Τις τελευταίες μέρες του Αυγούστου είχε γίνει γνωστό ότι η Toyota μέσα στον Σεπτέμβριο θα ανακοινώσει μια νέα γκάμα σπορ μοντέλων, που θα περάσουν στη παραγωγή τα επόμενα χρόνια. Ανάμεσά τους θα βρίσκεται η νέα Supra, με τους Ιάπωνες να προσφέρουν σήμερα στην αγορά τα GT86 και Yaris GRMN.

Και ενώ ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη ανακοίνωση, από το γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και εμπορικών σημάτων των ΗΠΑ (USPTO) διέρρευσε ότι η ιαπωνική εταιρία κατοχύρωσε το όνομα Celica. Αυτό δεν εγγυάται ότι θα ξαναδούμε στο μέλλον ένα μοντέλο της Toyota με αυτό το όνομα, χωρίς φυσικά και να το αποκλείει.

Η Toyota είχε στην γκάμα της την Celica από το 1971, για να σταματήσει η διάθεση της το 2006, μετά από επτά γενιές. Οι τρεις πρώτες ήταν πισωκίνητες, με τις νεότερες -τέσσερις- να είναι μπροστοκίνητες, ενώ τετρακίνητες ήταν μόνο η 5η και 6η γενιά. Το ερώτημα που τίθεται είναι αν η Toyota σκοπεύει να επαναφέρει το θρυλικό αυτό όνομα στην επιφάνεια, με τι είδους μοντέλο θα μπορούσε να το καλύψει, όταν για προσιτό sport μοντέλο έχει το GT86. Χωράει ένα πιο φθηνό και πιο μικρό πιο κάτω;

  • Tsou Kostas

    ναι θα την επαναφέρει, ως masters of the universe, με 238 άλογα και 140.000 ευρώ.

    • Jake Snake

      Ατμοσφαιρικά κιόλας, ποιοι, οι καινοτόμοι των turbo.

  • SAMURAI-66

    Πριν ενα χρονο περιπου ειχα δημοσιευση μια εικονα της οπως την παρουσιαζουν οι γιαπωνεζοι στο site αυτοκινητου spyder 7 με δυναμικα εξωτερικα χαρακτηριστικα και πιθανο μοτερ 2 λιτρων και 250 ιππων ομοιο με αυτο που λογαριαζουν να φορεσουν στην επερχομενη corolla GT.
    …..https://www.autoblog.gr/2016/11/15/h-toyota-themeliwse-to-neo-ergostasio-ths-sto-meksiko/
    ….. https://uploads.disquscdn.com/images/b6b18a35e31f70bdd9c3e8c55fa248497a551010cd341483a05f3f507139cb81.jpg
    Ενω στα σκαρια εχουν και την επομενη σπορ παρουσια τους αυτη του νεου GT86 που οι πληροφοριες απο το site αυτοκινητιστικου ενδιαφεροντος response το θελουν να ανεβαινει κατηγορια στα 2.4 λιτρα και εφοδιασμενο με μοτερ αποδοσης 250 ιππων,ενω το ονομαζουν ηδη λογω της πιθανης ομοιοτητας του με το supra στης εικονες αναφορας που παρουσιαζουν σαν baby supra!!
    …… https://uploads.disquscdn.com/images/4d9c7fd0f151ca917783f65077f03086c560fa5acb9d217b38bbabd37c5012f9.jpg

  • Anestis Genk

    Για μένα η Toyota (και οι ιάπωνες) έχει χάσει επαφή.
    Αυτά που βλέπουμε από το 2000 και μετά δεν έχουν σχέση με τους σαμουράι των 80s και 90s.

    Το GT86 είναι πολύ πιο πάνω από την τελευταία Celica και απότι φαίνεται είναι δύσκολο να μπει κάτι κάτω από το 86.

  • Dimitris Chourmouziadis

    Θρυλικό μοντέλο η celica! μακάρι να βρει τη χρυσή τομή και να την επαναφέρει!

