Η Chevrolet έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό τις δοκιμές εξέλιξης της νέας Corvette, η οποία θα γίνει κεντρομήχανη. Η 8η γενιά του πετυχημένου σπορ αμερικάνικου μοντέλου θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2018, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν λίγους μήνες μετά, εντός του φθινοπώρου.

Αν και δαπανηρή, εφόσον η Corvette επένδυσε στο εργοστάσιο της στο Bowling Green του Kentucky περί τα 700 εκ. για τεχνολογική ανάπτυξη και νέο τμήμα βαφής, πρόκειται για μια σημαντική απόφαση της επικεφαλής εταιρείας να προχωρήσει στην κατασκευή μιας κεντρομήχανης πλατφόρμας, η οποία θα αλλάξει την ιστορία του μοντέλου το οποίο κυκλοφορεί από το 1953. Με την προαναφερθείσα απόφαση να υποκινείται κυρίως από την θέληση των επικεφαλών να φέρουν νεότερους αγοραστές στις εκθέσεις αυτοκινήτου της Chevrolet και ενδεχομένως να αλλάξουν το αγοραστικό target group της εταιρείας.

Η 8η γενιά της Corvette θα φορά έναν νέο V8 4,0-λίτρων turbo κινητήρα της Αμερικανικής φίρμας ο οποίος θα αποδίδει μεταξύ 450 και 500 ίππων και θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο, με την Chevrolet να προσθέτει επιπλέον χαρακτηριστικά όπως λειτουργίες ενεργούς αεροδυναμικής, για καλύτερη απόδοση εντός και εκτός πίστας, ενώ άλλες αναφορές υποδηλώνουν ότι η εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει διαφορετικές εκδόσεις για το μοντέλο στις οποίες συμπεριλαμβάνονται μια τετρακίνητη έκδοση και μια ηλεκτρική με το όνομα Corvette E-Ray, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020.

Η τιμή της C8 θα ξεκινά από 80.000$ και πρόκειται για την αντιπρόταση της Chevrolet στην Honda η οποία μετέχει στην κατηγορία με το NSX.

  • Spider

    Έλα ρε, η Corvette κεντρομήχανη?
    Εδώ άλλα μας έλεγε ο μέγας γκουρού της αυτοκίνησης και της φυσικής, για την θέση που πρέπει να έχει ο κινητήρας…

    • μιλα με ονοματα !!!!!!! :-D

    • Spider

      😂😂😂😂

    • LiLBLaZeR

      Κεντρομήχανη, turbo και αυτόματη… Αυτό το πράγμα δεν είναι corvette

  • Someone

    Φανταστείτε το με κανα 1000αρικο αλογα..

  • Γιώργος Εμπέρ

    Υπαρχει μια διαφορα. Το ΝSX στριβει τρενο. Η Corvette απλα θα ειναι ενα γρηγορο αμαξι που θα πηγαινει γρηγορα στις ευθειες

    • Spider

      Που το ξέρεις ρε φίλε? Έχεις οδηγήσει NSX ή έχεις προφητικές ικανότητες? Η μήπως επειδή είναι γιαπωνέζικο θα είναι καλύτερο από την Corvette? Τα τελευταία χρόνια πολλά έχουν αλλάξει.
      Σταματήστε να βλέπετε τα πάντα οπαδικά…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ισχυει πως ειμαι japanοφιλος αλλα το λεω ακρως αντικειμενικα. Καταρχας το NSX στριβει με vectoring control. Kατα δευτερον ενας υπολογιστης διαβαζει ΚΑΘΕ Ροδα ξεχωριστα με χιλιαδες data καθε δευτερολεπτο απο δεκαδες αισθητηρες και διορθωνει λαθη ακαριαια. Το ΝSX ειναι απο τα ποιο προηγημενα τεχνολογικα / υβριδικα αυτοκινητα με πολλα κιλα γραμμες κωδικα. Σε συνδυασμο με το vectoring το κανει να στριβει οντως τραινο. Πατωντας φρενο φορτιζει ο ηλεκτροκινητηρας κλπ κλπ και ολα τα καλα που θα συντησεις σε μια υβριδικη LaFerrari η μια McLaren P1. Την ιδια τεχνολογια εχουν προερχομενη απο την F1.

