσα στο καλοκαίρι η πρωτοεμφανιζόμενη Bollinger Motors παρουσίασε την πρότασή της στην κατηγορία των ηλεκτροφόρων off-road, το B1, που σύμφωνα με την εταιρία κατάφερε να προσελκύσει πάνω από 6.000 πελάτες.

Σήμερα, η αμερικάνικη εταιρία μας δείχνει ότι ετοιμάζει και μια τετράθυρη έκδοση του μοντέλου, με την startup να βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης του B1. Το πιο πρακτικό μοντέλο διατηρεί τον boxy σχεδιασμό, με τον Robert Bollinger, σχεδιαστή και CEO της εταιρίας να δηλώνει:

Θέλαμε πάντα να φτιάξουμε μια 4-θυρη έκδοση του B1. Ο βοηθός σχεδιαστής, Ross Compton, και εγώ φτιάξαμε ένα εκπληκτικό σκίτσο. Το όχημα εξακολουθεί να έχει ωραίες αναλογίες και οι καταπληκτικές δυνατότητες εκτός δρόμου παραμένουν αναλλοίωτες, καθώς έπρεπε μόνο να μεγαλώσουμε το σασί κατά 9 ίντσες (σχεδόν 23 εκατοστά).

Να θυμίσω ότι το B1 αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό εκτός δρόμου όχημα. Οι επιρροές από το Willys Jeep είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, όμως οι επιδόσεις προσεγγίζουν περισσότερο το Grand Cherokee SRT8. Οι μπαταρίες των 60 ή 100 kW συνεργάζονται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, που στέλνει 360 ίππους και 64 κιλά ροπής στους 4 τροχούς. Το μέγεθος της μπαταρίας ορίζει την αυτονομία, ήτοι 200 χιλιόμετρα max η μικρή και 320 η μεγάλη. Το 0-100 διαρκεί μόλις 4,5” και η τελική ξεπερνά τα 200 χλμ/ώρα, τιμές εντυπωσιακές για τα 1.770 κιλά του.

Το Β1 μπορεί να ρυμουλκήσει άνετα μέχρι 3 τόνους, με μια πλήρης φόρτιση να διαρκεί 7 ώρες για την «60αρα» μπαταρία και 12 για την «100αρα», αλλά με τη χρήση ταχυφορτιστή ο χρόνος πέφτει στα 45 και 75 λεπτά αντίστοιχα.

Η Bollinger στοχεύει στη διάθεση του μοντέλου της από το 2019, ωστόσο βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με εξωτερικούς συνεργάτες για την ανάθεση της κατασκευής του.

  • gv

    πανεμορφο αυτοκινητο! :)

  • cosacher

    Καλό είναι αλλά εντελώς τετράγωνο δε παιδί μου…