Αλυσιδωτές ενέργειες φαίνεται ότι προκαλεί η συμφωνία της McLaren με την Renault και της Toro Rosso με την Honda, καθώς η γαλλική εταιρία φοβάται ότι θα υπάρξει ανταλλαγή τεχνογνωσίας μεταξύ των δύο ομάδων, όσον αφορά τους κινητήρες. Γι’αυτό το λόγο η Red Bull μπορεί να αναγκαστεί να μεταβεί στην Honda για το 2019, καθώς ο σημερινός της εταίρος φέρεται ότι εργάζεται για να τερματίσει την προσφορά των κινητήρων της στο τέλος του επόμενου έτους.

Από την άλλη, η Ferrari και η Mercedes δεν έχουν καμία πρόθεση ούτε ενδιαφέρονται να προσφέρουν κινητήρες στην αυστριακή ομάδα, με την Honda να δείχνει ως η μόνη επιλογή της Red Bull για το 2019, κάτι που ουσιαστικά ωθείται να το δεχτεί. Και όλα αυτά, παρόλο που η συμφωνία μεταξύ Renault και Red Bull για το 2019 και το 2020 δεν ανακοινώθηκε ποτέ επίσημα, το Motorsport.com αναφέρει ότι κάτι τέτοιο είχε συμφωνηθεί, αλλά πλέον θα ακυρωθεί από την πλευρά του Γάλλου κατασκευαστή, ως μέρος του διαζυγίου Toro Rosso με τη Renault για το 2018.

Το διαζύγιο μεταξύ Red Bull και Renault μετά από μία ακόμη σεζόν δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι βρέθηκε σε αντίστοιχη περίπτωση πριν δύο χρόνια, με τον κινητήρα της γαλλικής εταιρίας να φέρει το σήμα της TAG Heuer.

Μια συμφωνία μεταξύ της ομάδας των ενεργειακών ποτών και την ιαπωνικής εταιρίας θα επεκτείνει τη σχέση που έχουν οι δύο εταιρείες στο MotoGP, δημιουργώντας προφανείς ευκαιρίες μάρκετινγκ. Επίσης, η Red Bull δεν θα πληρώνει για τους κινητήρες της, και πιθανόν να λάβει χρηματοδότηση από την Honda, πράγμα που σημαίνει ότι η οικονομική δέσμευση του αφεντικού του Red Bull, Dietrich Mateschitz, θα μειωθεί σημαντικά. Τέλος, η Red Bull μπορεί να διατηρήσει τη χορηγία της TAG Heuer, παρόλο που η εταιρία ρολογιών δεν θα έχει ανάμειξη με τον κινητήρα.