  • ποιός νοιάζεται

    • Nikolas Karampelas

      αυτός, 1-0 :P

    • μου είπε ο γεωργίου κάτι να σου μεταφέρω

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μακάρι να την επαναφέρει να την ξαναδούμε γιατί η Celica είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου σπορ κουπέ της Toyota σε όλες τις γενιές. Πιστεύω ναι θα τη βγάλουν παλι, τώρα αν χωράει κάτω από το GT86 είναι λίγο θέμα. Μπορεί να πουν και τον αντικαταστάτη του έτσι, θα δείξει. Αν μπει σε άλλο μοντέλο το όνομα μάλλον δε θα λέει. Η Mitsubishi έδωσε το όνομα Eclipse σε crossover κάτι που δεν άρεσε καθώς στο κουπέ ταιριάζει καλύτερα. Ευχομαι να επιστρέψει κι αυτή και το MR2 και να δούμε κι άλλες εκπλήξεις. Κάνε Toyota το comeback και φρόντισε να μας κάνεις να χαρούμε!

  • thymios tsilimparis

    Η κατοχύρωση ενός ονόματος μπορεί απλά να σημαίνει την εξασφάλιση οτι δεν θα χρησιμοποιηθεί από ανταγωνιστή. Η Φερράρι πχ έχασε το Testarossa…
    Από την άλλη μεγάλωσα με τις Celica στα χώματα, αλλά και με δικίνητες εκδόσεις 1600 κυβικών και 105 ίππων (όποιος δεν είχε να πάρει 316, έπαιρνε “Τσέλικα” τότε). Αυτές οι τελευταίες δεν μου έχουν λείψει…
    Το θέμα είναι οτι το επόμενο GT86 αναμενόμενα θα δυναμώσει. Κι η Supra δεν θα είναι δα και αντίπαλος του GT-R…
    Άρα το κενό μικρό.
    Θα δούμε κανένα προσθιοκίνητο κουπέ για το Αμέρικα;

    Ή μήπως θα σχετίζεται με την απόφαση της εταιρίας να βγάλει πιο σπορτιφ υβριδικα; Λέτε να δούμε μια Celica με υβριδικό σύστημα και τετρακίνηση από ηλεκτροκινητήρες πχ; Έτσι κι αλλιώς από γενικά σε γενιά άλλαζε σημαντικά, ακόμα και στο θέμα της διάταξης, οπότε…για να δούμε…

  • rous

    Νεα Celica με μοτερ 2.5 λιτρα και αποδοση 180 αλογα και 20 κιλα ροπης. Α και πακετο TRD που θα αλλαζει φιλτρο εξατμιση και θα παιρνει 1 αλογο και μισο κιλο ροπη.

    • Demetris Katsaris

      Δεν βρίσκω το μοντέλο που λες. https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica
      Το έψαξα και στην βικιπαίδεια.
      Παρόμοιες επιδόσεις που είπες είχε ο κινητήρας 2ZZ αλλά ήταν μόνο 1.8 λίτρα.
      Στο TRD Μ sport πακέτο σου έδινε 210 άλογα μηχανή που στρόφαρε μέχρι τις 9000 (1794 cc, Ν/Α), ενισχυμένο πλαίσιο και αντιστρεπτικές, LSD, σπορ εξάτμιση, χαμηλωμένα ελατήρια κλπ.
      Αν υπάρχει τέτοιο που λες, δείξε το επειδή πραγματικά είμαι περίεργος, δεν το βρήκα πουθενά.

    • Jake Snake

      Σκέφτεται κανείς τι διαμάντια βγήκαν απο αυτή την εταιρία, και όταν αποφάσισαν οι υπόλοιποι να τους αντιγράψουν, οι ίδιοι τα παράτησαν… VVVVVTTTάι και ότι να ναι, χωρίς κανένα πρακτικό όφελος για τον καταναλωτή.

  • crazyfrog

    μακαρι να την επαναφερει και με λογικους κινητηρες κυριως γιατι μετα το c-hr εχει δειξει στροφη προς το καλυτερο στη σχεδιαση

  • Zero A6M

    Και εαν το παριζακι μου δεν ειναι υφαντης και την κανει σαν τα μουτρα του prius παμε και τσιμπαμε μια celica GT4 τσαμπα….ετσι για να στολιζει το γκαραζ και σε οποιον αρεσει το παλιο μου το αμαξακι…αρκει να μην εχουν γινει καγκουριες…συχνο το φαινομενο στο Ελλαντα

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Όπως επανέφερε τη Supra έτσι αναμένουμε και την επιστροφή της Celica!

  • Sensei Konstantinos

    Αν ειναι να την επαναφέρει , να το κάνει σαν τον αντικαταστάτη του μέτριου GT86 . Οχι σαν μια ακομη μπροσθιοκινητη σπορ πρόταση !!