Tο 300ZX όταν παρουσιάστηκε το 1989 δεν εντυπωσίασε με τον σχεδιασμό του, όντας το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε σε CAD λογισμικό. Με τον καιρό, όμως, ωρίμασε και έγινε ένα από τα πιο διαχρονικά ιαπωνικά μοντέλα, με ένα ιδιαίτερο αλλά όχι περίεργο σχήμα. Το Z32 300ZX, είναι ένα αυτοκίνητο του οποίου η αξία έχει αναγνωριστεί ανά τον κόσμο με το Automobile να το έχει συμπεριλάβει στα “25 πιο όμορφα αυτοκίνητα στην ιστορία” και το GQ να το έχει χαρακτηρίσει ως ένα από τα πιο στυλάτα αυτοκίνητα των τελευταίων 50 ετών.

Έχουν περάσει 21 χρόνια από την στιγμή που σταμάτησε η διάθεση της δεύτερης γενιάς του μοντέλου (Z32), και από την γραμμή παραγωγής βγήκαν πάνω από 164.000 μονάδες. Παρόλα αυτά, το να βρεις ένα σε καλή κατάσταση, και κυρίως χωρίς επεμβάσεις είναι εξαιρετικά σπάνιο. Βλέπεις τα 90’s είναι η εποχή που το tuning στα ιαπωνικά αυτοκίνητα ήταν δεδομένο, την επόμενη μέρα που θα το αγόραζες.

Tο συγκεκριμένο είναι του 1996, και ένα από τα τελευταία αυτοκίνητα που βγήκαν από το εργοστάσιο της εταιρίας στην Ιαπωνία, όντας ένα από τα 300 της έκδοσης Commemorative Edition. Εξ ου και οι χρωμιωμένες -κιτς- ζάντες. Από τότε έχει διανύσει μόλις 849 χλμ., και όπως θα δεις στις φωτογραφίες βρίσκεται σε υπεράριστη κατάσταση. Είναι βαμμένο στο αυθεντικό μαύρο (Onyx Black) χρώμα, με το εσωτερικό να είναι επενδυμένο με μπεζ δέρμα, να διαθέτει ηχοσύστημα της Bose, και αυτόματο κλιματισμό.

Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο turbo V6 3,0-λιτρος κινητήρας, που αποδίδει 300 άλογα και 383 Nm ροπής, με το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε δημοπρασία στο eBay. Μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές η τιμή του έχει φτάσει τα 63.000 δολάρια, και δεν έχει φτάσει την επιθυμητή τιμή που έχει ορίσει ο πωλητής του.