Στις αρχές του χρόνου, η Ford παρουσίασε στην Αμερική, μετά από δυόμιση χρόνια στην αγορά, την ανανεωμένη έκδοση της έκτης γενιάς της Mustang, η οποία θα είναι διαθέσιμη από το ερχόμενο φθινόπωρο στις ΗΠΑ.


Η Mustang κυκλοφόρησε επίσημα για πρώτη φορά στην Ευρώπη στις αρχές του 2015, και αυτόματα αποδείχθηκε τεράστια εμπορική επιτυχία για την εταιρία, καθώς έχει καταφέρει να πουλήσει στην ήπειρο μας σχεδόν 30.000 μονάδες. Χρειάστηκε, όμως, ένα φρεσκάρισμα, και γι’αυτό μόλις πριν λίγα λεπτά, η Μπλε Οβάλ παρουσίασε την αντίστοιχη -ευρωπαϊκών προδιαγραφών- Mustang, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2018. Το βιβλίο παραγγελιών θα ανοίξει πριν το τέλος του τρέχοντος έτους, με την παραγωγή να ξεκινά το πρώτο τρίμηνο του επόμενου χρόνου.

Ξεκινώντας από τις αισθητικές αλλαγές, η “ευρωπαϊκή” Mustang δεν διαφέρει από αυτή που θα κυκλοφορήσει στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, με το αμερικάνικο muscle car να διαθέτει νέους προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα εμπρός/πίσω με στάνταρ LED φώτα ημέρας, σκουρόχρωμη και φαρδύτερη μάσκα, νέο splitter και νέα πίσω αεροτομή.

Το καπό είναι επανασχεδιασμένο και τοποθετημένο κατά 20 χλστ. χαμηλότερα, ενώ διαθέτει εισαγωγές αέρα και στις δύο εκδόσεις διαθέσιμων κινητήρων. Τέλος, στην παλέτα των χρωμάτων προστίθενται τα Burgundy Velvet, Orange Fury και Kona Blue.

Στο εσωτερικό, διαθέσιμος είναι ο εντελώς νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων, με οθόνη 12 ιντσών. Αυτό διαθέτει τρεις διαφορετικές όψεις, την normal, τη sport και την track, με τη Mustang να διαθέτει καλύτερης ποιότητας υλικά σε όλο το εσωτερικό. Ακόμα, υπάρχει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 3, με συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto, με την οθόνη στο κέντρο της κονσόλας να έχει διαγώνιο 8 ίντσες.

Μηχανικά, η ανανεωμένη Mustang θα προσφέρεται με τον 2,3-λίτρων EcoBoost και τον 5,0-λιτρο V8 κινητήρα. Ο πρώτος έχει χάσει λίγα -από τα 315- άλογα, καθώς πλέον αποδίδει 290 άλογα, όμως έχει αυξηθεί λίγο η ροπή του, χωρίς να αναφέρεται το νούμερο. Ο δεύτερος αποδίδει 450 άλογα, με την Ford να τοποθετεί και στους δύο κινητήρες το νέο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που τοποθετήθηκε στην αμερικάνικη έκδοση, και αντικαθιστά το 6-τάχυτο αυτόματο. Το χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο της GT έκδοσης έχει αναβαθμιστεί, και πλέον διαθέτει διπλόδισκο συμπλέκτη και βολάν διπλής μάζας.

Το σύστημα Good Neighbour Mode της εξάτμισης θα σου επιτρέπει να ρυθμίζεις την ένταση του ήχου του V8 για να μην ενοχλείς τους γείτονες, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει πλέον και νέα πακέτα εξοπλισμού, όπως το Carbon Package, το οποίο θα διαθέτει μεγάλη πίσω αεροτομή, τις MagneRide αναρτήσεις από τη Shelby GT350, ενώ θα προσφέρεται και με Adaptive Cruise Control, Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection, Distance Alert, Lane Departure Warning και Lane Keeping Aid.

Τέλος, στα υπάρχοντα προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport, Track, Snow/Wet Modes) προστίθενται δύο νέα, το Drag Strip Mode και το My Mode, που αποθηκεύεις τις προσωπικές σου ρυθμίσεις.

Μαζί με την ανανεωμένη Mustang, η Ford θα έχει στο περίπτερο της στην έκθεση της Φρανκφούρτης το νέο EcoSport, το Tourneo Custom, καθώς και το Ranger Black Edition.

  • gv

    ωραιο το νεο μουτρο αλλα χρειαζεται και νεο εσωτερικο..

  • dsgeo

    Λιγα τα 290. Ήθελε 350+

  • Gmph fast

    Αυτή η κεραία στο κάμπριο… ούτε η slk του 200 να ήταν

  • Mika

    Mαλλον ασχημυνε μπροστα…