O Lucas Auer επέστρεψε στις νίκες στο DTM και στην πίστα του Nürburgring κατέκτησε την τρίτη καρό σημαία για φέτος, σε έναν αγώνα που κύριο χαρακτηριστικό του, που εν πολλοίς έκρινε το σημερινό αποτέλεσμα, ήταν οι εναλλαγές των καιρικών συνθηκών. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Paul di Resta και στην τρίτη ένας άλλος οδηγός της Mercedes, o Robert Wickens. Πολύ άτυχος στάθηκε ο Βραζιλιάνος οδηγός της BMW, Augusto Farfus, που βρισκόταν-και με διαφορά-στην πρωτοπορία του αγώνα για ένα μεγάλο μέρος του, αλλά “προδόθηκε” από την αιφνίδια αλλαγή του καιρού και την αλλαγή σε slicks ελαστικά.

Στα μεσημεριανά δοκιμαστικά, o Lucas Auer κατέκτησε την pole postion, σε ένα ¨χαοτικό” 20λεπτο, όπως το περιέγραψε ο οδηγός της Audi Rene Rast, με την πίστα να είναι βρεγμένη σχεδόν καθόλη τη διάρκεια και μόνο στο τέλος, οι οδηγοί άλλαξαν σε slicks. Δίπλα από τον Αυστριακό οδηγό της Mercedes, θα ξεκινούσε ο πρωταθλητής Marco Wittmann και τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα συμπλήρωναν οι Robert Wickens και Augusto Farfus. Όσον αφορά τα βάρη των αγωνιστικών, τα πιο βαριά ήταν τα RS 5 DTM (1132,5 κιλά), ακολουθούσαν οι C 63 DTM (1.122,5 κιλά) και τέλος, για έναν ακόμα αγώνα, τα ελαφρύτερα αγωνιστικά ήταν οι M4 DTM (1.107,5 κιλά).

Φθινοπωρινός ξεκάθαρα ο καιρός στην περιοχή του Eifel και η βροχή έπεφτε συνεχώς. Δύο warm up γύρους οδήγησαν οι 18 οδηγοί προτού στηθούν στην γραμμή εκκίνησης. Μόλις έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα, ο Farfus ξεκίνησε πολύ δυναμικά και, εκμεταλλευόμενος το σπινιάρισμα του Wittmann, πέρασε πολύ γρήγορα τον πρωταθλητή και τον Wickens. Ήδη στην πρώτη στροφή, βρέθηκε επικεφαλής του αγώνα, ανοίγοντας σταθερά τη διαφορά του από τον δεύτερο Auer. Mε τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου, ο Farfus είχε μια διαφορά της τάξεως του 1,9” (εκτός χρονικού περιθωρίου του DRS) από τον Αυστριακό οδηγό της Mercedes. Στην πρώτη εξάδα βρίσκονταν οι: Farfus, Auer, Di Resta, Wickens, Wittmann, Glock.

Στον τρίτο γύρο και στη Mercedes Arena, ο Rast βγήκε προσωρινά εκτός πίστας και ο Ekström ανέβηκε στην έβδομη θέση. Ο Γερμανός οδηγός της Audi έχασε την όγδοη θέση από τον Μartin στον έκτο γύρο, τη στιγμή που άνετα ο Farfus ανέβαζε τη διαφορά απ΄τον δεύτερο Auer στα 4,4”. Σε ένα σχετικά ήσυχο αγώνα μέχρι στιγμής, κατά τον οποίο, κύριο μέλημα των οδηγών ήταν να βρουν την πρόσφυση και μετά να προσπεράσουν, φαινόταν ότι ο ουρανός άρχιζε να ανοίγει και δειλά δειλά, οι ακτίνες του ήλιου να κάνουν την εμφάνισή τους. Σε μερικά σημεία, η πίστα στέγνωνε και περιμέναμε τον πρώτο τολμηρό που θα έμπαινε στα pits να δοκιμάσει τα slicks.

Rast και Engel είχαν τη δική τους αψιμαχία στον 12ο γύρο και κερδισμένος ήταν τελικά ο Paffett που ακολουθούσε, κερδίζοντας δύο θέσεις. Ο Rast έλαβε την τρίτη προειδοποίηση από τους αγωνοδίκες για φέτος και αύριο θα βρεθεί πέντε θέσεις πιο πίσω από τη θέση που θα κατακτήσει στα δοκιμαστικά, όπως ορίζουν οι κανονισμοί.