      Και οσο και να λεμε μα η Honda δεν ξερει να φτιαχνει μοτερ για την F1 και η McLaren εχει προβληματα με την Ηοnda κλπ

      1) Δεν ξερεις τι παιζουν πισω απο τετοιες δηλωσεις
      2) Η Honda εχει μακρα ιστορια στην αξιοπιστια
      3) Επειδη ο καθε Αlonso βαριεται να τρεξει, τα φορτωνει και καλα στο οτι φταιει η Honda
      4) Ακομα και λαθη να κανει η Honda, ειναι ομως μεσα στον κυκλο της F1 και χορευει στον χωρο. Μαθαινει και εξελισεται στην επιτομη της αυτοκινησης.

      Και το NSX ειναι Honda. Eπισεις η Honda εχει τεχνολογια και φτιαχνει μηχανες αλλα και αεροπλανα (Honda Jet)

      Απο εκει και περα, τα αμερικανικα, ποτε δεν φημιζοντουσαν για τον τροπο που στριβουν. Δεν το κατηγορω. Οι Αμερικανοι ευθειες εχουν οι ανθρωποι οποτε τα αμαξια που φτιαχνουν λογω αναγκων τους νοιαζει να πηγαινουν γρηγορα στις ευθειες. Δεν διαφωνω οτι μπορει η καινουργια Corvette να στριβει καλυτερα απο την προηγουμενη (Το θεωρω σιγουρο) αλλα δεν μπορει να φτασει επιπεδο Ιαπωνιας που εμαθαν σε ολο τον πλανητη να στριβει με τα 4 και κυριως της Honda που φτιαχνει απο μηχανη του γκαζον μεχρι ολοκληρα αεροπλανα!

      Το λεω πληρως αντικειμενικα και χωρις κανενα ιχνος εμπαθειας εναντι στα Αμερικανικα.

    • Spider

      Από την απάντησή σου καταλαβαίνουν όλοι πόσο αντικειμενικός είσαι. Κρίνεις κάτι χωρίς να ξέρεις τι κάνει στο δρόμο, με βάσει μόνο το προηγούμενο μοντέλο. Η Honda για μηχανές του γκαζόν καλή είναι, για ποιό υψηλή τεχνολογία όμως (Formula 1 π.χ.) είναι για πολλές κλωτσίες τα τελευταία 20 χρόνια. Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα. Και αυτό είναι γεγονός, δεν είναι δηλώσεις. Το βλέπουμε σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο που έχει αγώνα. Ο δε Αλόνσο μπορεί να είναι μέγα κωλόπ@ιδο, όμως είναι κορυφαίος οδηγός και το στρίβει το μονοθέσιο. Και ο άλλος οδηγός της Maclaren όμως τα ίδια παθαίνει. Και στα 500 μίλια της Ινδιανάπολης ο (αξιόπιστος) κινητήρας της Honda έσπασε…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Και στα αλλα 500.000 μιλια ο αξιοπιστος κινητηρας του type r παει ακομα. So what για το ενα so what και για το αλλο. Κοιτα. Εγω προσωπικα θα επαιρνα το NSX. Τωρα εσυ αν θες παρε την Corvette. Οκ? Δεν σε επιασε κανεις απ’τα @ρχ!δ!α να ψωνισεις honda αν δεν θελεις.

    • Spider

      Εγώ σε ρώτησα εάν έχεις προφητικές ικανότητες και εσυ δεν μου απάντησες, αλλά μου απαρίθμησες τα τεχνικά
      χαρακτηριστικά του NSX, με αναφορές στην …τεχνολογία της F1 και στην αξιοπιστία της Honda. Άλλα λόγια δηλαδή…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Προφητικες ικανοτητες οχι. Δεν εχω. Αλλα δεν χρειαζεται να εισαι η Πυθια και να λες χρισμους για να καταλαβεις πως αμαξια σαν το NSX, GTR, Τesla (και ευχομαι και η καινουργια Supra) συνηθως ειναι αυτα που βαζουν τον πηχη ψηλα και ολα τα αλλα προσπαθουν να τον φτασουν. Συζηταμε τωρα αν η καινουργια Corvette που θα βγει το 2018 μπορει να στριβει καλυτερα απο το NSX που ειναι ηδη 3 χρονια στην παραγωγη και που φοραει τεχνολογια που η μονη που ειχε τολμησει μεχρι τοτε ηταν η Tesla που ηταν σταθμος στην αυτοκινηση και τα μονα εφαμιλα τεχνολογικα αμαξια ηταν η McLaren P1 και η LaFerrari που περνουσαν το μυριο!

    • Spider

      Όταν θα διαβάσουμε τι κάνει η νέα Corvette τότε θα πούμε την άποψή μας. Μέχρι τότε τα υπόλοιπα είναι προπαγάνδα.

