Η Audi Sport μόλις παρουσίασε στην Φρανκφούρτη το R8 V10 RWS, με τα αρχικά να σημαίνουν Rear Wheel Series, κάτι που σημαίνει ότι το γερμανικό supercar γίνεται πισωκίνητο. Θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 999 μονάδων, τόσο σε Coupe όσο και σε Spyder αμάξωμα, με την αφαίρεση του Quattro συστήματος τετρακίνησης να μειώνει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά 50 κιλά στην πρώτη -σύνολο 1.590- και κατά 40 κιλά στην δεύτερη -σύνολο 1.680.

Μηχανικά δεν αλλάζει κάτι, και το R8 V10 RWS κινείται από τον γνωστό ατμοσφαιρικό κινητήρα, χωρητικότητας 5,2-λίτρων, απόδοσης 540 ίππων και 540 Nm ροπής, όσα και στην κανονική “απλή” τετρακίνητη έκδοση. Το πισωκίνητο R8 επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτ., δηλαδή μόλις 0,2 δευτ. πιο αργά από το τετρακίνητο μοντέλο, ενώ το R8 V10 RWS στην Spyder έκδοση χρειάζεται 3,8 δευτ. -πάλι 0,2 δευτ. πιο αργά από την τετρακίνητη έκδοση. Η τελική ταχύτητα παραμένει απαράλλαχτη και στην Coupe έκδοση του μοντέλου φτάνει τα 320 χλμ/ώρα, ενώ στην Spyder τα 318 χλμ/ώρα.

Η Audi Sport αναφέρει ότι έχουν γίνει αλλαγές στο σασί και στα συστήματα ελέγχου επιτρέποντας στον οδηγό να απολαύσει τις αρετές της πίσω κίνησης.

Τέλος, η τιμή του R8 V10 RWS ξεκινά στην Γερμανία από τα €140.000, με την Spyder να είναι €13.000 πιο ακριβή. Τιμές που είναι €26.000 πιο μικρές από τις αντίστοιχες Quattro εκδόσεις.

  • 999 κομματια ???? ουτε 1000 δηλαδη !!! ξερουμε αν συμβολιζει κατι αυτο το νουμερο ????

    παντως σε αυτην τηντιμη….πρεπει να παιζει μπαλιτσα μονο του το audi !!! η μου διαφευγει κατι ?????

  • Scooby r22b

    Καιρός ήταν, εύχομαι σύντομα να δούμε κι άλλα RWD μοντέλα από την Audi.

  • Scooby r22b

    Καιρός ήταν, εύχομαι σύντομα να δούμε κι άλλα RWD μοντέλα από την Audi.

  • charris

    λιγοτερα κομματια και πιο φθηνο???