Στον 15ο γύρο, οι πρώτοι οδηγοί που μπήκαν στα pits για το υποχρεωτικό pit stop ήταν οι Rockenfeller, Müller και Blomqvist. Oι τρεις οδηγοί πήραν το ρίσκο και άλλαξαν σε slicks, αφού οι καιρικές συνθήκες άρχιζαν να βελτιώνονται. Ο Ekström έβρισκε τα πατήματά του και προσπέρασε τον  Glock για την έκτη θέση, αφού ο Γερμανός οδηγός της BMW δεν μπορούσε να ελέγξει την M4 DTM και σπίνιαρε συνεχώς. Μαζί με τους Wittmann, Paffett, Spengler, Duval μπήκε στα pits και άλλαξαν και αυτοί με τη σειρά τους σε slicks.

Στη μοναξιά της πρώτης βρισκόταν για 19 γύρους ο Farfus και στον 20ο γύρο, μπήκε και αυτός με τη σειρά του στα pits, με την τοποθέτηση των slicks να ήταν (μάλλον) επιβεβλημένη. Φευ όμως! Ο Βραζιλιάνος δεν πρόλαβε να συμπληρώσει έναν γύρο και άρχισε πάλι να βρέχει! Οι μόνοι οδηγοί που ξεκίνησαν με βρόχινα και δεν είχαν μπει ακόμα στα pits ήταν οι Auer, Mortara, Engel, di Resta και Green, και όπως καταλαβαίνεις, είχαν το πλεονέκτημα έναντι των οδηγών με slicks.

O Ekström ξαναμπήκε στα pits για βρόχινα, αφού στην ενδοεπικοινωνία ήταν έκδηλος ο τρόπος που εκφραζόταν για την πρόσφυση-που δεν έβρισκε στην πίστα- και αναπόφευκτα, όλοι οι οδηγοί που είχαν αλλάξει σε slicks, μπήκαν για το δεύτερο pit stop, “φορώντας” πλέον τα βρόχινα.

Ο Auer είχε κολλήσει πίσω από τον Μortara που ήταν εμφανές ότι έχανε αρκετά σε ρυθμό αγώνα, ο di Resta μπήκε στα pits και βγήκε μπροστά από τον Αυστριακό, Ξεκάθαρα, η πρώτη θέση θα κρινόταν ανάμεσα σε αυτούς τους δύο, αφού ο τρίτος Wickens δεν φαινόταν να μπορούσε να τους πλησιάσει.

Έναν γύρο πριν το τέλος, ο Auer έκανε την κίνησή του και προσπέρασε στα φρένα για το τελευταίο chicane τον di Resta, που έδειχνε συμβιβασμένος με τη δεύτερη θέση. Τρίτος τερμάτισε ο Wickens, τέταρτος ο Engel συμπληρώνοντας το “1-2-3-4” για τη Mercedes και στη βαθμολογούμενη δεκάδα τερμάτισαν οι Rast, Green, Mortara, Farfus, Wittmann και Paffett.

Τα αυριανά δοκιμαστικά θα διεξαχθούν στη 13.00 ώρα Ελλάδος και ο αγώνας στις 16.15. Ακολουθούν το βίντεο και τα αποτελέσματα του αγώνα.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Γύροι Βαθμοί
1  Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM 54:12.443   33 25
2 Paul di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 54:13.237 +00.794 33 18
3 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 54:14.011 +01.768 33 15
4 Maro Engel Mercedes-AMG C 63 DTM 54:17.787 +05.344 33 12
5 Rene Rast Audi RS5 DTM 54:22.201 +09.758 33 10
6 Jamie Green Audi RS5 DTM 54:36.974 +24.351 33 8
7 Edoardo Mortara Mercedes-AMG C 63 DTM 54:44.036 +31.593 33 6
8 Augusto Farfus BMW M4 DTM 55:01.778 +49.335 33 4
9 Marco Wittmann BMW M4 DTM 55:09.329 +56.886 33 2
10 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 55:11.515 +59.072 33 1
11 Nico Müller Audi RS5 DTM 55:13.501 +1:01.058 33  
12 Timo Glock BMW M4 DTM 55:25.420 +1:12.977 33  
13 Bruno Spengler BMW M4 DTM 55:39.634 +1:27.191 33  
14 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 55:40.751 +1:28.308 33  
15 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 54:15.488 +1 γύρος 32  
16 Tom Blomqvist BMW M4 DTM 54:19.914 +1 γύρος 32  
17 Maxime Martin BMW M4 DTM 54:36.325 +1 γύρος 32  
18 Loic Duval Audi RS5 DTM 54:41.842 +1 γύρος 32  
  • DarkV12Tdi

    Eπέστρεψε στις νίκες η Mercedes DTM :P