Το 300ZX όταν παρουσιάστηκε το 1989 δεν εντυπωσίασε με τον σχεδιασμό του, καθώς ήταν το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε σε CAD λογισμικό. Με τον καιρό, όμως, ωρίμασε και έγινε ένα από τα πιο διαχρονικά ιαπωνικά μοντέλα, με ένα ιδιαίτερο αλλά όχι περίεργο σχήμα.

Το συγκεκριμένο είναι του 1990 και ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν από το εργοστάσιο της εταιρίας στην Ιαπωνία. Μέσα σε αυτά τα 30 χρόνια, το αυτοκίνητο έχει διανύσει μόλις 14.448 χλμ., και όπως θα δεις στις φωτογραφίες βρίσκεται σε υπεράριστη κατάσταση. Είναι βαμμένο στο αυθεντικό ασημί (Platinum Mist) χρώμα, με το εσωτερικό να είναι επενδυμένο με μαύρο δέρμα, να διαθέτει ηχοσύστημα της Bose και αυτόματο κλιματισμό, ενώ φοράει ελαστικά της Bridgestone.

Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο twin-turbo V6 3,0-λιτρος κινητήρας (VG30), που αποδίδει 300 άλογα και 383 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με το αυτοκίνητο να διαθέτει και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Το 300ZX θα βγει στο σφυρί από τον οίκο RM Sotheby’s στη διαδικτυακή δημοπρασία Open Roads, που θα γίνει μεταξύ 11 και 20 Νοεμβρίου. Το αυτοκίνητο εισήχθει στις Η.Π.Α από την Ιαπωνία το 2018, με τον οίκο να αναφέρει ότι το αυτοκίνητο θα πουληθεί στο υψηλότερο bid, χωρίς να υπάρχει επιθυμητή τιμή πώλησης. Ωστόσο, στο παρελθόν ανάλογα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει χέρια σε τιμές άνω των 70.000 δολαρίων.