    • εγω θυμαμαι την ZR1 που πραγματικα πηγαινε τρενο και εχει ποσα χρονια αυτο………
      απο που το συμπερανες εσυ οτι ειναι μονο για ευθειες ?? πλεον και τα camaro στριβουν……ποσο μαλλον οι κορβετες !!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αφου στην Αμερικη αυτο που εχουν ειναι τεραστιες ευθειες και βενζινη 3 ευρω το βαρελι. Δεν ειχαν την αναγκη να εχουν αμαξια που στριβουν. Ειχαν αμαξια που ειχαν την αναγκη να πηγαινουν γρηγορα στις απεραντες ευθειες που εχουν. Και με αυτες τις τιμες της βενζινης, δεν εχουν και λογο να εχουν και κατω απο 5000 κυβικα αυτοκινητο. Τα αμερικανικα ειναι αμαξια που φτιαχνονται στην Αμερικη για να εξυπηρετησουν κατεξοχην την αμερικανικη αγορα. Ισως καποια πραγματα εξελισονται οσο προσπαθουν να πουλανε και στην Ευρωπη αλλα κατεξοχην τα muscle car ηταν παντα μεγαλα πρησμενα αυτοκινητα με θηριωδη κυβικα κινητηρες που πηγαιναν ευθεια γιατι αυτο χρειαζοντουσαν

    • αυτο που λες ισχυε για παλια που κυριος σκοπος τους ηταν να καλυψουν τα θελω της αμερικανικης αγορας..και οταν οι αλλοι ευρωπαιοι/ασιατες δεν ειχαν μπει στην αγορα τους !!!
      πλεον ο ανταγωνισμος τα τελευταια 10 χρονια…τους εχει μαθει να στριβουν !!!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Mακαρι. Το να υπαρχουν επιλογες και ανταγωνισμος ισα ισα αυτον που οφελει ειναι τον αγοραστη και κανει τις αυτοκινητοβιομηχανιες να μην μενουν στασιμες!

    • αυτο σου λεω….οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν εμειναν στασιμες…….αλλα οι ιδεες !!!! :-D
      ειναι αυτο που λενε…καλυτερα να σου βγει το ματι…παρα το ονομα !!! :-)

    • LiLBLaZeR

      Αυτό το συμπέρασμα μάλλον το έβγαλες από μονος σου. Εμένα όμως μου αρέσει να μιλάω με νούμερα, επομένως σου βάζω να δεις τα αποτελέσματα του figure 8 απο το motor trend. Η corvette είναι δεύτερη πίσω από την 918 spyder! Αυτοκίνητο του 1ος εκατομμυρίου! Ψάξε να βρείς πόσο κάτω στην λίστα είναι το nsx.
      http://fastestlaps.com/tracks/motortrend-figure-8

  • Anestis Genk

    Σίγουρα θα είναι όμορφη και γρήγορη, αλλά χάνει τον χαρακτήρα του

  • edurakias

    i opsi tis dixnei poly tromaktiki !!! kati san madmax mou fernei..

  • grammar nazi

    Ο επικεφαλής δεν κλίνεται!

    Η λέξη είναι σύνδεση του εμπρόθετου προσδιορισμού της αρχαίας ελληνικής επί και του ουσιαστικού η κεφαλή (ο επί της κεφαλής, ο επί κεφαλής, αυτός που βρίσκεται στην κορυφή και ηγείται). Με τα χρόνια συνηθίστηκε να γράφεται απλοποιημένο σε μία λέξη. Έτσι, πολλοί νομίζουν ότι πρόκειται για επίθετο, όπως δυστυχής ή συνεχής, με αποτέλεσμα να το κλίνουν κανονικά: του επικεφαλή (ή του επικεφαλούς), τον επικεφαλή, των επικεφαλών, κτλ.
    Το σωστό είναι να μένει άκλιτο: η ευθύνη του επικεφαλής (ή των επικεφαλής), θέλω να μιλήσω στον επικεφαλής. Αρκεί να σκεφτούμε ότι ολοκληρωμένη η φράση θα ήταν ο επικεφαλής άνθρωπος (πολιτικός, στρατιωτικός κ.λπ.), επομένως το άρθρο αναφέρεται στο ουσιαστικό που παραλείπεται και όχι στη λέξη επικεφαλής.

    Μάλιστα μια πρόταση του Λεξικού της Νέας Ελληνικής Γλώσσας του Μπαμπινιώτη είναι η λέξη επικεφαλής να γράφεται χωριστά, σαν δύο ξεχωριστές λέξεις (π.χ. αναζητώ τον επί κεφαλής), έτσι ώστε να αποφεύγονται τυχόν παρανοήσεις.